Fitness Seller

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

29247c7e_1185_PM_foto_203.jpg

Ik zie de vergelijking niet met die Brent, kijk o.a. naar haarlijn van zijkant

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben eigenlijk vrij zeker dat het die gast linksonder is in deze foto
25uo8au.png

Foto is onduidelijk, ik kan er ook naast zitten natuurlijk. Wat maakt het ook uit uiteindelijk, Marokkaan of belg, gaat om het gedrag dat ze vertonen.

Zal ik hem een bericht sturen of hij het wel is? :)

Nu nog wachten op antwoord;

29v166q.jpg

• Topic Starter Topic Starter
EINDHOVEN - Tom Kantelberg uit Aalst-Waalre, die met zijn naam en telefoonnummer op de website van GeenStijl staat als een van de daders van de zware mishandeling in Eindhoven, zegt niets met het incident te maken te hebben. Dat verklaarde hij woensdag tegen Omroep Brabant.

Hmmz, verkeerde telefoon nummer geplaatst is ietwat slordig.

EINDHOVEN - De 'Belgische' verdachten van de zware groepsmishandeling zijn Nederlandse jongens. Hun ouders zijn naar België verhuisd.
Volgens een van de advocaten is zijn cliënt (17) een 'bijzonder nette jongen' die zelf in shock verkeert over het gebeurde. "Hij heeft deelgenomen aan de mishandeling, maar snapt zelf niet waarom hij het heeft gedaan."

Laatst bewerkt:
zat ook al naar die foto te kijken van tom, maar hij lijkt er ook niet op. kerel in die groepsfoto heeft een veel bredere kop, ondanks dat ie lacht is dit wel te zien.

Hmm, ineens werken alle links naar hun Facebook niet meer haha.
Volgens mij is Jordy degene die blijft schoppen.

Oke, Tom Kantelberg valt af. Er is een plek vrij.. Wie gaan we nu doen.. Jasper aka xyzyzyz? :duh:

Permban voor Stef?

Eén van die tokkies zat hier dus :roflol:

Edit: welke is ie dan in het filmpjé?
Dbbeledit: filmpjé in beginpost is prive gezet!

Op het filmpje zijn er 3 in 't wit gekleed, net als op de foto hierboven. Kom er niet meer uit, zal wss toch die Brent zijn dan, niet die Stef want die is te klein. Eerste duw komt overigens van een gast met zwarte kleding.

De "Belgische" verdachten van de zware groepsmishandeling in Eindhoven zijn Nederlandse jongens. Hun ouders zijn naar België verhuisd, zo bericht het Eindhovens Dagblad (ED).
Gisteren was gemeld dat twee "Belgische" jongens van 15 en 17 jaar uit Turnhout en omgeving zich bij de politie van Eindhoven hadden gemeld in verband met de ernstige mishandeling in de zuidelijke Nederlandse stad. Zij bekenden hun betrokkenheid en zijn aangehouden.

Waarom?
Volgens een van de advocaten is zijn zeventienjarige cliënt een "bijzonder nette jongen" die zelf in shock verkeert over het gebeurde. "Hij heeft deelgenomen aan de mishandeling, maar snapt zelf niet waarom hij het heeft gedaan."

Zoon van zakenman
Zijn vader is een gerenommeerd zakenman. De zoon heeft geen strafblad, is nooit met de politie in aanraking geweest, volgt een mooie opleiding en haalt goede cijfers. "Niks mis mee", aldus de door het ED niet nader genoemde raadsman. De ouders zijn, evenals de zoon, "kapot van het gebeurde".

Op het internet circuleert een groepsfoto waarop vrijwel zeker alle verdachten van de mishandeling op 4 januari staan. De groep liep eerder die avond langs de Pathébioscoop aan de Dommelstraat en poseerde daar voor een voorbijganger. Die heeft de foto vrijgegeven. Kleding en houding van de jongens laten weinig ruimte voor twijfel. Er worden ook namen aan de jongens gekoppeld.

Die kattenkillers bleken geen Marokkanen, deze hoofdschoppers blijkbaar ook geen Marokkanen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit zou toch fantastisch zijn. Dat 1 van de daders gewoon actief lid is op DBB. Dat wij kunnen bijdragen aan het vernken van de rest van zijn leven?

ismail bouzi is zeker op en tops belgisch..
In mijn ogen zijn het mocro's: gedragen zich zoals hun, hebben duidelijk vreemde vrienden, kleden zich zoals mocro's.. Wel dat mogen ze behandeld worden als tokkies ook.

Terug
Naar boven