Waarom moet jij een programma over bloot nou weer relateren aan pedofilie? Je spoort echt niet.
Niemand is verplicht te kijken. Ik begrijp verder weinig van wat je bedoelt. Misschien eerst even kijken voordat je reageert, ik denk dat je een compleet verkeerd beeld hebt van de intentie van het programma.
Verder denk ik dat in een tijd dat 25-30% van de jongeren onzeker is over zijn/haar lichaam het prima is te laten zien wat normaal is en dat iedereen anders is.
Op Social media en in reclames wordt overal een compleet misplaatst beeld van 'normaal' geschetst door alleen maar modellen enzo te laten zien, resulterend in nog meer onzekerheid en zelfs treurige stoornissen als anorexia e.d. bij jonge meisjes.
![]()
Kwart van jongeren ontevreden met lichaam, 'buik grootste probleem'
Ze zijn het vaakst ontevreden over hun buik. Jongeren vinden hun ogen en gezicht vaak het mooist.nos.nl
Ik snap sowieso niet dat dit programma door een aantal personen aan pedofile wordt gelinkt.
Die relatie is er gewoon helemaal niet, behalve dan in de gedachtegang van diegenen blijkbaar.
Buiten dat, er zijn inderdaad heel veel zaken op tv en social media, die véél meer choquerend en schadelijk zijn voor kinderen dan 'blootgewoon'.
En daar ageert bijna niemand met dezelfde heftigheid en aversie tegen, merkwaardig toch.