XXL Nutrition

Geweld tegen inbrekers niet langer straffen

Altijd dat linkse gelul van BuilderB. Je lijkt me een aardige gast, maar met dat linkse geneuzel kom je echt geen stap verder in het leven.

Forensisch instituut stelt dat vast Klusmier, dan ben je dus de sjaak.
kan wel wezen, maar dan moeten ze eerst goed bewijs zien te verzamelen..........
;)

denk je niet dat ik bij mijn arrestatie claim naar de media te zullen stappen, en zodoende de wet eens tegen het licht te houden, en zeer waarschijnlijk een dikke claim neerleggen wegens wederechtelijke vrijheidsberoving.............omdat ik alleen mijn huis verdedigde ( en mijn gezin)?

eens kijken wie er dan nog het laatst lacht...............forensisch instituut is niet bij machte door een autopsie de doodsoorzaak te benoemen omdat insuline niet in het lichaam achterblijft ( is trouwens al een lichaams eigen stof!), dus een motivatie voor mij als dader hebben ze dan ook niet!
:p

Je wereld is klein met een Bijbel hè? :D Maar goed, de paus ziet ook van alles met het blote oog.

Met een microscoop of vergrootglas sporen ze de gepenetreerde huid op. En uiteraard wordt je huis ondersteboven gehaald als er een dodelijk slachtoffer valt.

Heb ik ooit die woorden in mijn mond genomen?

Heb ik ooit die woorden in mijn mond genomen?

In dit topic spreekt men over het vermoorden van inbrekers. BuilderB spreekt zich daartegen uit en jij noemt hem zwakkeling , hoe moet ik dit dan zien ????

Als deze wet er komt zal dat veel vaker gebeuren , en jij refereert aan zwakheid dit terwijl je als burger iemand met gepast geweld mag arresteren. Als deze wet er komt dan zal dat gepast geweld snel buitensporig geweld worden.

Hoho, dat wordt met mn deur open slapen op moeilijke dagen.

en :roflol: @ "drummerbart" serieus nemen.

Stel je hebt een k*tdag.. veel opgekropte agressie.. dan dwing je zo'n gast bijna om je huis in te komen, en sla je hem verrot.

Hoho, dat wordt met mn deur open slapen op moeilijke dagen.

en :roflol: @ "drummerbart" serieus nemen.

Ik neem hem niet serieus 'relnegert' . Ik reageer gewoon op zijn stelling die velen in het topic ook aannemen , misschien dat mongooltjes ooit het licht zien. Dat betekent dat er zelfs voor jou ook hoop is J3534j4.

Ik neem hem niet serieus 'relnegert' . Ik reageer gewoon op zijn stelling die voor velen in het topic gelden , misschien dat mongooltjes ooit het licht zien. Dat betekend dat er zelfs voor jou ook hoop is J3534j4.

Erg jammer dat jij weer wil zorgen dat ik begin met rellen.. ik had net zo'n rustige dag.

edit voor rawplayer: Ik ga al weg.. er moet ook getraint worden.. ik vind het gewoon erg jammer dat het altijd zo moet gaan!!!!!

Erg jammer dat jij weer wil zorgen dat ik begin met rellen.. ik had net zo'n rustige dag.

edit voor rawplayer: Ik ga al weg.. er moet ook getraint worden.. ik vind het gewoon erg jammer dat het altijd zo moet gaan!!!!!

Stop nou eens met je hersenspinsels J3453j4 :mad:

Als ik afga op jouw facepic dan heb je nog wat training voor de boeg !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In dit topic spreekt men over het vermoorden van inbrekers. BuilderB spreekt zich daartegen uit en jij noemt hem zwakkeling , hoe moet ik dit dan zien ????

Als deze wet er komt zal dat veel vaker gebeuren , en jij refereert aan zwakheid dit terwijl je als burger iemand met gepast geweld mag arresteren. Als deze wet er komt dan zal dat gepast geweld snel buitensporig geweld worden.

Ooh boy, je ziet ze echt vliegen he? Iemand dood slaan en BuilderB een zwakkeling noemen, quote maar eens waar ik dat zou moeten hebben gezegd...

Ooh boy, je ziet ze echt vliegen he? Iemand dood slaan en BuilderB een zwakkeling noemen, quote maar eens waar ik dat zou moeten hebben gezegd...

Altijd dat linkse gelul van BuilderB. Je lijkt me een aardige gast, maar met dat linkse geneuzel kom je echt geen stap verder in het leven.

Zo dan ? En ga maar eens op zoek in dit topic over hoe de mensen inbrekers zouden vermoorden. Zie ik ze dan nog vliegen :sukkeltje:

Slechte zaak. Hiermee word je aangemoedigd om eigen rechter te gaan spelen.

Begrijp me niet verkeerd ik ben voor het harder straffen van inbrekers en tegen de veroordelingen van huiseigenaren die door het lint gaan. Maar als dit erdoor komt zijn alle inbrekers vogelvrij.

Eigen rechter spelen is niet altijd even goed nee...maar tis toch van de zotte, dat als jij inbrekers betrapt, erachter aan gaat, hun vluchten in een auto en jij de achterruit van die auto inslaat, dat jij dan wegens vernieling word opgepakt...?

Eigen rechter spelen is niet altijd even goed nee...maar tis toch van de zotte, dat als jij inbrekers betrapt, erachter aan gaat, hun vluchten in een auto en jij de achterruit van die auto inslaat, dat jij dan wegens vernieling word opgepakt...?

Dat is inderdaad van de zotte , als je de moeite had genomen dit topic echt door te lezen had je mijn mening daarover ook gewoon kunnen lezen. Dus doe dat maar eerst :o

Nou dan moet je dus wel je lijf en goed mogen verdedigen, verdedigen van jezelf is nog altijd niet iemand vogelvrij verklaren waar een hoop hier bang voor zijn.
Bedoel als een ongewapende inbreker ko word geslagen en dan doodgeslagen = nog steeds buitensporig geweld en strafbaar.
Tand voor tand oog om oog, vind ik wel een mooie in deze kwestie

Nou dan moet je dus wel je lijf en goed mogen verdedigen, verdedigen van jezelf is nog altijd niet iemand vogelvrij verklaren waar een hoop hier bang voor zijn.
Bedoel als een ongewapende inbreker ko word geslagen en dan doodgeslagen = nog steeds buitensporig geweld en strafbaar.
Tand voor tand oog om oog, vind ik wel een mooie in deze kwestie

Als het legaal wordt een inbreker je huis uit te slaan waar denk je dan waar dat toe leidt??

Ik snap dat je niet bijster intelligent bent maar leef je gewoon eens in in de situatie. Tand om tand oog om oog deden we in de middeleeuwen......

Terug
Naar boven