Als het legaal wordt een inbreker je huis uit te slaan waar denk je dan waar dat toe leidt??
Een inbreker die mijn huis niet meer aandoet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het legaal wordt een inbreker je huis uit te slaan waar denk je dan waar dat toe leidt??
Ik snap dat je niet bijster intelligent bent maar leef je gewoon eens in in de situatie. Tand om tand oog om oog deden we in de middeleeuwen......
Wat is het gevolg dan Bouwens?
Wanneer deze wet van kracht wordt, dan weet de inbreker welk risico hij neemt dus kiest hij ook voor de gevolgen.
als je dat denkt ben je echt achterlijk

als je dat denkt ben je echt achterlijk
![]()
In Amerika weet men dat de doodstraf kan volgen op een moord , waarom gebeurt het dan zo vaak.

Wat is het gevolg dan Bouwens?
Wanneer deze wet van kracht wordt, dan weet de inbreker welk risico hij neemt dus kiest hij ook voor de gevolgen.
Er wordt ook niet aangehaald dat het preventief moet werken.
Waar dient het dan voor? Gerechtigheid? Zoals bouwens al aangaf; we hebben een rechtssysteem die moet zorgen voor gerechtigheid.
En dat zorgt nu met deze kwestie niet voor gerechtigheid, dus moet er verandering in komen. En de oplossing van de VVD lijkt mij een goede.
Als je een inbreker ziet in je huis zal hij 99/100 keer vluchten. Als hij je aan zou vallen moet je hem uitschakelen, maar dan is het uit zelfverdediging.
Wat strafbaar is dat je een vluchtende inbreker achtervolgt en in elkaar slaat.
Dat is toch niet zo gek?
Hoho, dat wordt met mn deur open slapen op moeilijke dagen.

Als je een inbreker ziet in je huis zal hij 99/100 keer vluchten. Als hij je aan zou vallen moet je hem uitschakelen, maar dan is het uit zelfverdediging.
Wat strafbaar is dat je een vluchtende inbreker achtervolgt en in elkaar slaat.
Dat is toch niet zo gek?
Wat strafbaar is, is een inbreker neermeppen die met jouw televisie de deur uit wilt lopen.
edit: mischien niet goedkeuren(niet helaam de goede woordkeuze). Maar een inbreker hoort helemaal niks te stelen. Doet hij dit wel dan moet hij leven met de consequenties.
Je vergeet iemand afsnijden die met 160km per uur jouw voorbij wilt , een pedofiel kielhalen , iemand die jou uitscheldt helemaal in puin rossen , iemand die jouw familielid vermooord neerschieten etc etc .....
Waar wil je heen ? Ga alstjeblieft in Afrika wonen of ergens waar ze de sharia aanhangen.
De consequenties staan vastgelegd in de wet , en dus niet bij degene die doordraait mochten ze een inbreken tegen komen......
Ik snap niet dat je dit niet snapt , heb je een chromosoom meer ofzo??

Ik vind het niet. Wat bouwens duidelijk probeert te maken is dat je het recht niet in eigen hand moet nemen.