- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het wordt steeds gekker met jouw anti-overheid praatjes. Want als wapens vrijgegeven zouden worden zouden die mocros geen wapen hebben? Dus dan krijg je een shootout? Je kan toch niet zijn voor een vrijgeving van wapens en het dragen daarvan, come on.
Je kent de cijfers niet. In de praktijk komen shootouts vrijwel niet, onder andere vanwege de preventieve werking. Dit groepje tuig zal zich wel twee keer achter de oren krabben voordat ze besluiten de twee jongens aan te vallen, wetende dat ze mogelijk vuurwapens op zak hebben.

snap niet waarom die marokkanen altijd zo agressief moeten doen ,vandaag ook ik ging boodschappen en zet auto op parkeerterrein ,terwijl ik nog in mn auto zit gooie marokkaantjes van een jaar 10/11 sneeuwballen op mn auto,dus ik stap uit en zeg van fl**ker op met je sneeuwballen,meteen grote bakkus het is maar sneeuw bla bla,wil je vechten kom dan kom dan vechten, wijs dat ik was ben ik maar winkel ingelopen want om met mannekes van 10/11 te gaan vechten is ook weer zoiets.
Je kent de cijfers niet. In de praktijk komen shootouts vrijwel niet, onder andere vanwege de preventieve werking. Dit groepje tuig zal zich wel twee keer achter de oren krabben voordat ze besluiten de twee jongens aan te vallen, wetende dat ze mogelijk vuurwapens op zak hebben.
snap niet waarom die marokkanen altijd zo agressief moeten doen ,vandaag ook ik ging boodschappen en zet auto op parkeerterrein ,terwijl ik nog in mn auto zit gooie marokkaantjes van een jaar 10/11 sneeuwballen op mn auto,dus ik stap uit en zeg van fl**ker op met je sneeuwballen,meteen grote bakkus het is maar sneeuw bla bla,wil je vechten kom dan kom dan vechten, wijs dat ik was ben ik maar winkel ingelopen want om met mannekes van 10/11 te gaan vechten is ook weer zoiets.
Bovendien FlyingNL, die mocros zouden dan ook een wapen hebben.
Je kent de cijfers niet. In de praktijk komen shootouts vrijwel niet voor, onder andere vanwege de preventieve werking. Dit groepje tuig zal zich wel twee keer achter de oren krabben voordat ze besluiten de twee jongens aan te vallen, wetende dat zij en andere voorbijgangers mogelijk vuurwapens op zak hebben.
Hij heeft geen seconde de tijd gehad om ook maar aan een wapen te denken.
Wat zit je dan voor achterlijke argumenten te maken?

Denk je dat de acht jongens beoogden die jongen te doden of 'slechts' ernstig te verwonden? Denk je dat ze die jongen, mochten ze vuurwapens op zak hebben, te lijf zouden gaan met een vuurwapen? Dit gebeurt namelijk niet in landen als bijvoorbeeld de VS. De demografische gegevens zijn, heb ik het idee, heel anders dan je denkt.
De betrokkenen bij schietpartijen bestaan voor 75% uit misdadigers met meerdere veroordelingen, 15% uit personen met eerdere veroordelingen voor familiaal geweld en slechts voor 6% uit jongeren tussen de 15 en 19 jaar, waarvan het overgrote deel uit de ghetto's komt.
---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 22:33 ----------
Ik vraag me slechts af of je werkelijk verwacht dat dit soort types de ballen zouden hebben om te doden met een vuurwapen, hoe kansloos ze ook mogen zijn.
Politie organisatie in Nederland blijft een lachtertje. Knuppeltjes van 18 met een fysiek van een sperzieboon die van de big chief geen gebruik mogen maken van hun wapen en als ze dat wel doen waarschijnlijk een 4 jaar lang durend proces aan hun broek krijgen. Uit pure wanhoop hopen ze dan maar dat de oplettende burger ingrijpt of herkend.
En al was de woute ter plekke, denk je dat ze hadden ingegrepen met 2 man sterk ? Of toch eerst maar in de wagen om versterking roepen ?
Politie in Nederland: bijna nog grotere lafbekken dan die 8 k*t kereltjes.