AndroidHealthClinic

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Waarom kan ik geen pm naar die stef sturen :@

Een nederlandse dbber...

Kon het ironischer

slachtoffer blijkt dus inderdaad iemand hier uit het dorp te zijn. (ik weet wie het is maar ga zijn naam hier niet neerzetten)

Vraag me altijd af waarom mensen dit wel eens doen/zeggen.

Ik weet het wel maar ik zeg het lekker niet!

Is dat een rare vorm van aandacht vragen oid? Als je het toch niet zegt, zeg dan ook niet dat je het weet :rolleyes:

Is een belgische dbb, komt uit oud turnhout, heeft ook zat pics hierop staan. Brb geenstijl tippen

Srs tip GS.

Ook verschillende topics linken dan

De jeugd van tegenwoordig met dank aan falende ouders, applausje voor u zelf :kots: .

Vraag me altijd af waarom mensen dit wel eens doen/zeggen.

Ik weet het wel maar ik zeg het lekker niet!

Is dat een rare vorm van aandacht vragen oid? Als je het toch niet zegt, zeg dan ook niet dat je het weet :rolleyes:

nee, ik weet gewoon niet of hij daar blij mee is als ik dat naar buiten breng.

nee, ik weet gewoon niet of hij daar blij mee is als ik dat naar buiten breng.

Boeie, hij is zo stoer om dit te doen en dan moet hij vervolgens ook voor de gevolgen instaan. Op deze leeftijd even flink met z'n neus op de feiten drukken zodat ie zulke dingen nooit meer in zijn hoofd haalt.

Toch wel een epic actie van GS moet ik zeggen.

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 22:47 ----------

Boeie, hij is zo stoer om dit te doen en dan moet hij vervolgens ook voor de gevolgen instaan. Op deze leeftijd even flink met z'n neus op de feiten drukken zodat ie zulke dingen nooit meer in zijn hoofd haalt.

Hij heeft het over het slachtoffer

Terug
Naar boven