- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...-meerderjarige-in-Oudenaarde.dhtml?show=react
Dit vind ik persoonlijk veel erger dan wat de 8 van Eindhoven gedaan hebben, maar hier wordt niet zo'n commotie over gemaakt
Uit opmerkingen van kennissen van die Brent enzo kun je uit opmaken.dat.hij en dat andere tuig gewoon een opvoeding geniet waarbij hij wss heel veel mag en weinig plichten heeft en ook weinig verantwoordelijkheid voor zijn daden. Ook nu beschermen ze hem volledig en hij zal waarschijnlijk zo weer iets flikken in principe. Zelfde geval als bij veel allochtone jeugd. Een autoritaire opvoeding(bij allochtone jongeren veelal t geval) of hier de opvoeding met weinig sturing(uit beschrijvingen) geven deze zaken als resultaat. Daarbuiten is t wel zijn eigen schuld dus flink boeten die mafkees en zo snel mogelijk.
Toch gek, ik ben t in voorgaande posts wel grotendeels eens met yasmine![]()

Idd ook schandalig, maarja daar is geen filmpje van.
Dan vind ik het ergens wel normaal dat Brent Leysen & Co iets minder hard zullen worden aangepakt dan die 4 die met voorbedachte rade iemand gingen folteren
Niet alleen is wat die 4 doen erger, ook hun namen worden niet over de hele Benelux besmeurd in de media
Zijn kontje wordt Mr. Oonze stefbodybuilder kan de Mr. O dadelijk wel vergeten met zijn strafblad