Fitness Seller

Geweigerd te breed?!!

Bezoekers in dit topic

dat is bij ons ook taboe net als sportschoenen of een petje,
londsdale kledij enz...

dat zien ze hier meestal wel door de vingers, het betreft dan toch ook meestal maar superdudejes ;)
 
Snap echt de meeste hiern iet...ik ben toch niet klein en kom overal binnen...
Misschien moeten sommige is wat aan hun uitstraling/ ego doen als ze ergens zijn?!?!
 
Is dit een verkapt kijk-mij-eens-breed-zijn-zodat-portiers-bang-van-mij-worden-topic?
portiers worden niet zo snel bang voor bredere gasten dan hun . teminste niet waar ik altijd uit ga ;)
 
Het is ze toch gelukt om de disco binnen te komen hoor;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Het is ze toch gelukt om de disco binnen te komen hoor;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:mad:

Je had die portier moeten zien, was echt moeilijk om langs te komen hoor :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]




:D
 
jep is overal wel iets

petjes worden overal geweigerd

sportschoenen in sommige dancings (sottos/carré bijvoorbeeld)

mouwloze tshirts ook (tenzij er bikkembergs opstaat)

--> vriend van me kwam binnen in dancing waar mouwloze tshirts verboden waren, mocht wel binnen omdat er bikkembergs opstond (portier las tshirt voor: ah bikkembergs, da mag ???)

alsof portiers kunnen lezen
 
Vandaag nog is met mijn fitnessmaat uitgeweest. Normaal als ik naar de carré ga draag ik altijd een hemdje maar je mag daar normaal gezien op zaterdag altijd binnen zonder problemen met een t-shirt.

Nu hadden we alletwee iets aanspannend aan, en we mochten gewoon niet binnen mja we hebben dat niet graag dat ge zo binnen gaat, hebde geen hemdje bij en we werden wandelen gestuurd...

Nog gene minuut later passeren daar zo wat van die nerdjes in shirts die mochten wel binnen pff...

Waar gaat dat toch naartoe hé ??? Ook al sommige onder jullie zoiets meegemaakt komaan ge wordt precies als drugspakkerke bekeken....

Sorry maar dit moest er even uit:) grtz ....

nou ja ik denk niet dat het komt omdat je tebreed was.
ik doe zelf de opleiding tot horecabeveiliger.
een portier mag jou niet weigeren op je huidskleur dus ook niet op je brete.
misschien kwam je raar over? lachte je hard / veel portiers denken slecht al aan alcohol gebruik dan dus.
 
Jamesss?? word jij al bang?

Wat heb ik er nou weer mee te maken. Maar van XXL word ik niet bang. Dat is mijn maatje.

Ontopic: Veel tenten in veel steden hebben een k*t deurbeleid. Kan alleen maar praten over de tenten waar ik sta maar wij hebben open deurbeleid. Mits aan de kledingvoorschriften word voldaan laten we iedereen binnen. Als ze het 1x vergallen dan 1 jaar geen entree. Gaat het echt goed los krijgen ze een lokaalverbod.

Voor de geinteresseerde een portier mag iedereen weigeren die hij wil mits dat in de huisregels staat, in onze huisregels staat:

- Geen hoofddeksels (ook geen sjalen en andere bullshit) M en V
- Geen oorringen (knopjes mogen wel) Enkel voor M
- Geen kettingen over het shirt (ALLE kettingen) Enkel voor M
- Geen trainingsbroeken M en V
- Geen Airmax en ander schoenen met air of die lijken op airmax (sneakers mogen wel) M en V
- Geen WETTELIJK erkend legitimatie bewijs bij of onder de leeftijd van 18 is geen entree. (GEEN uitzonderingen) M en V
- We mogen mensen weigeren als ze niet toestaan dat we hun tasjes inspecteren. M en V
- We mogen ook mensen weigeren als ze naar ons inziens te dronken zijn. M en V
- Als mensen weigeren mee te werken aan fouilleren als we denken dat ze drugs op hebben kunnen we ze ook de deur wijzen. M en V

Vroeger weigerde we ook mensen met zichtbare tatoo's maar die tijd is lang voorbij.

Wat veel mensen vergeten is dat portiers een deurbeleid opgelegd krijgen van de bedrijdsleider en dat wij dat alleen maar uitvoeren. Vaak kunnen portiers er niks aan doen. Ben het er ook totaal mee eens dat er tegenwoordig heel veel mensen in de beveiliging werken die daar totaal niks te zoeken hebben. Daarom hebben wij een goed sterk ervaren team van 7 portiers waar ik op kan rekenen als het los gaat.

Nog een ding waar ik op terug wil komen, als een portier bang is van een klant omdat hij te groot zou zijn dan doet hij het verkeerde werk. Ik ben van niemand bang maar ik heb respect voor iedereen. Je kan elke dag als ej werk klappen krijgen van een kleine of een grote jongen. Als je op voorhand mensen gaat weigeren omdat je daar bang van bent dan moet je cursusjes eigenwaarde gaan volgen.
 
Laatst bewerkt:
Origineel gepost door spark
Jamesss?? word jij al bang

Wat heb ik er nou weer mee te maken. Maar van XXL word ik niet bang. Dat is mijn maatje.

:D

Nergens voor nodig Bro , doe geen vlieg kwaad ;)

Laat maar joh , heb duidelijk uitgelegd , dat het imo door de kleding kwam, maar sommige mensen begrijpen 't begrip sarcasme blijkbaar niet zo erg goed ;)
 
Wat heb ik er nou weer mee te maken. Maar van XXL word ik niet bang. Dat is mijn maatje.

Ontopic: Veel tenten in veel steden hebben een k*t deurbeleid. Kan alleen maar praten over de tenten waar ik sta maar wij hebben open deurbeleid. Mits aan de kledingvoorschriften word voldaan laten we iedereen binnen. Als ze het 1x vergallen dan 1 jaar geen entree. Gaat het echt goed los krijgen ze een lokaalverbod.

Voor de geinteresseerde een portier mag iedereen weigeren die hij wil mits dat in de huisregels staat, in onze huisregels staat:

- Geen hoofddeksels (ook geen sjalen en andere bullshit) M en V
- Geen oorringen (knopjes mogen wel) Enkel voor M
- Geen kettingen over het shirt (ALLE kettingen) Enkel voor M
- Geen trainingsbroeken M en V
- Geen Airmax en ander schoenen met air of die lijken op airmax (sneakers mogen wel) M en V
- Geen WETTELIJK erkend legitimatie bewijs bij of onder de leeftijd van 18 is geen entree. (GEEN uitzonderingen) M en V
- We mogen mensen weigeren als ze niet toestaan dat we hun tasjes inspecteren. M en V
- We mogen ook mensen weigeren als ze naar ons inziens te dronken zijn. M en V
- Als mensen weigeren mee te werken aan fouilleren als we denken dat ze drugs op hebben kunnen we ze ook de deur wijzen. M en V

Vroeger weigerde we ook mensen met zichtbare tatoo's maar die tijd is lang voorbij.

Wat veel mensen vergeten is dat portiers een deurbeleid opgelegd krijgen van de bedrijdsleider en dat wij dat alleen maar uitvoeren. Vaak kunnen portiers er niks aan doen. Ben het er ook totaal mee eens dat er tegenwoordig heel veel mensen in de beveiliging werken die daar totaal niks te zoeken hebben. Daarom hebben wij een goed sterk ervaren team van 7 portiers waar ik op kan rekenen als het los gaat.

Nog een ding waar ik op terug wil komen, als een portier bang is van een klant omdat hij te groot zou zijn dan doet hij het verkeerde werk. Ik ben van niemand bang maar ik heb respect voor iedereen. Je kan elke dag als ej werk klappen krijgen van een kleine of een grote jongen. Als je op voorhand mensen gaat weigeren omdat je daar bang van bent dan moet je cursusjes eigenwaarde gaan volgen.

En daarmee is alles gezegd....

Ik heb trouwens ook nog nooit geweten dat een portier iemand weigerde omdat hij breed was... Wat een bulshit zeg....Ik heb al portiers van 75 kilo en 1.75m kerels van 1.95 en 130 kilo zien buitenrammelen... Of buitenzetten mits een goede klem...

Idd, een portier die schrik heeft omdat iemand breed is, daar heb ik mijn twijfels bij.... Het is simpel... Je kan altijd iemand tegenkomen die sneller, sterker, groter, betere kickboxer, bokser,... is.... Dat hoort erbij. Als je geluk hbt werk je dan niet alleen en lost het zich alsnog op... Zoniet...pech gehad....

Daarenboven is mijn ervaring met mensen die bijv op hoog niveau aan gevechtssport doen of BB dat ze meestal de minste problemen veroorzaken... Reden ? Simpel, ze hoeven niets meer te bewijzen.....

Tenslotte komt het erop aan respect af te dwingen... Als een kerel je test, maar jij laat je niet imponeren, dan kan die gast respect voor je krijgen omdat je je niet laat imponeren... Zelfs al weet hij en jij dat als het erop aankomt dat je misschien moet onderdoen....Maar afgeven...nee.

Ps; @ James; wetgeving in België is ietsje anders wat betreft fouilleren, zelfs met huisreglement... In feite mag er NIET gefouilleerd worden, uitzonderlijk wel indien toestemming van de burgemeerster (hoofd van de lokale politie). Dit laatste komt bijvoorbeeld meer voor bij grote evenementen. Daarenboven wordt er nog een verschil gemaakt tussen systematische en sporadische fouille. Systematisch is normaal gezien altijd uitgesloten. (Wordt nochtans wel gedaan, politie knijpt oogje toe, hoe meer werk de portiers doen, hoe minder zij dienen te doen. Op sommige plaatsen zijn er echt goede (informele) afspraken met de politie, op andere plaatsen dan weer helemaal niet.

De facto wordt natuurlijk iedereen geweigerd die niet toestaat dat zijn tasje bekeken wordt of die niet door metaaldetector wil lopen...

Verder zijn de huisreglementen redelijk gelijklopend met die in Nederland (weigeren als dronken, of drugs, of in het verleden problemen.... Deze categoriën die redelijk discretionair zijn maken het werken wel wat makkelijker... Ze geven redelijk veel interpretatiebevoegdheid aan de portier....
 
mighty word ook altijd bang als ie me ziet, maar ik mag er ook altijd gewoon in, want hij weet wat er gebeurd als ie me weigert :eyebrow:

;)
 
Back
Naar boven