XXL Nutrition

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Inderdaad, kan je tegenwoordig dan helemaal niet meer ongestoord een paar fietsen slopen?

Het eigenlijke verhaal wijkt er niet sterk van af. Het slachtoffer zou iets gezegd hebben over het vernielen van fietsen, zoals je ook op het filmpje kunt zien. Dan verdien je een paar ferme tikken!
Dan snap ik het al helemaal! Wie is hij om te bepalen dat dit gezellige clubje jongens niet even wat plezier mag hebben door 'n paar fietsen van anderen om te trappen? Mijn bloed kookt, ze zijn te slap in aanpak geweest!

Zapte net per ongeluk langs dat programma met Verlinde, die het natuurlijk ontzettend zielig vindt voor de daders die zomaar met hun kop en naam op internet staan.
Ik hoorde iets van een gast die aan de andere kant van het land zit en dus niet in eindhoven was, word nu al de hele dag door bedreigd omdat zijn naam bij die foto gezet is.. ?

Ik hoorde iets van een gast die aan de andere kant van het land zit en dus niet in eindhoven was, word nu al de hele dag door bedreigd omdat zijn naam bij die foto gezet is.. ?

Ja dat is dus het gevaar van dit soort 'social media' acties. Zijn al een paar verkeerde namen voorbijgekomen..
om maar te zwijgen over de strafvermindering die dit soort dingen ten gevolge heeft.

Misschien omdat ik geen politieagent ben, en ook nimmer zal worden gezien dat akkefietje ? Is overigens niet mijn enige voorbeeld hoor, heb er wel meerdere.

Ik veroordeel jou niet om je mening, doe dat andersom dan ook niet. Tegenspreken mag maar niet direct roepen dat ik onzin uitkraam, sommige mensen kramen dingen uit puur gebasseerd op dingen die ze meegemaakt hebben.

Respecteer elkaars mening.

Sommige mensen kunnen zich dit niet voorstellen, en als ze het niet kunnen voorstellen zal het wel een overdreven verhaal zijn. Iig dat lijkt vaak hun denkwijze te zijn.

Ik heb hier ook enkele van dat soort verhalen neergezet, en dan krijg je reacties van : Dat kan niet want dit, dit en dat. En dan gaan ze je nog tips geven wat je kon doen om het te voorkomen haha :roflol:

Je kan ze beter gewoon negeren idd, maar soms loop ik mijzelf wel eens op te vreten wat een achterlijke reacties mensen plaatsen;)

Ja dat is dus het gevaar van dit soort 'social media' acties. Zijn al een paar verkeerde namen voorbijgekomen..
om maar te zwijgen over de strafvermindering die dit soort dingen ten gevolge heeft.

Hun hoofd is overal te vinden op internet en aangezien iedereen tegenwoordig eerst wordt gegoogled voordat hij/zij wordt aangenomen voor een baan denk ik dat ze nog wel eens moeite kunnen krijgen met aan de bak te komen hierdoor. Imo een betere straf dan die paar uurtjes afval prikken die ze gaan krijgen.

Nvm. Is al gepost :D

Weet iemand de naam van het slachtoffer? In een paar nieuwsberichten staat dat het iemand uit de gemeente Oirschot is (de gemeente waar ik in woon) maar hier weet ook niemand wie het is.

slachtoffer blijkt dus inderdaad iemand hier uit het dorp te zijn. (ik weet wie het is maar ga zijn naam hier niet neerzetten)

Hun hoofd is overal te vinden op internet en aangezien iedereen tegenwoordig eerst wordt gegoogled voordat hij/zij wordt aangenomen voor een baan denk ik dat ze nog wel eens moeite kunnen krijgen met aan de bak te komen hierdoor. Imo een betere straf dan die paar uurtjes afval prikken die ze gaan krijgen.

+ dit. Net zoals die kereltjes van de rellen uit Haren. Krijgen het later nog erg moeilijk.:D

lol stefbodybuilder heeft zijn account laten verwijderen

• Topic Starter Topic Starter
En als iemand deze personen nou eens over 10 jaar koekelt? Een baas? Een kennis? Een partner? Dan gaat de hele beerput op micro niveau weer open.

Dan heeft die persoon, vette dikke pech. Naast een passende straf ook nog ingehaald worden door je verleden.

Maar heb je oprecht spijt, vertel je je verhaal aan diegeen die het oprakelt en dan geef ik je grote kans dat het je niet hoeft te benadelen in je toekomstige avontuur.

Het blijft mishandeling wat door vele mensen op termijn gaat worden afgedaan als jeugdzonde.

Jup, hij heeft acc al verwijderd zo te zien hehe.

Nee?

2d83q6g.png

Fl*kker :o Ik hoop 't slechte voor je.

Doet zijn facebook het nog wel?

Terug
Naar boven