fat gee
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 109kg
Opknopen zulke gasten. Of tot aan de dood toe verrot trappen. Of uitzetten. Niet zwaar mishandelen en laten leven, dat kost de hardwerkende Nederlander alleen maar extra belastinggeld/zorgpremie/whatever.
Ik ben bij 'allochtonen' altijd voor de volgende aanpak: één misdrijf en je wordt het land uit getrapt. Mensen van buiten Nederland zijn wat mij betreft hier meer dan welkom, echt geen enkel probleem. Maar leer dan wel de taal, zoek werk en gedraag je gewoon. Als je mensen gaat mishandelen/andere misdrijven pleegt of het verdomt om de taal te leren, rot dan maar weer lekker op. Wij delen 'onze' welvaart met hen, dan mogen ze ook iets goeds voor de samenleving terug doen. Mensen mishandelen valt daar niet onder.
Wel, in Canada hanteren ze dit model, nooit last van buitenlanders/moslims omdat ze weten, if we **** up, we get ****ed a lot harder... veiligste land waar ik ooit verbleven heb. Ze laten ook geen mensen met een strafblad toe. Zo hoort het. Iedereen leeft daar samen, en heeft geen problemen met niemand.
Hier in Belgie en Nederland is het gewoon ****ed up. Je moet een rode rakker zijn (ik ben anti-politiek) of aan struisvogelpolitiek doen om niet willen toe te geven dat het bij bepaalde bevolkingsgroepen volledig mis loopt.... Ken veel "normale, niet vechsportbeoefenaars" die zich in bepaalde steden niet meer veilig voelen. En dan spreken we nog niet over de vrouwen. Hoe zou dat komen. Het is niet door de europarlementariers, de walen of de joden in ieder geval.
Maar bon, het slachtoffer was waarschijnlijk een racist en had verkeerd gekeken! En omdat die jongen met zijn witte outfit zijn voet heeft bezeerd zal hij waarschijnlijk nog een schadevergoeding krijgen ook.
In Brussel voor ik vertrok meegemaakt dat een Fins of Zweeds bontkraagje mij aankeek, en vroeg "of ik een probleem had en of ik racist was", terwijl ik niet naar hem aan het kijken was. Ik antwoordde hem dat ik geen racist was en dat ik heel graag mocro euhm finse of zweedse wijven neuk, liefst in hun kont en vroeg of hij een zus had. Toen pas had hij door, euhm "1m80, kaalgeschoren hoofd, baard, 135kg, laten we dit hierbij houden" hij draaide zich om en liet niks meer van hem horen... ik had hem anders met veel plezier de combinatie van een judoworp en een harde stenen vloer leren kennen... lafaards
---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 05:02 ----------
En ter verduidelijking, ik ben zeker geen racist, iedereen die mij een beetje kent of mijn topic over brazilie leest beseft dat wel. Ik heb, net zoals veel mensen, het schijt aan bepaalde jongeren die zich misdragen, slechter dan beesten en dan nog vaak het slachtoffer durven spelen.
Laatst bewerkt: