XXL Nutrition

Shocking News Gewoon bloot

Peiling Peiling Wat vinden jullie van dit nieuwe tv programma voor kinderen?

• Totaal stemmers
    45
Waarom moet jij een programma over bloot nou weer relateren aan pedofilie? Je spoort echt niet.

Niemand is verplicht te kijken. Ik begrijp verder weinig van wat je bedoelt. Misschien eerst even kijken voordat je reageert, ik denk dat je een compleet verkeerd beeld hebt van de intentie van het programma.

Verder denk ik dat in een tijd dat 25-30% van de jongeren onzeker is over zijn/haar lichaam het prima is te laten zien wat normaal is en dat iedereen anders is.

Op Social media en in reclames wordt overal een compleet misplaatst beeld van 'normaal' geschetst door alleen maar modellen enzo te laten zien, resulterend in nog meer onzekerheid en zelfs treurige stoornissen als anorexia e.d. bij jonge meisjes.

Ik snap sowieso niet dat dit programma door een aantal personen aan pedofile wordt gelinkt.
Die relatie is er gewoon helemaal niet, behalve dan in de gedachtegang van diegenen blijkbaar.

Buiten dat, er zijn inderdaad heel veel zaken op tv en social media, die véél meer choquerend en schadelijk zijn voor kinderen dan 'blootgewoon'.
En daar ageert bijna niemand met dezelfde heftigheid en aversie tegen, merkwaardig toch.

Ik snap sowieso niet dat dit programma door een aantal personen aan pedofile wordt gelinkt.
Die relatie is er gewoon helemaal niet.

Buiten dat, er zijn inderdaad heel veel zaken op tv en social media, die véél meer choquerend en schadelijk zijn voor kinderen dan 'blootgewoon'.
En daar ageert bijna niemand met dezelfde heftigheid en aversie tegen, merkwaardig toch.
Ik weet zeker dat als mensen dat programma zien het eens zijn dat het echt ophef was om niets.

ik ga toch niet kijken naar dat smerige programma met naakte volwassenen, vieze pedofiel necrofiel omnifiel

Waarom moet jij een programma over bloot nou weer relateren aan pedofilie? Je spoort echt niet.

Niemand is verplicht te kijken. Ik begrijp verder weinig van wat je bedoelt. Misschien eerst even kijken voordat je reageert, ik denk dat je een compleet verkeerd beeld hebt van de intentie van het programma.

Verder denk ik dat in een tijd dat 25-30% van de jongeren onzeker is over zijn/haar lichaam het prima is te laten zien wat normaal is en dat iedereen anders is.

Op Social media en in reclames wordt overal een compleet misplaatst beeld van 'normaal' geschetst door alleen maar modellen enzo te laten zien, resulterend in nog meer onzekerheid en zelfs treurige stoornissen als anorexia e.d. bij jonge meisjes.

Het fucking probleem is dat het WEER op zo'n geforceerde wijze moet gebeuren, omdat er een paar luie losers zich anders niet geaccepteerd voelen. We moeten die medicore mentaliteit nooit accepteren. Dik en lelijk zijn is niet normaal. Evenals fucking simp zijn. Zolang ik hier post zal ik er alles aan doen om deze achterlijke beta shit een halt toe te roepen. Ik zal fucking afmaken waar Hitler mee bezig was. Wij accepteren alleen alpha übermenschen.

Wat dacht jij? Mijn kontje is al genoeg uitgewoond door Alientje op naar de volgende? Meneer is weer single en zijn ware simp loser aard komt meteen weer naar boven hoor.
SIMP-CUCK.jpg

En vervolgens post je een artikel over dat "buik het grootste probleem is"
Dat heeft vrij weinig te maken met je dollo te laten zien
En dat "buik het grootste probleem is" ligt puur aan die personen zelf, als ze echt zo ontevreden zijn over hun lichaam moeten ze er iets aan doen en niet lopen janken. Kan daar echt kwaad om worden.
Dat is wat wij hier allemaal ook hebben gedaan toch? (of zijn dat aan het doen)
Allemaal mensen met een mindset van niets die zulke shit roepen.
"Ah maar ik ben zo dik "schuift nog 4 zakken chips 's Avonds naar binnen"
Die hele body positivity movement werpt ook geen vruchten af want nu voelen dikke wijven zich goed omdat andere meiden hun supporten.
We moeten het niet normaal laten voelen om hangende t**ten en een pens te hebben als jongeren zijnde, want dat is niet normaal.
Body positivity is ook om de lelijke mensen gerust te stellen, dat ze in de meerderheid zijn.
Heeft ook weinig met leeftijd te maken. Te kort, te dik, krullende haren, grote neus of homo, meldt je bij Thomas voor een plekje in de ' douche'. De eerste 500 krijgen een gratis spray-tan :D

Body positivity is ook om de lelijke mensen gerust te stellen, dat ze in de meerderheid zijn.
Heeft ook weinig met leeftijd te maken. Te kort, te dik, krullende haren, grote neus of homo, meldt je bij Thomas voor een plekje in de ' douche'. De eerste 500 krijgen een gratis spray-tan :D

omschrijf kameel

Jongens en meisjes, laten we er gewoon voor zorgen dat we het veilig doen met kinderen. Dat is het belangrijkste.

• Haha
Waarderingen: BB_
Je hebt in ieder geval wel geveol voor humor @th0maz , ik ga stuk.:hahaha:

Vroegah waren er altijd een paar die helemaal panisch reageerden als het over homofilie ging. Jaren later bleken ze een beetje gay te zijn, als ze maar hard anti homo leuzen scandeerden dacht men vast dat ze het niet waren.

(overdreven) panische reacties over pedofilie hebben wellicht een andere oorzaak. Geloof niet dat ze zelf pedo zijn, maar waarschijnlijk hebben ze in hun kinderjaren zelf een beetje te veel doktertje gespeeld met de overbuurman en voelden ze zich vies en vernederd. Bij het woord pedo komen de herinneringen weer boven. Ik heb het wel met ze te doen, het is niet niks.

Vroegah waren er altijd een paar die helemaal panisch reageerden als het over homofilie ging. Jaren later bleken ze een beetje gay te zijn, als ze maar hard anti homo leuzen scandeerden dacht men vast dat ze het niet waren.

(overdreven) panische reacties over pedofilie hebben wellicht een andere oorzaak. Geloof niet dat ze zelf pedo zijn, maar waarschijnlijk hebben ze in hun kinderjaren zelf een beetje te veel doktertje gespeeld met de overbuurman en voelden ze zich vies en vernederd. Bij het woord pedo komen de herinneringen weer boven. Ik heb het wel met ze te doen, het is niet niks.
Ziet vaak juist dat degenen die graag sexualiteit aan kinderen/jongeren promoten een verleden van pedofilie of misbruik hebben.

Wtf did I just read

Gay of pedofiel is wel even een verschil bro

Of ze worden ijscoman, heel de dag die lieve kindjes om je heen hebben is het mooiste wat er is hè

Terug
Naar boven