AndroidHealthClinic

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

zouden we het DNA van 1 persoon uirekken, dan kunnen we er 6000 keer mee naar de maan en terug!

3phow8.jpg

Wat een held :)

"Heb je weer gevochten jongen?" :roflol:

Ah neen, hoor je ze al komen: "meneer de rechter, ik vraag een lichte straf of een opschorting van de straf want mijn client is toch al zo zwaar gestraft". Rechter: taakstrafje, 240 uur, en niet meer doen he jongeman".

Neen, net niet! Als hij van de rechter een zware straf krijgt, dan zullen de mensen thuis het gevoel hebben dat recht is geschied, en zal de storm overwaaien.

Ik heb wel medelijden met de ouders. Dat moet echt zwaar zijn. Ontgoocheld in je kind, maar toch voor hem op moeten blijven komen, want tja, tis je kind. Moest het mijn kind zijn zou ik echt niet weten hoe te reageren. Denk wel dat die mini-journalist met gebrekkig Nederlands wel een paar tanden zou kwijtspelen moest hij zo op de huid van mijn kind zitten.

Ik hoop dat iedereen krijgt wat hij verdient!

Haha geniaal, prachtig om te zien dat krijg je ervan.

Medelijden met die ouders :scratch:, daar druipt de arrogantie vanaf...

Ah neen, hoor je ze al komen: "meneer de rechter, ik vraag een lichte straf of een opschorting van de straf want mijn client is toch al zo zwaar gestraft". Rechter: taakstrafje, 240 uur, en niet meer doen he jongeman".

Neen, net niet! Als hij van de rechter een zware straf krijgt, dan zullen de mensen thuis het gevoel hebben dat recht is geschied, en zal de storm overwaaien.

Ik heb wel medelijden met de ouders. Dat moet echt zwaar zijn. Ontgoocheld in je kind, maar toch voor hem op moeten blijven komen, want tja, tis je kind. Moest het mijn kind zijn zou ik echt niet weten hoe te reageren. Denk wel dat die mini-journalist met gebrekkig Nederlands wel een paar tanden zou kwijtspelen moest hij zo op de huid van mijn kind zitten.

Spreekt toch echt wel beter Nederlands dan de andere mensen in het filmpje.:trollface:

Wat een aap ben je ook. Wtf heeft danny nou hier mee te maken. Het ligt in eerste instantie aan jou als vader voor je fail kind. Ten tweede kan je dit goed maken door je eigen kind helemaal kapot te slaan.

Ik vind toch dat het een beetje te veel wordt opgeklopt, hier in Brussel vinden wekelijks wel enkele steekpartijen plaats of gewoon andere vechtpartijen waar identieke situaties zich voordoen

maar daar hoor je bijna nooit iets van, gewoon 1x vermelding in het nieuw op de radio en that's it

Ik vind toch dat het een beetje te veel wordt opgeklopt, hier in Brussel vinden wekelijks wel enkele steekpartijen plaats of gewoon andere vechtpartijen waar identieke situaties zich voordoen

maar daar hoor je bijna nooit iets van, gewoon 1x vermelding in het nieuw op de radio en that's it
En vaak doet justitie er dan nog niet eens veel mee..

Hier is met nieuwjaar ook een keel overgesneden met een kapot glas (gast leeft nog, 17 hechtingen), de dader heeft er volgens mij niets van gehoord terwijl het allemaal gefilmd is ...

Wat een aap ben je ook. Wtf heeft danny nou hier mee te maken. Het ligt in eerste instantie aan jou als vader voor je fail kind. Ten tweede kan je dit goed maken door je eigen kind helemaal kapot te slaan.

Dan heb jij of geen kinderen of je bent een waardeloze vader. Je eigen kind probeer je altijd te steunen daar waar nodig. Zeker nog op die leeftijd of ben jij altijd zon lief kindje geweest ? Zo niet waarom hebben jou ouders jou dan niet kapot geslagen. Dat je boos word op je kind ok maar je eigen kind iets aandoen dat doen waardeloze mensen die zelf het leven niet waard zijn

Die moet niet achter mij aan rennen met zijn k*t vraagjes ,
wat een irritant ventje is dat :mad:

Want waar hij op uit was, was dat hij aangevallen werd(wou worden) door een van de jongens(daders), dat was wel erg duidelijk,
en ook dat vind ik beneden pijl !

Neemt niet weg dat die gasten keihard aangepakt moeten worden,
maar niet door z'n walgelijk ventje..........

Andere misdrijven zouden alsook evenveel moeten aan het licht komen via sociale media.

Goede televisie. Verslaggever in het water gooien :roflol:, hopelijk leren ze er toch wat van.

Spreekt toch echt wel beter Nederlands dan de andere mensen in het filmpje.:trollface:

Ja maar die anderen zijn geen journalist, nietwaar?!

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 11:40 ----------

Het ligt aan de vader??? Wat voor een bullshit is dat? Dutroux is ook niet echt schuldig zeker, het ligt ook aan zijn vader??? Get real. En je eigen kind kapot slaan??? Wat voor een absurde achterlijke vent ben jij. Je hebt duidelijk nog geen kinderen. Ik hoop voor de gehele mensheid dat dat ook nooit gebeurd.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 11:44 ----------

Onzin!! Als het gebeurd, en er zijn voldoende beelden of bewijzen, dan wordt er wel degelijk aandacht aan besteed.
En dat het wekelijks gebeurd is ook weer zo'n rechts statement van "kijk eens hoe gevaarlijk onze boze wereld is". In Brussel wonen er 1 160 000 inwoners. Hoe meer inwoners in een grootstad hoe groter de kans op criminaliteit. Maar jij ziet Brussel echt wel helemaal anders dan die werkelijk is.

Ja maar die anderen zijn geen journalist, nietwaar?!

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 11:40 ----------

Het ligt aan de vader??? Wat voor een bullshit is dat? Dutroux is ook niet echt schuldig zeker, het ligt ook aan zijn vader??? Get real. En je eigen kind kapot slaan??? Wat voor een absurde achterlijke vent ben jij. Je hebt duidelijk nog geen kinderen. Ik hoop voor de gehele mensheid dat dat ook nooit gebeurd.

Yasmine, ik ben het met je eens!

MAAR, wat je van Dutroux zet:

Dutroux is een slachtoffer van zijn ouders. Wie een jeugd zoals de zijne doormaakt, belandt gegarandeerd op het verkeerde pad. Vader Victor - een oud-koloniaal uit Belgisch Congo - voedde zijn kinderen op met harde hand, en sloeg zijn wetten erin met een bamboestok. Tot Marcs benen vol blauwe plekken stonden. Daar zijn verschillende getuigenissen over
.

Bron:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...ux-is-incontinent-en-bang-in-het-donker.dhtml

Dus ja, deze arts zegt ook dat het de fout van de vader is. Ergens ga ik hier mee akkoord (in deze situatie dan). Als je je kind misbruikt en mishandelt, en het opvoed in een omgeving van negatieve emoties, dan moet dat kind enorm sterk zijn mentaal om hier positief uit te komen. Maar niet alles is af te schuiven op de ouders. in het geval van Brent is hij zelf gewoon een idiote kloot die gestraft moet worden. niet zijn ouders.

En vaak doet justitie er dan nog niet eens veel mee..

Daar ben ik het dan wel 100% mee eens.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 11:47 ----------

Die moet niet achter mij aan rennen met zijn k*t vraagjes ,
wat een irritant ventje is dat :mad:

Want waar hij op uit was, was dat hij aangevallen werd(wou worden) door een van de jongens(daders), dat was wel erg duidelijk,
en ook dat vind ik beneden pijl !

Neemt niet weg dat die gasten keihard aangepakt moeten worden,
maar niet door z'n walgelijk ventje..........

Exactly my point. Hij was echt op zoek naar slaag zodat hij een echte scoop zou hebben.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 11:50 ----------

Yasmine, ik ben het met je eens!

MAAR, wat je van Dutroux zet:

Dutroux is een slachtoffer van zijn ouders. Wie een jeugd zoals de zijne doormaakt, belandt gegarandeerd op het verkeerde pad. Vader Victor - een oud-koloniaal uit Belgisch Congo - voedde zijn kinderen op met harde hand, en sloeg zijn wetten erin met een bamboestok. Tot Marcs benen vol blauwe plekken stonden. Daar zijn verschillende getuigenissen over
.

Bron:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...ux-is-incontinent-en-bang-in-het-donker.dhtml

Dus ja, deze arts zegt ook dat het de fout van de vader is. Ergens ga ik hier mee akkoord (in deze situatie dan). Als je je kind misbruikt en mishandelt, en het opvoed in een omgeving van negatieve emoties, dan moet dat kind enorm sterk zijn mentaal om hier positief uit te komen. Maar niet alles is af te schuiven op de ouders. in het geval van Brent is hij zelf gewoon een idiote kloot die gestraft moet worden. niet zijn ouders.

Ja je hebt gelijk. Toen ik het voorbeeld Dutroux nam wist ik eigenlijk dat dit niet het beste voorbeeld was. Ik kon niet echt onmiddelllijk op een bekend persoon komen. Maar inderdaad, iemand die als kind zwaar mishandeld wordt raakt echt verziekt; Ik heb het in mijn zeer nabije omgeving zien gebeuren, en het is een vicieuze cirkel die men moeilijk kan doorbreken.

dit. Er gebeuren wekelijks ergere vechtpartijen dan dit. Het blijft een laffe daad en hopelijk worden ze goed gestraft, maar zoiets is schering en inslag in het uitgaansleven. Dikwijls worden er dan nog messen, flesjes of zelfs andere wapens gebruikt.
Je hoeft maar een slag of trap op een verkeerde plaats te krijgen die zware gevolgen kan hebben

Terug
Naar boven