MuscleMeat

Shocking News Gewoon bloot

Peiling Peiling Wat vinden jullie van dit nieuwe tv programma voor kinderen?

• Totaal stemmers
    45
Dan zou ik zeggen dat dat niet kan en dat diegene die haar dat verteld heeft niet goed bij zijn/haar/(het, hehe) hoofd is.

Als je als jongen geboren bent kan je geen meisje worden, en vice versa. Ja je kan je laten ombouwen als man, maar dat maakt je nog geen vrouw, en vice versa.

Je hoeft niks te verzwijgen, je kan dit toch ook al ouder doen?

Maar dat is niet eens het punt, het gaat mij erom dat dit totaal overbodige informatie is voor deze leeftijd. We hebben het over groep 3 en 4. Groep 3 en 4... waarom de f**k zou je kinderen van deze leeftijd lastig vallen met sexuele voorlichting?

Wanneer zou je kinderen seksueel moeten voorlichten? In mijn optiek is dat simpel, wanneer hun lichaam daar behoefte aan heeft. Dus wanneer ze pubertijd komt. Dus vanaf groep 7 en 8 op zijn vroegst.

Je kan zeggen dat de maatschappij verandert en dat normen veranderen, dat klopt. Maar de menselijke biologie verandert niet. Jonge kinderen moet je niet aantasten met volwassen dingen zoals seksualiteit. Dat snappen ze niet, en dan raken ze dus in de war. Laat ze kind zijn. Ze hebben nog een heel leven voor zich om bezig te zijn met volwassen onderwerpen.

Hoe is dit überhaupt pedagogisch verantwoord?
Perfect verwoord imo

Dan zou ik zeggen dat dat niet kan en dat diegene die haar dat verteld heeft niet goed bij zijn/haar/(het, hehe) hoofd is.

Als je als jongen geboren bent kan je geen meisje worden, en vice versa. Ja je kan je laten ombouwen als man, maar dat maakt je nog geen vrouw, en vice versa.

Je hoeft niks te verzwijgen, je kan dit toch ook als ouder doen? Hoezo kunnen ouders dit niet meer? Het ging honderdduizenden jaren goed, maar nu kan het opeens niet meer?

Maar dat is niet eens het punt, het gaat mij erom dat dit totaal overbodige informatie is voor deze leeftijd. We hebben het over groep 3 en 4. Groep 3 en 4... waarom de f**k zou je kinderen van deze leeftijd lastig vallen met sexuele voorlichting?

Wanneer zou je kinderen seksueel moeten voorlichten? In mijn optiek is dat simpel, wanneer hun lichaam daar behoefte aan heeft. En wanneer ze in aanraking komen met dit onderwerp. Dus wanneer ze pubertijd komt. Dus vanaf groep 7 en 8 op zijn vroegst.

Je kan zeggen dat de maatschappij verandert en dat normen veranderen, dat klopt. Maar de menselijke biologie verandert niet. Jonge kinderen moet je niet aantasten met volwassen dingen zoals seksualiteit. Dat snappen ze niet, en dan raken ze dus in de war. Laat ze kind zijn. Ze hebben nog een heel leven voor zich om bezig te zijn met volwassen onderwerpen.

Hoe is dit überhaupt pedagogisch verantwoord?
Dus dat vriendinnen van 5 onderling bespreken of je als vrouw man kan worden is in jouw ogen dan …

Maar serieus, hoe the f**k is seksuele voorlichting in groep 3 en 4 überhaupt een discussie?

Ik ben best flabbergasted dat sommigen hier oké mee zijn. Ik snap dat @Steks graag de advocaat van de duivel uithangt om discussies op gang te krijgen en houden, maar in dit geval vind ik het best ziek dat mensen dit blijkbaar ok vinden.

Sterker nog, ik ga hier eigenlijk best slecht op. Ik vind dit zieker dan een volwassen IS terrorist die mensen onthoofd.

Dus dat vriendinnen van 5 onderling bespreken of je als vrouw man kan worden is in jouw ogen dan …
Onschuldig. En totaal onbelangrijk, omdat ze dit de volgende dag alweer vergeten zijn. Ze hebben amper besef van de realiteit. Laat ze lekker spelen met poppen.

Maar wanneer jij als sterke volwassene dit aangrijpt om jouw ideologie te pushen op tere kinderzieltjes, dan ben je een lafaard. Bij kinderen durven ze wel. Wees dan consequent, en een echte vent, en ga langs de lokale chapter van Satudarah om je ideeën te verspreiden.

Dan ben je ook meteen genezen, als je het überhaupt kan navertellen.

Komt doordat ouders tegenwoordig meer mietjes zijn en de kinderen opvoeden dat ze alles kunnen zijn/worden. Afgelopen 10/20 jaar is heel de samenleving veranderd en continue zie je homo”s/transgenders en allerlei andere creaties op tv en kinderen nemen dat over. Hoe ziek ben je in je hoofd als je jou zoontje met nagellak naar school überhaupt laat gaan en dan krijgt ie keer klappen en heel nederland weer in rep en roer giro555 blablabla, iedereen weer dagje nagellak voor de steun, help tommy om zichzelf te worden.

Doe gewoon normaal je bent een man of vrouw meer is er niet.

20 jaar geleden was dit nog allemaal niet, dan denk maar eens vooruit hoe de samenleving word over de komende 20 jaar. Homo zijn is dan hip en trending.

Ps; word ook gestoord van al dat vegan gedoe.

Volgens mij het probleem dat er nu een generatie bekrompen onzekere menen kinderen op de wereld hebben gezet. Waarom zou bijvoorbeeld mijn zoontje straks niet met nagellak op naar school mogen. Het is onschuldig en totaal onbelangrijk, omdat hij dit de volgende week alweer vergeten is.

Waarom?

Zowel de fascinatie als de levendige fantasie hoort bij de leeftijd. Je hebt het over een leeftijd die net ontdekt dat jongetjes anders plassen. Een leeftijd waarop meisjes best vaak zeggen dat ze met mama willen trouwen.

Lesbische pedofilie dan ook maar gelijk omarmen?

Komt doordat ouders tegenwoordig meer mietjes zijn en de kinderen opvoeden dat ze alles kunnen zijn/worden. Afgelopen 10/20 jaar is heel de samenleving veranderd en continue zie je homo”s/transgenders en allerlei andere creaties op tv en kinderen nemen dat over. Hoe ziek ben je in je hoofd als je jou zoontje met nagellak naar school überhaupt laat gaan en dan krijgt ie keer klappen en heel nederland weer in rep en roer giro555 blablabla, iedereen weer dagje nagellak voor de steun, help tommy om zichzelf te worden.

Doe gewoon normaal je bent een man of vrouw meer is er niet.

20 jaar geleden was dit nog allemaal niet, dan denk maar eens vooruit hoe de samenleving word over de komende 20 jaar. Homo zijn is dan hip en trending.

Ps; word ook gestoord van al dat vegan gedoe.
Eerlijk gezegt ligt het wel aan de leefttijd van 'je jongen' als hij jong is kan ie toch nagellak dragen? Meestal kijken ze dat af van hun grote zussen. Maar idd dan niet huilen als ie klappen krijgt hahaha.

Eerlijk gezegt ligt het wel aan de leefttijd van 'je jongen' als hij jong is kan ie toch nagellak dragen? Meestal kijken ze dat af van hun grote zussen. Maar idd dan niet huilen als ie klappen krijgt hahaha.
Nee, als mijn zoon met zijn nichtjes nagels gaat lakken dan houd ik dat wel tegen, dat is echt absoluut een no-go hier. Straks doet ie het als ie 10 is nog steeds. Mannen zijn mannen en vrouwen zijn vrouwen. Merk dat dit steeds vaker uit de hand loopt, pas die transgender vrouw/man die kampioen zwemmen is geworden bij de vrouwen aangezien het een man is/was. Zag zelfs een transgender voorbij komen die geboren is als man en dan een vrouw is geworden maar wel zijn baard/snor liet staan, wtf mennnnnn.

Waarom?

Zowel de fascinatie als de levendige fantasie hoort bij de leeftijd. Je hebt het over een leeftijd die net ontdekt dat jongetjes anders plassen. Een leeftijd waarop meisjes best vaak zeggen dat ze met mama willen trouwen.
Mijn dochter had een paar weken na de geboorte van haar broertje (dus voor ze2,5 jaar was) al door dat jongens en meisjes anders plassen.

Lesbische pedofilie dan ook maar gelijk omarmen?
De mensen die een andere voorlichting maar niets vinden hebben wel erg vreemde ideeën. Nog vreemdere dan die van de voorstanders.

Nee, als mijn zoon met zijn nichtjes nagels gaat lakken dan houd ik dat wel tegen, dat is echt absoluut een no-go hier. Straks doet ie het als ie 10 is nog steeds. Mannen zijn mannen en vrouwen zijn vrouwen. Merk dat dit steeds vaker uit de hand loopt, pas die transgender vrouw/man die kampioen zwemmen is geworden bij de vrouwen aangezien het een man is/was. Zag zelfs een transgender voorbij komen die geboren is als man en dan een vrouw is geworden maar wel zijn baard/snor liet staan, wtf mennnnnn.
Mag je zoontje wel een oorbel? En waarom zou een meisje wel nagellak mogen dragen? Wie heeft besloten welke kunstmatige toevoegingen tot welke sekse behoren en waarom zou een kind klappen moeten accepteren als die daarvan afwijkt?

Het is niet zo ingewikkeld.
Mensen fantaseren en maken het ingewikkeld.
Een tomaten plant kan wel een zonnebloem willen zijn en zich zo gedragen. Echter als ze hem na zijn dood opgraven, vinden ze gewoon een tomaten plant.

M'n zussen hebben me zo vaak thuis een jurkje met lippenstift, nagellak en hoge hakken aan gedaan. Mocht ik een snor op hun tekenen.

Zijn daar alle 3 niet verpest vanaf gekomen. Zo naar school gaan was natuurlijk wel een no-go.

Kinderen experimenteren en hebben nog helemaal geen idee of nagellak bij mannen of vrouwen hoort.

Ze vinden het gewoon mooi. En hun moeder, zus of juf is een groot voorbeeld. Dat doen ze dan na.

Denk dat het beter is dus je niet als een debiel te gedragen. Niet te veel zuipen, roken, blowen of ruzie maken in bijzijn van je kinderen heeft veel meer effect op hun geestelijke gezondheid.

Mag je zoontje wel een oorbel? En waarom zou een meisje wel nagellak mogen dragen? Wie heeft besloten welke kunstmatige toevoegingen tot welke sekse behoren en waarom zou een kind klappen moeten accepteren als die daarvan afwijkt?
Ik begrijp je weer eens niet.

Omdat zij dat op die leeftijd door had, moet je het serieus nemen als ze op 5 jarige leeftijd zegt dat ze een jongetje wil zijn? ??? En dat is totáál anders dan wanneer ze zegt dat ze bijvoorbeeld een prinsesje wil zijn?

Volgens mij is dat gewoon allemaal onschuldig, hoort het bij de leeftijd, en tillen we er veel te zwaar aan

Dan zou ik zeggen dat kan, dan doe je als jongen een pruik op en lippenstift en ben je die dag een meisje.

Als ze dan zeggen "ja maar dan ben je geen echt meisje" dan zeg je "ja niet helemaal echt natuurlijk maar je ziet er dan wel zo uit."

Terug
Naar boven