Fitness Seller

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Oh diegene die geslagen hebben zijn Brent, Brett en Tom.

Wat ik wel opmerkelijk vind is dat er word gesuggereerd dat het slachtoffer samen met nog iemand kwam aanlopen. Waar de fok is die persoon gebleven? Heeft hij zijn maat laten vallen? Of was er gewoon geen 2e persoon aanwezig?

Net op het late 12:00 journaal; eigenaar van de desbetreffende sportschool heeft de lidmaatschap van de jongens opgezegd, en zijn dan ook niet meer welkom daar.

Streef fysiek ! Ik moet ook maar eens aan de pilletjes en drankjes.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Net op het late 12:00 journaal; eigenaar van de desbetreffende sportschool heeft de lidmaatschap van de jongens opgezegd, en zijn dan ook niet meer welkom daar.
t*ring hee die gast die de lat pulldown deed had wat teveel pwo op volgens mij

Hahah, 1 reden om je gezicht te censureren op progressiepics

:roflol: die gasten zijn gescheten

Brent Leysen woont op de Korte Gasthuisstraat in #Turnhout.. Tom Kantelberg op de Hofeinde in #Vossenlaar ! Aanpakken! #Eindhoven #Vestdijk

[Link niet meer beschikbaar]

Heerlijk die vergelding..

Ik zeg dbb meet en aanpakken die boys..

Komaan, net of er niet genoeg bewijs is om hem toch tenminste mee te nemen als verdachte -_- K*tflikken hier. Gast zit wss jointen te roken en wat te kassen met zn maten. Voor zoiets doet de politie niks, maar als we hier op vrijdagavond buiten het café een sigaret staan te roken komen ze met 5-6 agenten af omdat we op het fietspad staan. Als je dan een ding zegt van 'is dat nu niet belachelijk om daarvoor naar hier te komen?', krijg je boete van 50euro. Mijn broer heeft het voorgehad... Komaan, ze hadden zelfs kogelvrije vesten aan en een megafoon bij om dit te komen zeggen. r**ards
(true story)

Terug
Naar boven