MuscleMeat

Shocking News Gewoon bloot

Peiling Peiling Wat vinden jullie van dit nieuwe tv programma voor kinderen?

• Totaal stemmers
    45
Ik had op de middelbare school een fucking lekkere blonde lerares Frans met dikke prammen en een mega Rotterdams accent. Er zat een Turk in de klas die vrij duidelijk liet weten wat hij met haar wilde doen. Ze was getrouwd met een hele grote n*ger.
Tot zover mijn ervaring.

Screenshot_20210507_093230.jpg

🙄

-

Laatst bewerkt:
Als je speciaal vanuit Denemarken naar Nederland komt om je blote p**mel / kutje aan een stel kinderen te laten zien kan je inderdaad niet vrijuit gaan :hahaha: Goed dat ze dat begrijpen in Denemarken.

Hoewel niets lekkerder smaakt dan "liberal tears" en dergelijk vooruitstrevende falen mij enorm vermaakt, zijn hier wel slachtoffers.

Dus omdat er een pedofiel meedeed is onzin voor pedofielen of doen er alleen maar pedofielen aan mee?
Iedereen die meedoet en die denkt dat het een prima plan is om je lul aan kleine kinderen te showen. Jij laat zeker ook elke dag jouw micropenis en hangtietjes zien aan jouw kinderen in de hoop dat ze gaan denken dat dat normaal is?

Iedereen die meedoet en die denkt dat het een prima plan is om je lul aan kleine kinderen te showen. Jij laat zeker ook elke dag jouw micropenis en hangtietjes zien aan jouw kinderen in de hoop dat ze gaan denken dat dat normaal is?
Je kent me zo goed, sta jij weleens door mijn badkamerraam naar binnen te gluren?

Je kent me zo goed, sta jij weleens door mijn badkamerraam naar binnen te gluren?
Als jij zo pro je micropenis en uitgemolken theezakken showen aan kleine kinderen bent, dan mag ik toch aannemen dat jij het goede voorbeeld geeft aan jouw kinderen? Of hoe zit dat dan?

Lekker context (ver)neuken om de boel te verdraaien.

Pedofielen en pedoseksuelen is zoiets als SARMS en steroids... het komt op hetzelfde neer.

Alle pedoes motte we gewon de kop dr af hakke

Da's wat overdreven imo maar meldplicht en chemische castratie is prima.
Voor pedoseksuelen is dat soms een goede oplossing, pedofielen hebben vooral baat bij hulp en begeleiding, niet bij bedreiging, dan durven ze geen hulp te zoeken.

Overigens wil ik wel opmerken dat ik het seksualiseren van kinderen of het normaliseren van pedofilie geen goede zaak vindt.

Laatst bewerkt:
Laat kinderen lekker kind zijn. Sexuele oriëntatie komt later wel, zoals vroeger ook gebeurde. Wat is de meerwaarde om kinderen van deze leeftijd hiermee bezig te laten zijn? Hadden wij dit vroeger? Nee. Is het nodig? Nee. Kunnen wij niet normaal functioneren in de maatschappij omdat wij dit pas op de middelbare school kregen? Nee.

Het is indoctrinatie met een ziek gedachtegoed.

Maar los van dit allemaal. Het is niet eens voorlichting met feiten, het zijn sektarische waanbeelden. Er zijn geen 100 genders. Je gender wordt niet bepaald door hoe jij je op dat moment voelt. Er bestaat geen genderfluïditeit. Je kan niet verwachten dat mensen de voornaamwoorden gebruiken die jij wilt.

Je hebt XX en XY (en hermafrodieten, die f**k ups zijn van de natuur). Het merendeel van de mensen valt op het andere geslacht, sommigen op het eigen geslacht, sommigen op beide geslachten en sommigen weten niet wat ze willen.

Al die gender onzin en wokespeak verkracht de jeugd en verkracht de maatschappij. Leer ze iets pragmatisch, leer ze zelfstandig nadenken, leer ze zelfstandigheid en dus op eigen benen te staan.

Maak niet normaal wat abnormaal is.
Is dit wellicht het beste topic om verder te gaan?

Ik vind het ook niet normaal en er hoeft voor mij ook geen transpersoon op school langs te komen voor een praatje, maar tijden veranderen.

Mijn dochter was nog niet heel lang 5 jaar oud toen ze zei dat ze van een vriendinnetje had gehoord dat je als je wilt een jongen kan worden als je als meisje bent geboren. Moet je als ouders en school het dan verzwijgen, of kan je het dan toch niet beter op een goede en terughoudende manier bespreken?

Verder was een groot deel van wat jij nu als normaal beschouwd vrij kort geleden nog abnormaal.

Laatst bewerkt:
Is dit wellicht het beste topic om verder te gaan?

Ik vind het ook niet normaal en er hoeft voor mij ook geen transpersoon op school langs te komen voor een praatje, maar tijden veranderen.

Mijn dochter was nog niet heel lang 5 jaar oud toen ze zei dat ze van een vriendinnetje had gehoord dat je als je wilt een jongen kan worden als je als meisje bent geboren. Moet je als ouders en school het dan verzwijgen, of kan je het dan toch niet beter op een goede en terughoudende manier bespreken?
Dan zou ik zeggen dat dat niet kan en dat diegene die haar dat verteld heeft niet goed bij zijn/haar/(het, hehe) hoofd is.

Als je als jongen geboren bent kan je geen meisje worden, en vice versa. Ja je kan je laten ombouwen als man, maar dat maakt je nog geen vrouw, en vice versa.

Je hoeft niks te verzwijgen, je kan dit toch ook als ouder doen? Hoezo kunnen ouders dit niet meer? Het ging honderdduizenden jaren goed, maar nu kan het opeens niet meer?

Maar dat is niet eens het punt, het gaat mij erom dat dit totaal overbodige informatie is voor deze leeftijd. We hebben het over groep 3 en 4. Groep 3 en 4... waarom de f**k zou je kinderen van deze leeftijd lastig vallen met sexuele voorlichting?

Wanneer zou je kinderen seksueel moeten voorlichten? In mijn optiek is dat simpel, wanneer hun lichaam daar behoefte aan heeft. En wanneer ze in aanraking komen met dit onderwerp. Dus wanneer ze pubertijd komt. Dus vanaf groep 7 en 8 op zijn vroegst.

Je kan zeggen dat de maatschappij verandert en dat normen veranderen, dat klopt. Maar de menselijke biologie verandert niet. Jonge kinderen moet je niet aantasten met volwassen dingen zoals seksualiteit. Dat snappen ze niet, en dan raken ze dus in de war. Laat ze kind zijn. Ze hebben nog een heel leven voor zich om bezig te zijn met volwassen onderwerpen.

Hoe is dit überhaupt pedagogisch verantwoord?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven