Sawsbuck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 262
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie bal sigi!!Net op het late 12:00 journaal; eigenaar van de desbetreffende sportschool heeft de lidmaatschap van de jongens opgezegd, en zijn dan ook niet meer welkom daar.
wat, heb je hun wel gezien? do they even lift (srs) laat staan aas gebruik![]()

t*ring hee die gast die de lat pulldown deed had wat teveel pwo op volgens mijNet op het late 12:00 journaal; eigenaar van de desbetreffende sportschool heeft de lidmaatschap van de jongens opgezegd, en zijn dan ook niet meer welkom daar.
t*ring hee die gast die de lat pulldown deed had wat teveel pwo op volgens mij

Komt straks wel op uitzending gemist, was in het 0.00u journaal.
die gasten zijn gescheten
Brent Leysen woont op de Korte Gasthuisstraat in #Turnhout.. Tom Kantelberg op de Hofeinde in #Vossenlaar ! Aanpakken! #Eindhoven #Vestdijk
http://twitter.com/dannykristel/status/294091563976515585
Iedereen die daadwerkelijk meedoet aan een dergelijke debiele vergeldingsactie mag wat mij betreft ook direct de bak in.
Iedereen die daadwerkelijk meedoet aan een dergelijke debiele vergeldingsactie mag wat mij betreft ook direct de bak in.
Streef fysiek ! Ik moet ook maar eens aan de pilletjes en drankjes.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()

Komaan, net of er niet genoeg bewijs is om hem toch tenminste mee te nemen als verdachte -_- K*tflikken hier. Gast zit wss jointen te roken en wat te kassen met zn maten. Voor zoiets doet de politie niks, maar als we hier op vrijdagavond buiten het café een sigaret staan te roken komen ze met 5-6 agenten af omdat we op het fietspad staan. Als je dan een ding zegt van 'is dat nu niet belachelijk om daarvoor naar hier te komen?', krijg je boete van 50euro. Mijn broer heeft het voorgehad... Komaan, ze hadden zelfs kogelvrije vesten aan en een megafoon bij om dit te komen zeggen. r**ards