AndroidHealthClinic

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

snap niet waarom die marokkanen altijd zo agressief moeten doen ,vandaag ook ik ging boodschappen en zet auto op parkeerterrein ,terwijl ik nog in mn auto zit gooie marokkaantjes van een jaar 10/11 sneeuwballen op mn auto,dus ik stap uit en zeg van fl**ker op met je sneeuwballen,meteen grote bakkus het is maar sneeuw bla bla,wil je vechten kom dan kom dan vechten, wijs dat ik was ben ik maar winkel ingelopen want om met mannekes van 10/11 te gaan vechten is ook weer zoiets.
En ze hebben nieteens je auto mishandelt toen je binnen was?

Wees blij dat het goede Marokkanen waren:rolleyes:

Die met zijn witte trui mocht wel meer zijn heup in de beweging draaien. Voor de rest is dit een uitstekend laffe actie, zeker wat het aantal natrappen betreft.

het zouden eens geen marrokanen zijn...

Erg zwak!

Ik zie ze hun wapen wel trekken ja. Als er dan iets mis gaat dan schieten ze, zonder na te denken. Dat kunnen ze nl niet zo goed. Ik vraag me af of jij werkelijk verwacht dat er minder doden/gewonden zullen vallen als wapens worden vrijgegeven.

Maakt me niets uit zolang dit soort mannetjes bij de vleet kapot worden geschoten.

Edit:
Wat dus niet gebeurt vanwege de preventieve werking.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die laatste twee heten Kees en Jan. (waar zijn de bontkraagjes??)

Als het buiten -10C is en je draagt een bontkraag ben je niet cool.

****ing allochtonen

Een 22-jarige Eindhovenaar werd 4 januari aan de Vestdijk vanuit het niets in elkaar geschopt en geslagen.

Toen vroor het dus niet

Doet niets af aan mijn statement.

Blijkbaar fail je ook als ouder om zo je kind op te voeren. Als ik zoiets zou zien en één van die gasten MIJN kind was, zou ik hem zelf mishandelen.

In bepaalde landen hebben ze al verkapte burgerwachten om met dit soort zaken om te gaan.

snap niet waarom die marokkanen altijd zo agressief moeten doen ,vandaag ook ik ging boodschappen en zet auto op parkeerterrein ,terwijl ik nog in mn auto zit gooie marokkaantjes van een jaar 10/11 sneeuwballen op mn auto,dus ik stap uit en zeg van fl**ker op met je sneeuwballen,meteen grote bakkus het is maar sneeuw bla bla,wil je vechten kom dan kom dan vechten, wijs dat ik was ben ik maar winkel ingelopen want om met mannekes van 10/11 te gaan vechten is ook weer zoiets.

Lol, not sure if sarcasm or really stupid :rolleyes:

Blijkbaar fail je ook als ouder om zo je kind op te voeren. Als ik zoiets zou zien en één van die gasten MIJN kind was, zou ik hem zelf mishandelen.

Die ouders kunnen er wel 15 maken maar niet opvoeden. "Ga maar lekker naar buiten met je broers en behaarde zussen, dat ik je maar niet zie!". En eenmaal buiten, kijken ze op tegen de grootste bokito.

alleen in een groepje in hun eentje zjn het nog laffere honden....

Lekker met een groepje van 8 een gewone man gaan aanvallen op straat. :o

Wees dan een baas en spreek af 8 tegen 8 tegen een groepje van DBB, ik wil me kandidaat stellen.

Opknopen zulke gasten. Of tot aan de dood toe verrot trappen. Of uitzetten. Niet zwaar mishandelen en laten leven, dat kost de hardwerkende Nederlander alleen maar extra belastinggeld/zorgpremie/whatever.

Ik ben bij 'allochtonen' altijd voor de volgende aanpak: één misdrijf en je wordt het land uit getrapt. Mensen van buiten Nederland zijn wat mij betreft hier meer dan welkom, echt geen enkel probleem. Maar leer dan wel de taal, zoek werk en gedraag je gewoon. Als je mensen gaat mishandelen/andere misdrijven pleegt of het verdomt om de taal te leren, rot dan maar weer lekker op. Wij delen 'onze' welvaart met hen, dan mogen ze ook iets goeds voor de samenleving terug doen. Mensen mishandelen valt daar niet onder.

Terug
Naar boven