AndroidHealthClinic

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Haha dat filmpje van pownews. Ze maken er wel weer een dikke hype van zeg:roflol:

Hahaha , dat intro filmpje is geniaal.

Maar die Tom begon dus te duwen. Daarna gaf ?? een paar klappen en die Brent die bleef schoppen.
Wie was die 2de persoon dan?

Heb paar keer gekeken en zag 3 personen echt hem doorslaan/trappen hoe komen ze op 8 personen dan?

Ja precies ik zie er ook maar 3 slaan. Diegene die begint is die Tom en die eindigt is Brent. Wie is die 2de persoon van die phaggot groepsfoto dan?

Oh en Stef die een paar schijnbewegingen maakt, mind**** voor het slachtoffer jwz

Binnekort is het de schuld van bodybuilders en AAS. Let op.

Ze waren niet echt buff genoeg om als bodybuilder te worden gezien. Het zal wel de schuld van Zyzz zijn. :D

die brentt heeft zn ballen nu vast drie keer zo klein door zijn overmatig gebruik van creatine en appelsap

Momenteel bekijken: 39 gebruiker(s) (27 leden en 12 gasten) dit topic
Populaire gastjes blijkbaar :p

Ik dacht er ook net aan.

Morgen komen die foto's van stef misschien op powned (ofzoiets) en dan gaan mensen meteen zeggen dat je van bodybuilding agressief wordt

nouja van test word je wel vaak agressiever, zou me niks verbazen als er wat exogeen test in het spel is hier. maar zo genuanceerd zal de media het iig niet brengen :roflol:

''Hij nam pillen en drankjes''

niet genoeg aan zn fysiek te zien :D

Terug
Naar boven