fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, groot zijn ze niet. Zwakke gasten weten wie ze uitzoeken.
Ja, groot zijn ze niet. Zwakke gasten weten wie ze uitzoeken.
nee dat klopt, maar t ging mij meer om zulke laffe honden als ectos te bestempelen terwijl zijn eigen stats ook niet bepaald indrukwekkend zijn. Die met dat wit ziet er wss stuk groter uit dan hij.(daarnaast is t een lichaamsbouw natuurlijk.

Je leest te veel GeenStijl want wat een onzin kraam je uit... Kun je niet weer over vrouwen beginnen ofzo?
En als je toch zo goed weet hoe het wel moet trek dan zelf het uniform aan en geef het goede voorbeeld, of ga niet zo aan de zijlijn lopen janken.
Sow een hele groep marrokamen zo te zien
Dit veranderd plots ht onderwerp van het topic
![]()

Sow een hele groep marrokamen zo te zien
Dit veranderd plots ht onderwerp van het topic
![]()

Kan me voorstellen dat je zo denkt. Misschien een stukje achtergrond vertellen, mijn horeca achtergrond. Ten tijde dat mijn ouders een kroeg hadden heb ik meerdere malen knokpartijen meegemaakt, en niet van dit niveau maar wel een benadering er van. Politie die langsrijdt, even stopt terwijl ik samen met mijn ouwe het opneem tegen een groep dronker pubers terwijl ons moeder doodangsten uitstaat binnen. Stoppen, ik zie ze nog de deur open doen, toen weer dicht, praten over de portable en rijden weer weg. Versterking oproepen melden ze later, dat was ongeveer een half uur later. In die tijd heb ik een aantal klappen uitgedeeld, mijn ouwe iemand bewusteloos geslagen en beiden een boete. De daders hebben aangifte gedaan en wij mochten voorkomen met alle gevolgen van dien. Dit en wat leuke voetbalsupporters hebben ervoor gezorgd dat uiteindelijk de horeca vergunning van mijn ouders is ingetrokken en de beste mensen hun levenswerk hebben verloren. Waarom ? Omdat we een ruzie wilden stoppen, de politie er niets mee deed en we uit verdediging (dit is later ook aangetoond en zo opgenomen in het rapport) van ons af moesten slaan.
Jij mag denken wat je wilt, maar als je de shit hebt gezien die ik heb gezien, srs dan had je op mijn golflengte gezeten.
Maar ieder recht op eigen mening.
en als je mijn posts niet moet, waarom lees je ze dan
Dacht ik ook aan, en gebeurt tegenwoordig bijna overal als je solliciteert.
Zo snel doen ze dat toch niet?
Is dat de schuld van die agenten of van de politiek? En srs, alle politie zo weg zetten is zo belachelijk.. want vanochtend was jij niet op een woonwagenkamp in Eindhoven waar vuurwapens gevonden werden. Het AT wel.
Misschien omdat ik geen politieagent ben, en ook nimmer zal worden gezien dat akkefietje ? Is overigens niet mijn enige voorbeeld hoor, heb er wel meerdere.
Ik veroordeel jou niet om je mening, doe dat andersom dan ook niet. Tegenspreken mag maar niet direct roepen dat ik onzin uitkraam, sommige mensen kramen dingen uit puur gebasseerd op dingen die ze meegemaakt hebben.
Respecteer elkaars mening.
Respecteer jou, maar je mening in deze niet... omdat ik het onzin vind.
Ziet eruit als een gezellig clubje jongens. Ik denk dat het slachtoffer gewoon iets heel ergs had gezegd over Brett's flaporen. Brent pikte dit natuurlijk niet alszijnde boyfriend van Brett (als je goed kijkt naar de foto zie je dat de houding van Brent suggereert dat hij bij Brett in z'n broek aan het graaien is, alsmede de gezichtsuitdrukkingen). Ik kan me heel goed voorstellen dat het dan even zwart wordt voor je ogen. Normaal zouden ze dit nooit doen.
Welke film leef jij in manDie gasten worden waarschijnlijk in bescherming genomen en krijgen een andere identiteit aangemeten.
zijn geen Russische spionnen ofzoWelke film leef jij in manzijn geen Russische spionnen ofzo
Het eigenlijke verhaal wijkt er niet sterk van af. Het slachtoffer zou iets gezegd hebben over het vernielen van fietsen, zoals je ook op het filmpje kunt zien. Dan verdien je een paar ferme tikken!Ziet eruit als een gezellig clubje jongens. Ik denk dat het slachtoffer gewoon iets heel ergs had gezegd over Brett's flaporen. Brent pikte dit natuurlijk niet alszijnde boyfriend van Brett (als je goed kijkt naar de foto zie je dat de houding van Brent suggereert dat hij bij Brett in z'n broek aan het graaien is, alsmede de gezichtsuitdrukkingen). Ik kan me heel goed voorstellen dat het dan even zwart wordt voor je ogen. Normaal zouden ze dit nooit doen.