MuscleMeat

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Maar die stef? Kan me niet voorstellen dat we hier echt een van die lui op 't forum hebben.

Anders zouden we daar echt wel wat mee moeten doen, d'r lurken hier vast wel wat handige ict-jongens rond, en als Big-T dan even dat IP adres openbaar maakt...

Ik voorzie mooie gebeurtenissen.

^ Strong brain is strong

ze hebben allemaal van die kinderlijke wannabe-mooi faces
kreukvrije knulletjes met kleertjes
bleh

Stef is 15/16 ofzo, niet zo grote held lijkt me dat. Die heeft al diarree als je hem recht in de ogen kijkt.

Hij is ook aanstormend talent fitness model.. :)

• Topic Starter Topic Starter
Tot het moment dat het filmpje op internet kwam zal de hoofddader erom hebben gelachen en nu met alle commotie vind 'ie het opeens verschrikkelijk.

Maar goed het zal wel weer een combo worden van: eerste keer geweld, drank in het spel, slachtoffer niet zwaar mishandeld. Zal wel weer met een sisser aflopen voor de daders.

Taakstraf, tik op de vingers en een mededeling "dat mag niet weer hoor". Welkom in Nederland.

Ik voorspel 20 uur taakstraf, lichte schade vergoeding en een voorwaardelijke celstraf.

Reden wordt: de jongen is niet zwaar genoeg toegetakeld, geen blijvend letsel, daders zijn nergens eerder voor gepakt en ze zijn minderjarig.

Bereid je maar vast weer voor op het onrecht van de rechterlijke macht.

Taakstraf, tik op de vingers en een mededeling "dat mag niet weer hoor". Welkom in Nederland.
België is 0,0000 beter man :roflol: zelfs erger! Hier ga je niet eens de bak in als je geen 3jaar minimum hebt (geen plaats). Misschien wel voorarrest maar als je bij veroordeling niet aan de 3jaar komt kan je het gewoon thuis uitzitten. Je moet al moorden plegen wil je in België echt gestraft worden :).

België is 0,0000 beter man :roflol: zelfs erger! Hier ga je niet eens de bak in als je geen 3jaar minimum hebt (geen plaats). Misschien wel voorarrest maar als je bij veroordeling niet aan de 3jaar komt kan je het gewoon thuis uitzitten. Je moet al moorden plegen wil je in België echt gestraft worden :).

Ik had verwacht dat België strenger was, verkeerd dus. :p Ook al pleeg je hier een moord, dan zijn de straffen nog te laag. De verdachte heeft altijd wel een beperking wat in zijn voordeel werkt. :rolleyes:

Het maakt helemaal niet meer uit wat voor straf die jongens krijgen. Natuurlijk zal het een taakstraf zijn. Wat denk je dan? 3 jaar in de gevangenis voor iemand op zijn bek slaan en natrappen?

Deze knapen zijn echt wel ****ed for life met hun foto op internet en heel nederland die hun haat. Op facebook heb ik al door 4 verschillende mensen deze foto met namen er op geplaatst zien worden. Denk maar niet dat deze gasten nog gemakkelijk door het leven gaan de komende tijd.

Het maakt helemaal niet meer uit wat voor straf die jongens krijgen. Natuurlijk zal het een taakstraf zijn. Wat denk je dan? 3 jaar in de gevangenis voor iemand op zijn bek slaan en natrappen?

Deze knapen zijn echt wel ****ed for life met hun foto op internet en heel nederland die hun haat. Op facebook heb ik al door 4 verschillende mensen deze foto met namen er op geplaatst zien worden. Denk maar niet dat deze gasten nog gemakkelijk door het leven gaan de komende tijd.

we leven in een hype-tijdperk, over paar maanden hebben we het weer vrolijk ergens anders over.

Toch een kleine nuance: onder de 3 jaar wordt MEESTAL niet uitgevoerd. Belkacem (die kerel van Sharia for Belgium) heeft zijn 6 maanden wel degelijk moeten uitzitten.

En als je dan een tweede misdrijf pleegt, en daar bv 5 jaar voor krijgt, dan moet je die 3 jaar er wel bij doen.

Toch een kleine nuance: onder de 3 jaar wordt MEESTAL niet uitgevoerd. Belkacem (die kerel van Sharia for Belgium) heeft zijn 6 maanden wel degelijk moeten uitzitten.

En als je dan een tweede misdrijf pleegt, en daar bv 5 jaar voor krijgt, dan moet je die 3 jaar er wel bij doen.
Klopt, maar dat is enkel indien je een "serieus gevaar voor de maatschappij" vormt. En die Belkacem heeft zijn straffen ook moeten 'verzamelen' voor ze echt besloten hebben te vervolgen. Overgrote hoeveelheid van diefstallen bijvoorbeeld, je zal er nooit voor in de bak terecht komen tenzij je er genoeg op je kerfstok hebt en het totaal een aanzienlijke straf oplevert.

Wat houdt een doorsnee crimineel in belgië tegen om niet even zijn kans te wagen en een inbraak te plegen? Kleine diefstallen sta je letterlijk paar uur later terug op straat. Snap niet dat dit ontmoedigend kan werken, je moet letterlijk genoeg mispeuteren om echt bestrfat worden. Zijn kleine dingen, maar snap best dat dit voor de gedupeerden overkomt als totale straffeloosheid en anarchie. Als je naar de VS kijkt, daar zijn ze niet zo laks, ook gevangenissen zat daar :lol:.

+1

Idd denk dat iemand als stef genoeg gestraft is door de publicatie van de foto en beter de aankomende tijd in het weekend in z'n homegym kan blijven trainen en nieuwe vrienden gaat zoeken.

+1

Idd denk dat iemand als stef genoeg gestraft is door de publicatie van de foto en beter de aankomende tijd in het weekend in z'n homegym kan blijven trainen en nieuwe vrienden gaat zoeken.
Genoeg is gestraft? voor zulke shit kun je niet genoeg straffen. gasten zouden hun levenlang pijn en ongeluk moeten lijden. en dan nog is het niet genoeg.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stel voor dat we bovenstaande foto nog paar x posten, je weet maar nooit :rolleyes:

sgoed

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven