XXL Nutrition

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Die ouders weten toch niet wat hij buitenhuis allemaal flikt. Mijn ouders hadden ook geen idee wat ik allemaal uitspookte, nog steeds niet :roflol:

Maar me pa had me sws uitgeleverd in die situatie

Ben er vrij zeker van dat mijn ouders me ook beschermd hadden op die leeftijd... was het mijn kind zou ik hem ook beschermen

Uit opmerkingen van kennissen van die Brent enzo kun je uit opmaken.dat.hij en dat andere tuig gewoon een opvoeding geniet waarbij hij wss heel veel mag en weinig plichten heeft en ook weinig verantwoordelijkheid voor zijn daden. Ook nu beschermen ze hem volledig en hij zal waarschijnlijk zo weer iets flikken in principe. Zelfde geval als bij veel allochtone jeugd. Een autoritaire opvoeding(bij allochtone jongeren veelal t geval) of hier de opvoeding met weinig sturing(uit beschrijvingen) geven deze zaken als resultaat. Daarbuiten is t wel zijn eigen schuld dus flink boeten die mafkees en zo snel mogelijk.
Toch gek, ik ben t in voorgaande posts wel grotendeels eens met yasmine:D

Ja, ik ben de slechtste nog niet hoor. :)

Idd ook schandalig, maarja daar is geen filmpje van.

Dan vind ik het ergens wel normaal dat Brent Leysen & Co iets minder hard zullen worden aangepakt dan die 4 die met voorbedachte rade iemand gingen folteren

Niet alleen is wat die 4 doen erger, ook hun namen worden niet over de hele Benelux besmeurd in de media

Dan vind ik het ergens wel normaal dat Brent Leysen & Co iets minder hard zullen worden aangepakt dan die 4 die met voorbedachte rade iemand gingen folteren

Niet alleen is wat die 4 doen erger, ook hun namen worden niet over de hele Benelux besmeurd in de media

Ja je hebt op zich gelijk, alleen er is nog wel een verschil tussen folteren en iemand zo hard trappen dat hij dood had kunnen zijn (dat geldt dan wel alleen voor die Brent natuurlijk)

Verdachten mishandeling Eindhoven uitgeleverd

AMSTERDAM - De vijf Belgische verdachten van de mishandeling van een man in Eindhoven worden uitgeleverd.

Foto: Screenshot Omroep Brabant

Dat heeft de raadkamer van de rechtbank in Turnhout dinsdag beslist. Volgens de raadkamer is aan alle voorwaarden voor uitlevering voldaan. De advocaten gaan in beroep.

Het vijftal wordt, samen met drie betrokkenen die zich hebben gemeld bij de politie in Eindhoven, verdacht van de mishandeling van een 22-jarige man op 4 januari in Eindhoven.

Aanvankelijk zou de raadkamer van de rechtbank in Turnhout vorige week al uitspraak doen over uitlevering van de vijf jongeren. Het vijftal kan zich nog verzetten tegen de uitspraak.

Beelden

De vijf verdachten meldden zich bij de Belgische politie nadat beelden van de mishandeling door verschillende media waren getoond.

Drie betrokkenen meldden zich bij de politie in Eindhoven. Van hen zitten er nog twee vast. Zij worden verdacht van poging tot doodslag in vereniging.

De advocaten van de verdachten verklaarden eerder dat ze in het dossier argumenten hebben gevonden om zich tegen de uitlevering te verzetten.

http://www.nu.nl/binnenland/3188828/verdachten-mishandeling-eindhoven-uitgeleverd.html

Terecht. En tegen deze uitlevering in beroep gaan? Dat gaan ze echt niet winnen met het argument 'heksenjacht'..

Het feit dat ze zich verzetten tegen hun uitlevering vind ik een indicatie dat ze geen berouw hebben, wat zou mogen meewegen in de bepaling van de strafmaat. Hoe zit dat in Nederland. Iemand enig idee wat de straf kan zijn voor elkeen?

Die gasten zijn gewoon tuig, dat zie je al hoe ze erbij lopen, hoe ze zich gedragen, etc. Je kunt alleen maar hopen dat ze kapot gaan voordat ze kinderen krijgen want dit soort tuig gaat van generatie op generatie.

'Onze' Stefferboy blijft proberen:

Een poging van een 15-jarige Belgische verdachte van de geruchtmakende mishandeling in Eindhoven om vrij te komen, is mislukt. Het beroep van Stefano B. tegen de verlenging van zijn voorarrest is afgewezen, bevestigde een woordvoerster van het gerechtshof in het Nederlandse Den Bosch. Justitie mag hem daarom nog tot begin maart vasthouden.
De 15-jarige jongen uit België meldde zich samen met een 17-jarige verdachte kort na de ophef over het filmpje van de mishandeling bij de politie in Eindhoven. Zij zitten nu bijna een maand vast op verdenking van poging doodslag.

Een 16-jarige jongen die zich ook bij de Eindhovense politie meldde, werd snel vrijgelaten. Vijf overige verdachten wachten in België op een beslissing over het verzoek om uitlevering aan Nederland.

:roflol:

#freestef

onze stefbodybuilder kan de Mr. O dadelijk wel vergeten met zijn strafblad

Mr. Jail.

is dat iemand van dbb?

Hoofdschopper doet verhaal op tv

AMSTERDAM -
De hoofdverdachte van de mishandeling in Eindhoven spreekt vrijdagavond ,,uitgebreid en exclusief'' in het PowNews. #tranenmettuiten". Dat twittert presentator, directeur en voorzitter van de publieke omroep PowNed Dominique Weesie vrijdagmiddag.

Het gaat om Brent L., een van de vijf verdachten uit België, die veelvuldig op het hoofd van de verdachte heeft ingeschopt, zo was te zien op beelden die na de mishandeling verspreid werden via sociale media. Er loopt nog een beroep over zijn uitlevering aan Nederland. In totaal zijn er acht verdachten in deze mishandelingszaak.

Terug
Naar boven