MuscleMeat

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

k*t belgen ook altijd

Alle Belgen terug naar Marokko!

Belg, Marokkaan of Nederlander maakt vrij weinig uit vind ik, zo een volk verdient het gewoon om zelf eens deftig in een geslagen te worden.

Zo te zien zijn het Belgen uit Limburg. Ja die doen graag die bontkraagjes na, ze spreken zelfs gebroken nederlands... Hoop dat ze een dikke trap tegen hun kop terugkrijgen.

727be110_1358923435842.jpg

Tuig uit DIT filmpje. Tom Kantelberg, Stefano Bruggink, Jordy Moeskops, Ismail Bouziane en Bob Sloots. Nog drie namen te gaan. Topic op GeenStijl HIERRR.

Doen ze goed op dumpert.

Zo te zien zijn het Belgen uit Limburg. Ja die doen graag die bontkraagjes na, ze spreken zelfs gebroken nederlands... Hoop dat ze een dikke trap tegen hun kop terugkrijgen.

Kerel komt uit Turnhout, dat zegt genoeg.
Daar is het al bijna even erg als in Maasmechelen qua wannabe gangster praktijken

LOL na een hele topic marokkanengezeik blijken het belgen te zijn. :hahaha::hahaha:

407576369.jpg

Dacht al dat er wat Belgen tussen zaten maar ik zou toch zweren dat ik 3 mocro's zag.

Hier in Nederland gedraagd en kleed en praat de nieuwe Nederlandse jeugd ook met een Marokkaans accent.

If you cant beat them, join them?

Die lui doen wel hun uiterste best om op mocro's te lijken zeg, t*ring :roflol:

In b4 suicide.

Die Brent verdient echt een flinke gevangenisstraf, poging tot doodslag

U guys jelly dat ik zoveel doorzettingsvermogen heb?
Ik wil hier niet weer gaan discussiëren,
maar onthoud de naam :Stef Bruggink

:eek::eek::eek:

Terug
Naar boven