Fitness Seller

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Dan heb jij of geen kinderen of je bent een waardeloze vader. Je eigen kind probeer je altijd te steunen daar waar nodig. Zeker nog op die leeftijd of ben jij altijd zon lief kindje geweest ? Zo niet waarom hebben jou ouders jou dan niet kapot geslagen. Dat je boos word op je kind ok maar je eigen kind iets aandoen dat doen waardeloze mensen die zelf het leven niet waard zijn

Klopt heb ook nog geen kinderen, Ik heb zeker fouten begaan in mijn leven en hoe mijn vader daarmee is omgegaan heeft mij zeker geholpen. Een corrigerende tik doet wonderen. Maar sommige zoals ik zei failen als vader.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 11:40 ----------

Het ligt aan de vader??? Wat voor een bullshit is dat? Dutroux is ook niet echt schuldig zeker, het ligt ook aan zijn vader??? Get real. En je eigen kind kapot slaan??? Wat voor een absurde achterlijke vent ben jij. Je hebt duidelijk nog geen kinderen. Ik hoop voor de gehele mensheid dat dat ook nooit gebeurd.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 11:44 ----------

Jij bent een aap en blijft een aap! Je wilt mijn punt niet inzien. Kijk wat voor k*t voorbeeld je ook mee aankomt. Jou kindje is vast nog lief en schattig wacht maar over paar jaartjes hahah noob.

dit. Er gebeuren wekelijks ergere vechtpartijen dan dit. Het blijft een laffe daad en hopelijk worden ze goed gestraft, maar zoiets is schering en inslag in het uitgaansleven. Dikwijls worden er dan nog messen, flesjes of zelfs andere wapens gebruikt.
Je hoeft maar een slag of trap op een verkeerde plaats te krijgen die zware gevolgen kan hebben

Ja maar dat neemt niet weg dat indien men voldoende bewijzen heeft, en er zijn beelden van, dat de bevolking makkelijker verbolgen reageert en gerechtigheid eist.

Ach, ik heb al ergere dingen gezien dan dit eigenlijk..
Akkoord het is walgelijk en ze moeten zeer zwaar gestraft worden maar nu zijn ze slachtoffer?

Klopt heb ook nog geen kinderen, Ik heb zeker fouten begaan in mijn leven en hoe mijn vader daarmee is omgegaan heeft mij zeker geholpen. Een corrigerende tik doet wonderen. Maar sommige zoals ik zei failen als vader.

Jij bent een aap en blijft een aap! Je wilt mijn punt niet inzien. Kijk wat voor k*t voorbeeld je ook mee aankomt. Jou kindje is vast nog lief en schattig wacht maar over paar jaartjes hahah noob.

Je sprak niet over een corrigerende tik maar over "volledig kapot slaan". Je verandert wel heel snel. Een echte vader zorgt er voor dat zijn kinderen goed opgroeien, als constructieve burgers, zonder hen meppen te verkopen.

By the way, als je "zei" met "zij" verwart, en "jou" met "jouw" dan denk ik dat je vader je iets te veel corrigerende tikken heeft gegeven.

Ik heb geen medelijden met deze jongens, mogen lekker achterna gezeten worden. Tuig.

Iedereen denk weer over ohhhh wat is het toch erg, ze kunnen nooit meer dit en dat en ze worden altijd herkent nu en bedreigd met de dood. En dan vergeet iedereen weer hoe die jongen zich gevoelt moest hebben toen hij van 3 kanten klappen kreeg.

Als je zo stoer bent om iemand zo aan te vallen ben je ook stoer genoeg om de gevolgen te dragen.

Ik heb geen medelijden met deze jongens, mogen lekker achterna gezeten worden. Tuig.

Iedereen denk weer over ohhhh wat is het toch erg, ze kunnen nooit meer dit en dat en ze worden altijd herkent nu en bedreigd met de dood. En dan vergeet iedereen weer hoe die jongen zich gevoelt moest hebben toen hij van 3 kanten klappen kreeg.

Als je zo stoer bent om iemand zo aan te vallen ben je ook stoer genoeg om de gevolgen te dragen.

Amen!

Je sprak niet over een corrigerende tik maar over "volledig kapot slaan". Je verandert wel heel snel. Een echte vader zorgt er voor dat zijn kinderen goed opgroeien, als constructieve burgers, zonder hen meppen te verkopen.

By the way, als je "zei" met "zij" verwart, en "jou" met "jouw" dan denk ik dat je vader je iets te veel corrigerende tikken heeft gegeven.

Omdat in mijn geval om een corrigerende tik ging, maar als ik mezelf als Brent ga gedragen weet ik zeker dat mijn vader me kapot had geslagen. Daarnaast ik ben niet in Nederland geboren en me ouders zijn ook geen Nederlands. Je hoeft nu niet op mijn Nederlands in te gaan of goed is of slecht, daar heeft het niks mee te maken. Ik ben benieuwd waar later jouw kindje beland. Een zoon die crimineel wordt of een dochter die een h**r wordt. Goodluck anyway doc.

Omdat in mijn geval om een corrigerende tik ging, maar als ik mezelf als Brent ga gedragen weet ik zeker dat mijn vader me kapot had geslagen. Daarnaast ik ben niet in Nederland geboren en me ouders zijn ook geen Nederlands. Je hoeft nu niet op mijn Nederlands in te gaan of goed is of slecht, daar heeft het niks mee te maken. Ik ben benieuwd waar later jouw kindje beland. Een zoon die crimineel wordt of een dochter die een h**r wordt. Goodluck anyway doc.

Mijn excuses. Als je niet in Nederland geboren bent, dan is je Nederlands zelf vrij goed en ben ik niet te belabberd me daar voor te verontschuldigen.
Echter denk ik niet dat de vader hier voor iets tussen zit. Die jongen is oud en wijs genoeg, heeft vemoedelijk nooit iets te kort gehad( mooie kledij, hip, veel vrienden,...) en toch heeft hij van zijn kracht en het feit dat hij niet alleen was, misbruik gemaakt en die kerel bijna doodgeschopt. Die ouders moeten erg ontgoocheld zijn in hun zoon. Maar weet je, die Brent zal het de komende jaren echt niet makkelijk hebben want er zullen voldoende kandidaten zijn die hem graag eens zullen "testen", dus hijzal vaak genoeg meppen krijgen.

Peace!

Zou wel mooi zijn als er een filmpje opdook dat Brent door 10 man neergehoekt wordt. Als dat morgen zou gebeuren dan mogen ze hem zijn straf besparen vind ik.

• Like
Waarderingen: KIKO
Mijn excuses. Als je niet in Nederland geboren bent, dan is je Nederlands zelf vrij goed en ben ik niet te belabberd me daar voor te verontschuldigen.
Echter denk ik niet dat de vader hier voor iets tussen zit. Die jongen is oud en wijs genoeg, heeft vemoedelijk nooit iets te kort gehad( mooie kledij, hip, veel vrienden,...) en toch heeft hij van zijn kracht en het feit dat hij niet alleen was, misbruik gemaakt en die kerel bijna doodgeschopt. Die ouders moeten erg ontgoocheld zijn in hun zoon. Maar weet je, die Brent zal het de komende jaren echt niet makkelijk hebben want er zullen voldoende kandidaten zijn die hem graag eens zullen "testen", dus hijzal vaak genoeg meppen krijgen.

Peace!

True, Maar toch meer dan 60% hebben de ouders ervoor gezorgd hoe je opgroeit. Wat ik probeerde duidelijk te maken is dat kinderen als Brent zijn gewoon verwend en het ligt aan hun ouders hoe hij zich nu gedraagt.

Peace!

Van welke kracht heeft hij misbruik gemaakt? Had hij dat uberhaubt wel? :p

Als je wat eerder in dit topic rolde kwam je er achter dat de dader(s) verwende jochies zijn met ouders die veel invloed hebben in hun omgeving. Opvoeding kennen ze niet (gezien het fysiek van die Brent ook geen voeding) :D

zou wel mooi zijn als er een filmpje opdook dat brent door 10 man neergehoekt wordt. Als dat morgen zou gebeuren dan mogen ze hem zijn straf besparen vind ik.

roflol

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 13:17 ----------

Van welke kracht heeft hij misbruik gemaakt? Had hij dat uberhaubt wel? :p

Als je wat eerder in dit topic rolde kwam je er achter dat de dader(s) verwende jochies zijn met ouders die veel invloed hebben in hun omgeving. Opvoeding kennen ze niet (gezien het fysiek van die Brent ook geen voeding) :D

Man man man, is het bloed uit je hersenen weggevloeid waardoor je niet meer kan lezen?????

Ik schreef toch dat ze "vermoedelijk nooit iets te kort hebben gehad". En zeggen dat ze verwend waren is een interpretatie, hoe kan je dat nu in godsnaam weten als je ze niet persoonlijk kent; By the way, in onze huidige samenleving doen ouders er alles aan om hun kinderen "gelukkig" te maken maar door gebrek aantijd vervangen ze dit vaak met geschenken. En dat leidt tot kinderen die verwend zijn, en niet meer gewoon zijn een "neen" te krijgen. Die Brent is nog jong, maar hij deed aan kickboxing, niet? Daar had ik het op, dat hij misbruik maakt van zijn sport om zwakkeren neer te meppen. Ik denk trouwens dat zijn fysiek niet zo slecht is voor zijn leeftijd. Als je dat ontkent, dan lieg je tegen je zelf.

Peace!

Dit zegt allemaal imho niks. Ik zie juist veel wat "rijkere" jongeren die niks tekort hebben gehad op dat vlak, maar die wel een degelijke opvoeding missen. Zijn vaak de types die een beetje uit de hoogte doen en zichzelf heel wat vinden. Ze krijgen later toch veel geld van papa en mama dus zich goed gedragen en hun best doen hoeven ze ook niet.
Overigens zijn wij er niet om te oordelen over de ouders van die jongens. Wij weten niet hoe ze daadwerkelijk zijn.

Dit zegt allemaal imho niks. Ik zie juist veel wat "rijkere" jongeren die niks tekort hebben gehad op dat vlak, maar die wel een degelijke opvoeding missen. Zijn vaak de types die een beetje uit de hoogte doen en zichzelf heel wat vinden. Ze krijgen later toch veel geld van papa en mama dus zich goed gedragen en hun best doen hoeven ze ook niet.
Overigens zijn wij er niet om te oordelen over de ouders van die jongens. Wij weten niet hoe ze daadwerkelijk zijn.

Mijn post was een reactie op eerdere posts waarin men zei dat "de vader " de schuldige "is. En ik geloof dat niet. Het is niet omdat je vader je alles gaf en je verwende dat je dat dan mag gaan gebruiken als excuus.

roflol

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 13:17 ----------

Man man man, is het bloed uit je hersenen weggevloeid waardoor je niet meer kan lezen?????

Ik schreef toch dat ze "vermoedelijk nooit iets te kort hebben gehad". En zeggen dat ze verwend waren is een interpretatie, hoe kan je dat nu in godsnaam weten als je ze niet persoonlijk kent; By the way, in onze huidige samenleving doen ouders er alles aan om hun kinderen "gelukkig" te maken maar door gebrek aantijd vervangen ze dit vaak met geschenken. En dat leidt tot kinderen die verwend zijn, en niet meer gewoon zijn een "neen" te krijgen. Die Brent is nog jong, maar hij deed aan kickboxing, niet? Daar had ik het op, dat hij misbruik maakt van zijn sport om zwakkeren neer te meppen. Ik denk trouwens dat zijn fysiek niet zo slecht is voor zijn leeftijd. Als je dat ontkent, dan lieg je tegen je zelf.

:rolleyes:

Wat je zei heeft helemaal geen toegevoegde waarde. Want je kan niet op kleding beoordelen of hij het nou wel of niet goed heeft.
Hoe je dat kan weten? Verschijnde intervieuws van bekenden van Brent verklaarde dat.

Kickboxing kan ik in dat filmpje niks van terug vinden.. Die ongecontroleerde bewegingen heeft geen enkele betrekking tot vechtsporten. Zijn fysiek zou leuk zijn voor beach boys, maar meer ook niet.

Mijn post was een reactie op eerdere posts waarin men zei dat "de vader " de schuldige "is. En ik geloof dat niet. Het is niet omdat je vader je alles gaf en je verwende dat je dat dan mag gaan gebruiken als excuus.

Daarin heb je wel gelijk. De ouders hebben altijd invloed op het kind, maar ik zou zelf nooit zover gaan om hem schuldige te noemen. Het kind blijft degene die verantwoordelijk is en ouders hebben ook geen controle over alles.

Brent Leysen mag wel eens wat meer cardio doen, al na klein stukje lopen buiten adem..

Of zou het door de roids komen?

not srs

Hij kan nu niet fitnessen, da's al een straf op zich...

Zijn stats zegt genoeg... alles is fake hij woog echt geen 91kg hij ziet eruit als focking 40kg kkr ecto.. zal het never maken in de bb wereld

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 18:37 ----------

Brent Leysen mag wel eens wat meer cardio doen, al na klein stukje lopen buiten adem..

Of zou het door de roids komen?

not srs

Hij is te hard gebanged door zijn andere maatjes in zijn cadette;)

Uit opmerkingen van kennissen van die Brent enzo kun je uit opmaken.dat.hij en dat andere tuig gewoon een opvoeding geniet waarbij hij wss heel veel mag en weinig plichten heeft en ook weinig verantwoordelijkheid voor zijn daden. Ook nu beschermen ze hem volledig en hij zal waarschijnlijk zo weer iets flikken in principe. Zelfde geval als bij veel allochtone jeugd. Een autoritaire opvoeding(bij allochtone jongeren veelal t geval) of hier de opvoeding met weinig sturing(uit beschrijvingen) geven deze zaken als resultaat. Daarbuiten is t wel zijn eigen schuld dus flink boeten die mafkees en zo snel mogelijk.
Toch gek, ik ben t in voorgaande posts wel grotendeels eens met yasmine:D

Terug
Naar boven