Fitness Seller

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Bij Bruno's food corner of Oztank? :p
Want bij Bruno's worden er ook regelmatig mensen die gewoon voor een broodje gaan voor hun werk, de t*ring in getrapt door van dat tuig...

Dats24 ;) Bruno kom ik bijna nooit, maar daar staan altijd genoeg werkelozen met dikke auto's.

U guys jelly dat ik zoveel doorzettingsvermogen heb?
Ik wil hier niet weer gaan discussiëren,
maar onthoud de naam :Stef Bruggink

:eek::eek::eek:

Wat8.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Wie gaat meneertje Leysen (fitnesscentrum Do It) helpen met spotten bij zijn eerst volgende bench dag ? Zeg maar dat hij even de 100 kg moet proberen....

Ik kan er heeeeeeel misschien naast zitten, maar volgens mij heeft stef meegedaan aan de contest van vorig jaar :(
De vorige post was een quote uit z'n log.

is er eigenlijk iets bekend wat betreft de situatie van het slachtoffer? geen zin om heeeeel dit threadje door te lezen. in ieder geval mooi dat ze nu stuk voor stuk opgespoord kunnen worden. wat een jonge aapjes trouwens, 1 op 1 zijn ze volgens mij geen drol waard.

is er eigenlijk iets bekend wat betreft de situatie van het slachtoffer? geen zin om heeeeel dit threadje door te lezen. in ieder geval mooi dat ze nu stuk voor stuk opgespoord kunnen worden. wat een jonge aapjes trouwens, 1 op 1 zijn ze volgens mij geen drol waard.

Slachtoffer heeft er een flinke hersenschudding aan over gehouden hoorde ik gister op het nieuws. Omdat het slachtoffer er redelijk goed aan toe is (quote uit het nieuws...) zal dit worden meegewogen in de strafbepaling.

you gotta be ****ing kidding me.... ze hadden hem dus eigenlijk dood moeten trappen voor een gedegen straf? rare wereld is dit soms.

Slachtoffer heeft er een flinke hersenschudding aan over gehouden hoorde ik gister op het nieuws. Omdat het slachtoffer er redelijk goed aan toe is (quote uit het nieuws...) zal dit worden meegewogen in de strafbepaling.

Ooo waarom dan nog die armen jongens aanpakken ?!

Met andere woorden : je moet eerst half dood zijn voordat die jongens een behoorlijke straf krijgen opgelegd?

, aka stef bruggink

diebiebie strikes again

Terug
Naar boven