AndroidHealthClinic

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut stefbodybuilder??

Algerijnen en Marokkanen zijn hetzelfde. Allebei veel paupertuig. Vraag maar aan de Fransen.

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 23:26 ----------

Weet zo niet welke. Pownews zal straks wel op uitzendinggemist staan.

Arme Marokkanen, waar hebben ze dit aan verdiend? Er zit overigens wel een Marokkaan bij.
Kijk eens naar het % van gevangenen dat Marokkaan is, dan weet je het wel :roflol:.
In mn hele leven maar 2 Marokkanen tegengekomen waarmee ik eerder goed mee overeen kom.
1 van de zeldzame Marokkanen die hoger onderwijs doet en 1 die zéér modern is, kwam er zeer goed mee overeen (maar hij is wel minimaal een beetje crimineel "Wil je iPhone kopen?" volgende week: "Wil je Samsung Galaxy kopen?" :roflol:)

Wat was the problem met die nos hofdredacteur precies?

Kijk eens naar het % van gevangenen dat Marokkaan is, dan weet je het wel :roflol:.
In mn hele leven maar 2 Marokkanen tegengekomen waarmee ik eerder goed mee overeen kom.
1 van de zeldzame Marokkanen die hoger onderwijs doet en 1 die zéér modern is, kwam er zeer goed mee overeen (maar hij is wel minimaal een beetje crimineel "Wil je iPhone kopen?" volgende week: "Wil je Samsung Galaxy kopen?" :roflol:)

Alsof dat typisch marokaans is :o Hoor dagelijks van nederlanders of ik de nieuwste electronica zonder bonnetje wil kopen, of drugs, of vuurwerk en ga zo maar door.

:roflol::roflol: 'verdachten verschuilen zich in paleizen' inb4 xxyxyxy die begint over rijtjeshuizen!

Ow wacht, die zit samen met brent en co in de cel :trollface:

:roflol: 'we zijn hier om te helpen' 90% kans dat ze met een joint zitten te CODen
:roflol: steek die ene kerel het nog op de supps die hij nam

:roflol: wat een interview man :roflol:

Lol ik 'ken' die politieagent, vroeger nog met hem getraind

Laatst bewerkt:
Deze video is privé krijg ik te zien.

Hahaha die Danny is zo'n held

Terug
Naar boven