XXL Nutrition

Geweld tegen inbrekers niet langer straffen

Lijkt me ook best lache als je in een buurt woont met veel verscheidene etnische afkomsten om dan in het zicht een flatscreen neer te zetten en een gloednieuwe Samsung er naast leggen. Of in ieder geval iets dat goed blinkt op de vensterbank achter het raam.

Dikke kans dat je dat je je wraakgevoelens omtrend de apartheidscultuur kunt omzetten in iets dat neigt richting American History X. Toch elke keer geef je die Deryck dikke sympathie voor z'n adequate optreden.

Als het legaal wordt een inbreker je huis uit te slaan waar denk je dan waar dat toe leidt??

Ik snap dat je niet bijster intelligent bent maar leef je gewoon eens in in de situatie. Tand om tand oog om oog deden we in de middeleeuwen......

Wat is het gevolg dan Bouwens?
Wanneer deze wet van kracht wordt, dan weet de inbreker welk risico hij neemt dus kiest hij ook voor de gevolgen.

vind et niet meer dan gewoon. mensen breken in in jouw huis, en jij krijgt een straf opgelegt als je ze et huis uit slaat? belachelijk toch?

Wanneer deze wet van kracht wordt, dan weet de inbreker welk risico hij neemt dus kiest hij ook voor de gevolgen.

:roflol:als je dat denkt ben je echt achterlijk :roflol: :roflol:

In Amerika weet men dat de doodstraf kan volgen als je een moord pleegt , waarom gebeurt het dan zo vaak.

Laatst bewerkt:

Zelden staan criminelen stil bij de gevolgen van hun daden. Anders zouden waarschijnlijk ook geen criminelen zijn.

En dat zorgt nu met deze kwestie niet voor gerechtigheid, dus moet er verandering in komen. En de oplossing van de VVD lijkt mij een goede.

Als je een inbreker ziet in je huis zal hij 99/100 keer vluchten. Als hij je aan zou vallen moet je hem uitschakelen, maar dan is het uit zelfverdediging.

Wat strafbaar is dat je een vluchtende inbreker achtervolgt en in elkaar slaat.

Dat is toch niet zo gek?

Als je een inbreker ziet in je huis zal hij 99/100 keer vluchten. Als hij je aan zou vallen moet je hem uitschakelen, maar dan is het uit zelfverdediging.

Dat is toch niet zo gek?

Hoe kom je aan de bepaling dat de inbreker voor 99% op de vlucht slaat?

Wat raar is dat je een inbreker welke jou huis over de kop gehaalt heeft en er vandoor gaat met al je waardevolle spullen, niet een pak op zijn sodemieter geeft.

Laatst bewerkt:
Hoho, dat wordt met mn deur open slapen op moeilijke dagen.

En als je dat met je auto doet kan je ook nog eens een boete riskeren...:(
In Nederland kan je een boete krijgen als je je auto niet op slot doet en bijvoorbeeld je mobieltje op de stoel laat liggen.
Is uitlokking voor dat tuig...???

Dat is toch niet zo gek?

Wat strafbaar is, is een inbreker neermeppen die met jouw televisie de deur uit wilt lopen.

Wat strafbaar is, is een inbreker neermeppen die met jouw televisie de deur uit wilt lopen.

Je vergeet iemand afsnijden die met 160km per uur jouw voorbij wilt , een pedofiel kielhalen , iemand die jou uitscheldt helemaal in puin rossen , iemand die jouw familielid vermooord neerschieten etc etc .....

Waar wil je heen ? Ga alstjeblieft in Afrika wonen of ergens waar ze de sharia aanhangen.

Wat ik ietwat vreemd vind is dat sommige mensen het normaal lijken te vinden dat er inbrekers zijn. Ik ben normaal en goed opgevoed en ik kan er echt met mijn gedachten niet bij om iets te stelen van anderen. Hoe kunnen sommige van jullie het nou in hemelsnaam goed keuren dat een inbreker jou spullen mee neemt?

edit: mischien niet goedkeuren(niet helaam de goede woordkeuze). Maar een inbreker hoort helemaal niks te stelen. Doet hij dit wel dan moet hij leven met de consequenties.

edit: mischien niet goedkeuren(niet helaam de goede woordkeuze). Maar een inbreker hoort helemaal niks te stelen. Doet hij dit wel dan moet hij leven met de consequenties.

De consequenties staan vastgelegd in de wet , en dus niet bij degene die doordraait mochten ze een inbreken tegen komen......

Ik snap niet dat je dit niet snapt , heb je een chromosoom meer ofzo??

Je vergeet iemand afsnijden die met 160km per uur jouw voorbij wilt , een pedofiel kielhalen , iemand die jou uitscheldt helemaal in puin rossen , iemand die jouw familielid vermooord neerschieten etc etc .....

Waar wil je heen ? Ga alstjeblieft in Afrika wonen of ergens waar ze de sharia aanhangen.

Wauw.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De consequenties staan vastgelegd in de wet , en dus niet bij degene die doordraait mochten ze een inbreken tegen komen......

Ik snap niet dat je dit niet snapt , heb je een chromosoom meer ofzo??

Jij bent degene die het niet snapt. Het gaat erom dat een inbreker heel vaak niet gepakt word waardoor hij niet voor de rechter word gesleept. Een groot deel van de inbrekers krijgt dus geen straf. Begrijp je dit of begrijp je dit niet?

edit: Die persoon waar jij het over hebt die dan 'doordraaid' die zal nu ook al doordraaien. Met of zonder wet die dat goedkeurt.

Appels met peren refereer je naar denk ik?

In het Engels betreft het andere vruchten ;)

Ik vind het niet. Wat bouwens duidelijk probeert te maken is dat je het recht niet in eigen hand moet nemen.

Het zijn volstrekt onvergelijkbare siuaties waar hij mee aan komt zetten. En uiteraard moet je in bepaalde situaties wel het recht in eigen hand kunnen nemen. Er zijn talloze situaties te bedenken waar dat moet, maar het gaat nu over inbrekers.

Terug
Naar boven