KIKO
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 375
Dan heb jij of geen kinderen of je bent een waardeloze vader. Je eigen kind probeer je altijd te steunen daar waar nodig. Zeker nog op die leeftijd of ben jij altijd zon lief kindje geweest ? Zo niet waarom hebben jou ouders jou dan niet kapot geslagen. Dat je boos word op je kind ok maar je eigen kind iets aandoen dat doen waardeloze mensen die zelf het leven niet waard zijn
Klopt heb ook nog geen kinderen, Ik heb zeker fouten begaan in mijn leven en hoe mijn vader daarmee is omgegaan heeft mij zeker geholpen. Een corrigerende tik doet wonderen. Maar sommige zoals ik zei failen als vader.
---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 11:40 ----------
Het ligt aan de vaderWat voor een bullshit is dat? Dutroux is ook niet echt schuldig zeker, het ligt ook aan zijn vader
Get real. En je eigen kind kapot slaan
Wat voor een absurde achterlijke vent ben jij. Je hebt duidelijk nog geen kinderen. Ik hoop voor de gehele mensheid dat dat ook nooit gebeurd.
---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 11:44 ----------
Jij bent een aap en blijft een aap! Je wilt mijn punt niet inzien. Kijk wat voor k*t voorbeeld je ook mee aankomt. Jou kindje is vast nog lief en schattig wacht maar over paar jaartjes hahah noob.

Wat voor een bullshit is dat? Dutroux is ook niet echt schuldig zeker, het ligt ook aan zijn vader