- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan snap ik het al helemaal! Wie is hij om te bepalen dat dit gezellige clubje jongens niet even wat plezier mag hebben door 'n paar fietsen van anderen om te trappen? Mijn bloed kookt, ze zijn te slap in aanpak geweest!Het eigenlijke verhaal wijkt er niet sterk van af. Het slachtoffer zou iets gezegd hebben over het vernielen van fietsen, zoals je ook op het filmpje kunt zien. Dan verdien je een paar ferme tikken!
Inderdaad, kan je tegenwoordig dan helemaal niet meer ongestoord een paar fietsen slopen?
Ik hoorde iets van een gast die aan de andere kant van het land zit en dus niet in eindhoven was, word nu al de hele dag door bedreigd omdat zijn naam bij die foto gezet is.. ?Zapte net per ongeluk langs dat programma met Verlinde, die het natuurlijk ontzettend zielig vindt voor de daders die zomaar met hun kop en naam op internet staan.
Ik hoorde iets van een gast die aan de andere kant van het land zit en dus niet in eindhoven was, word nu al de hele dag door bedreigd omdat zijn naam bij die foto gezet is.. ?
Ik hoorde iets van een gast die aan de andere kant van het land zit en dus niet in eindhoven was, word nu al de hele dag door bedreigd omdat zijn naam bij die foto gezet is.. ?
Misschien omdat ik geen politieagent ben, en ook nimmer zal worden gezien dat akkefietje ? Is overigens niet mijn enige voorbeeld hoor, heb er wel meerdere.
Ik veroordeel jou niet om je mening, doe dat andersom dan ook niet. Tegenspreken mag maar niet direct roepen dat ik onzin uitkraam, sommige mensen kramen dingen uit puur gebasseerd op dingen die ze meegemaakt hebben.
Respecteer elkaars mening.

Ja dat is dus het gevaar van dit soort 'social media' acties. Zijn al een paar verkeerde namen voorbijgekomen..
om maar te zwijgen over de strafvermindering die dit soort dingen ten gevolge heeft.
Weet iemand de naam van het slachtoffer? In een paar nieuwsberichten staat dat het iemand uit de gemeente Oirschot is (de gemeente waar ik in woon) maar hier weet ook niemand wie het is.
slachtoffer blijkt dus inderdaad iemand hier uit het dorp te zijn. (ik weet wie het is maar ga zijn naam hier niet neerzetten)
Hun hoofd is overal te vinden op internet en aangezien iedereen tegenwoordig eerst wordt gegoogled voordat hij/zij wordt aangenomen voor een baan denk ik dat ze nog wel eens moeite kunnen krijgen met aan de bak te komen hierdoor. Imo een betere straf dan die paar uurtjes afval prikken die ze gaan krijgen.

Toch zal die jongen nooit een fitness model worden, Alcohol is slecht voor de gains. Hebben we jou dan niets kunnen leren stef.![]()
Is dit die stef? Of is het stefbodybuilder ofzo? ,
Lol wat een losers.
En als iemand deze personen nou eens over 10 jaar koekelt? Een baas? Een kennis? Een partner? Dan gaat de hele beerput op micro niveau weer open.
Ik hoop 't slechte voor je.lol stefbodybuilder heeft zijn account laten verwijderen