AndroidHealthClinic

Geweldige deadlift

hahaha,jawadde goe bezig -krijg dat maar in de gym over de vloer...:rolleyes:

Hahahahahah!!! Wat een c*nt!

die t rows zijn wel nice hoor, menig dbb krijgt niet eens dat omhoog now stfu:cool:

hmm die curls zijn gwn ****ed up -_-

niet alleen die curls.... :p

Lachen met mensen die iets liften met k*tvorm waar je zelf geen beweging in zou krijgen. HAHAHA

anyway das dieselweasel vanop BB.com en zen techniek + kracht is duidelijk veel beter nu dan ten tijde van dat filmpje.

De DBB beesten zijn weer sterk vertegenwoordigd.

Hmm wist niet dat je die handvaten van de cable rows gewoon los rond de bar kon hangen,de losse tbar gaat alvast in m'n schema!

hij is wel deftig bezig op dat nieuwe filmpje:D

@snoob & alex;
als een gemiddelde dbb-er dat eerste filmpje hier op het forum had gepost had hij echt geen respect gekregen. ook niet van jullie. I swear:p

alle begrip voor de reactie, zeker waar. maar vind het een beetje dubbel allemaal

Laatst bewerkt:
:roflol: Is't een Nederlander(die riem)?

wel goed dat zijn deadlift techniek is verbeterd, die curls boeien me geen **** (bla bla stricte vorm bla langzame reps) maar die DL zag er gewoon eng uit.

Doet wel erg overdreven zijn best :cool: hahaha

hij is wel deftig bezig op dat nieuwe filmpje:D

@snoob & alex;
als een gemiddelde dbb-er dat eerste filmpje hier op het forum had gepost had hij echt geen respect gekregen. ook niet van jullie. I swear:p

De gemiddelde dbb-er quarter squat en traint bijna enkel z'n bovenlichaam, en dan op iemand zeiken die z'n 215kg deadlift omhoog hitcht.

Dus als ik binnen 2 jaar 200kg deadlift met een vrij zuivere techniek mag ik hem wel bespotten?

:D

De gemiddelde dbb-er quarter squat en traint bijna enkel z'n bovenlichaam, en dan op iemand zeiken die z'n 215kg deadlift omhoog hitcht.

daar heb je idd een punt

Dus als ik binnen 2 jaar 200kg deadlift met een vrij zuivere techniek mag ik hem wel bespotten?

:D

dat kan ik nu na een krappe 3 maanden wekelijks deadliften ook wel op de oude deaselweaselstyle. dan liever 20kg minder en de rest van me leen plezier hebben me rug ( ik heb al scoli, maartoch):rolleyes:

Terug
Naar boven