- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah neen, hoor je ze al komen: "meneer de rechter, ik vraag een lichte straf of een opschorting van de straf want mijn client is toch al zo zwaar gestraft". Rechter: taakstrafje, 240 uur, en niet meer doen he jongeman".
Neen, net niet! Als hij van de rechter een zware straf krijgt, dan zullen de mensen thuis het gevoel hebben dat recht is geschied, en zal de storm overwaaien.
Ik heb wel medelijden met de ouders. Dat moet echt zwaar zijn. Ontgoocheld in je kind, maar toch voor hem op moeten blijven komen, want tja, tis je kind. Moest het mijn kind zijn zou ik echt niet weten hoe te reageren. Denk wel dat die mini-journalist met gebrekkig Nederlands wel een paar tanden zou kwijtspelen moest hij zo op de huid van mijn kind zitten.
Ik hoop dat iedereen krijgt wat hij verdient!

Ah neen, hoor je ze al komen: "meneer de rechter, ik vraag een lichte straf of een opschorting van de straf want mijn client is toch al zo zwaar gestraft". Rechter: taakstrafje, 240 uur, en niet meer doen he jongeman".
Neen, net niet! Als hij van de rechter een zware straf krijgt, dan zullen de mensen thuis het gevoel hebben dat recht is geschied, en zal de storm overwaaien.
Ik heb wel medelijden met de ouders. Dat moet echt zwaar zijn. Ontgoocheld in je kind, maar toch voor hem op moeten blijven komen, want tja, tis je kind. Moest het mijn kind zijn zou ik echt niet weten hoe te reageren. Denk wel dat die mini-journalist met gebrekkig Nederlands wel een paar tanden zou kwijtspelen moest hij zo op de huid van mijn kind zitten.
Ik hoop dat iedereen krijgt wat hij verdient!
En vaak doet justitie er dan nog niet eens veel mee..Ik vind toch dat het een beetje te veel wordt opgeklopt, hier in Brussel vinden wekelijks wel enkele steekpartijen plaats of gewoon andere vechtpartijen waar identieke situaties zich voordoen
maar daar hoor je bijna nooit iets van, gewoon 1x vermelding in het nieuw op de radio en that's it
Hier is met nieuwjaar ook een keel overgesneden met een kapot glas (gast leeft nog, 17 hechtingen), de dader heeft er volgens mij niets van gehoord terwijl het allemaal gefilmd is ...Ik vind toch dat het een beetje te veel wordt opgeklopt, hier in Brussel vinden wekelijks wel enkele steekpartijen plaats of gewoon andere vechtpartijen waar identieke situaties zich voordoen
maar daar hoor je bijna nooit iets van, gewoon 1x vermelding in het nieuw op de radio en that's it
Wat een aap ben je ook. Wtf heeft danny nou hier mee te maken. Het ligt in eerste instantie aan jou als vader voor je fail kind. Ten tweede kan je dit goed maken door je eigen kind helemaal kapot te slaan.
Die moet niet achter mij aan rennen met zijn k*t vraagjes ,

Spreekt toch echt wel beter Nederlands dan de andere mensen in het filmpje.![]()
Wat een aap ben je ook. Wtf heeft danny nou hier mee te maken. Het ligt in eerste instantie aan jou als vader voor je fail kind. Ten tweede kan je dit goed maken door je eigen kind helemaal kapot te slaan.
Wat voor een bullshit is dat? Dutroux is ook niet echt schuldig zeker, het ligt ook aan zijn vader
Get real. En je eigen kind kapot slaan
Wat voor een absurde achterlijke vent ben jij. Je hebt duidelijk nog geen kinderen. Ik hoop voor de gehele mensheid dat dat ook nooit gebeurd.Ik vind toch dat het een beetje te veel wordt opgeklopt, hier in Brussel vinden wekelijks wel enkele steekpartijen plaats of gewoon andere vechtpartijen waar identieke situaties zich voordoen
Ja maar die anderen zijn geen journalist, nietwaar?!
---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 11:40 ----------
Het ligt aan de vaderWat voor een bullshit is dat? Dutroux is ook niet echt schuldig zeker, het ligt ook aan zijn vader
Get real. En je eigen kind kapot slaan
Wat voor een absurde achterlijke vent ben jij. Je hebt duidelijk nog geen kinderen. Ik hoop voor de gehele mensheid dat dat ook nooit gebeurd.
En vaak doet justitie er dan nog niet eens veel mee..
Die moet niet achter mij aan rennen met zijn k*t vraagjes ,
wat een irritant ventje is dat
Want waar hij op uit was, was dat hij aangevallen werd(wou worden) door een van de jongens(daders), dat was wel erg duidelijk,
en ook dat vind ik beneden pijl !
Neemt niet weg dat die gasten keihard aangepakt moeten worden,
maar niet door z'n walgelijk ventje..........
Yasmine, ik ben het met je eens!
MAAR, wat je van Dutroux zet:
Dutroux is een slachtoffer van zijn ouders. Wie een jeugd zoals de zijne doormaakt, belandt gegarandeerd op het verkeerde pad. Vader Victor - een oud-koloniaal uit Belgisch Congo - voedde zijn kinderen op met harde hand, en sloeg zijn wetten erin met een bamboestok. Tot Marcs benen vol blauwe plekken stonden. Daar zijn verschillende getuigenissen over.
Bron:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...ux-is-incontinent-en-bang-in-het-donker.dhtml
Dus ja, deze arts zegt ook dat het de fout van de vader is. Ergens ga ik hier mee akkoord (in deze situatie dan). Als je je kind misbruikt en mishandelt, en het opvoed in een omgeving van negatieve emoties, dan moet dat kind enorm sterk zijn mentaal om hier positief uit te komen. Maar niet alles is af te schuiven op de ouders. in het geval van Brent is hij zelf gewoon een idiote kloot die gestraft moet worden. niet zijn ouders.
Ik vind toch dat het een beetje te veel wordt opgeklopt, hier in Brussel vinden wekelijks wel enkele steekpartijen plaats of gewoon andere vechtpartijen waar identieke situaties zich voordoen