- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LMAO. Ik zei toch dat deze onzin voor pedofielen was. Waar zijn die @Steks en die andere fucking plantenetende hippies nu.
Dus omdat er een pedofiel meedeed is onzin voor pedofielen of doen er alleen maar pedofielen aan mee?LMAO. Ik zei toch dat deze onzin voor pedofielen was. Waar zijn die @Steks en die andere fucking plantenetende hippies nu.
Iedereen die meedoet en die denkt dat het een prima plan is om je lul aan kleine kinderen te showen. Jij laat zeker ook elke dag jouw micropenis en hangtietjes zien aan jouw kinderen in de hoop dat ze gaan denken dat dat normaal is?Dus omdat er een pedofiel meedeed is onzin voor pedofielen of doen er alleen maar pedofielen aan mee?
Je kent me zo goed, sta jij weleens door mijn badkamerraam naar binnen te gluren?Iedereen die meedoet en die denkt dat het een prima plan is om je lul aan kleine kinderen te showen. Jij laat zeker ook elke dag jouw micropenis en hangtietjes zien aan jouw kinderen in de hoop dat ze gaan denken dat dat normaal is?
Je kent me zo goed, sta jij weleens door mijn badkamerraam naar binnen te gluren?
zo'n vraag kan alleen maar fout gaan!
Elke interactie tussen mij en @th0maz is gedoemd, dus kan ik het maar beter gelijk goed doen. Dan we hebben we dat vandaag ook weer gehad.
Als jij zo pro je micropenis en uitgemolken theezakken showen aan kleine kinderen bent, dan mag ik toch aannemen dat jij het goede voorbeeld geeft aan jouw kinderen? Of hoe zit dat dan?Je kent me zo goed, sta jij weleens door mijn badkamerraam naar binnen te gluren?
Lekker context (ver)neuken om de boel te verdraaien.
Da's wat overdreven imo maar meldplicht en chemische castratie is prima.
Voor pedoseksuelen is dat soms een goede oplossing, pedofielen hebben vooral baat bij hulp en begeleiding, niet bij bedreiging, dan durven ze geen hulp te zoeken.Da's wat overdreven imo maar meldplicht en chemische castratie is prima.
Is dit wellicht het beste topic om verder te gaan?Laat kinderen lekker kind zijn. Sexuele oriëntatie komt later wel, zoals vroeger ook gebeurde. Wat is de meerwaarde om kinderen van deze leeftijd hiermee bezig te laten zijn? Hadden wij dit vroeger? Nee. Is het nodig? Nee. Kunnen wij niet normaal functioneren in de maatschappij omdat wij dit pas op de middelbare school kregen? Nee.
Het is indoctrinatie met een ziek gedachtegoed.
Maar los van dit allemaal. Het is niet eens voorlichting met feiten, het zijn sektarische waanbeelden. Er zijn geen 100 genders. Je gender wordt niet bepaald door hoe jij je op dat moment voelt. Er bestaat geen genderfluïditeit. Je kan niet verwachten dat mensen de voornaamwoorden gebruiken die jij wilt.
Je hebt XX en XY (en hermafrodieten, die f**k ups zijn van de natuur). Het merendeel van de mensen valt op het andere geslacht, sommigen op het eigen geslacht, sommigen op beide geslachten en sommigen weten niet wat ze willen.
Al die gender onzin en wokespeak verkracht de jeugd en verkracht de maatschappij. Leer ze iets pragmatisch, leer ze zelfstandig nadenken, leer ze zelfstandigheid en dus op eigen benen te staan.
Maak niet normaal wat abnormaal is.
Dan zou ik zeggen dat dat niet kan en dat diegene die haar dat verteld heeft niet goed bij zijn/haar/(het, hehe) hoofd is.Is dit wellicht het beste topic om verder te gaan?
Ik vind het ook niet normaal en er hoeft voor mij ook geen transpersoon op school langs te komen voor een praatje, maar tijden veranderen.
Mijn dochter was nog niet heel lang 5 jaar oud toen ze zei dat ze van een vriendinnetje had gehoord dat je als je wilt een jongen kan worden als je als meisje bent geboren. Moet je als ouders en school het dan verzwijgen, of kan je het dan toch niet beter op een goede en terughoudende manier bespreken?