MuscleMeat

Gezocht: daders zware en laffe mishandeling in Eindhoven (filmpje) [Brent Leysen , Brett S.]

Hoofdschopper doet verhaal op tv

AMSTERDAM -
De hoofdverdachte van de mishandeling in Eindhoven spreekt vrijdagavond ,,uitgebreid en exclusief'' in het PowNews. #tranenmettuiten". Dat twittert presentator, directeur en voorzitter van de publieke omroep PowNed Dominique Weesie vrijdagmiddag.

Het gaat om Brent L., een van de vijf verdachten uit België, die veelvuldig op het hoofd van de verdachte heeft ingeschopt, zo was te zien op beelden die na de mishandeling verspreid werden via sociale media. Er loopt nog een beroep over zijn uitlevering aan Nederland. In totaal zijn er acht verdachten in deze mishandelingszaak.

Zal wss een mooi verhaal verzinnen dat hij eerst bedreigd werd door het slachtoffer ..

En nu gaat hij er nog geld voor vangen ook..

Wat een biatch, is die krullenbol die hier een log had nog actief?

Hoeso wil België ze niet uitleveren?

Net die pauper zien huilbakken in het nieuws 'is niet leuk hoor' :roflol:

Ben er vrij zeker van dat mijn ouders me ook beschermd hadden op die leeftijd... was het mijn kind zou ik hem ook beschermen

Je kan je kind wel beschermen natuurlijk maar hij moet ook zijn straf krijgen. Als ik de vader was dan zou hij die straf gewoon moeten accepteren. Net zoals mijn vader dat met mij zou doen.

Zag je z'n gezicht hahahahah wat een phaggot.

Beter had die verslaggever hem op live televisie doodgestoken!

Brentje moest huilen..ik geloof best dat het k*t is om aangekeken te worden, nagewezen of wat dan ook... Maar goddamn dat ze hem maar eens opsluiten

is die jankerd nog ergens terug te zien? Heb het item gemist

Kan iemand nog opnieuw dat filmpje posten waar je die mishandelingen ziet, en misschien welke ervan nou de jongen is uit dat filmpje boven mij

http://www.powned.tv/uitzendinggemist/pownews.html

Veel mooie praatjes...heeft ie duidelijk goed ingestudeerd...

Al denk ik dat deze jongen op het nieuws gewoon een meeloper is, niet meer. Groepsdruk vermoedelijk?

Al is dat wenen op het einde toch wel iets overacted..

Aah gadver, op het einde: Ja ik heb spijt snik snik. 'Waarom ga je je dan niet in Nederland voor de rechtbank verantwoorden'. Direct straight face -> Daar volg ik m'n advocaat in... lal

Laatst bewerkt:
Mooi hoe 90% denkt dat dit brent leysen is

Is inderdaad niet die kerel die de meeste trappen uitdeelde..

http://www.powned.tv/uitzendinggemist/pownews.html

Veel mooie praatjes...heeft ie duidelijk goed ingestudeerd...

Al denk ik dat deze jongen op het nieuws gewoon een meeloper is, niet meer. Groepsdruk vermoedelijk?

Al is dat wenen op het einde toch wel iets overacted..

Aah gadver, op het einde: Ja ik heb spijt snik snik. 'Waarom ga je je dan niet in Nederland voor de rechtbank verantwoorden'. Direct straight face -> Daar volg ik m'n advocaat in... lal

Haha dat viel mij ook al op, wat een schijnvertoning.. Gewoon een stunt, in hoop dat de rechter dit straks ziet als goede daad. Als hij echt zo'n spijt had, dan had hij wel (op zijn minst) persoonlijk een bloemetje aangeboden aan het slachtoffer..

Haha dat viel mij ook al op, wat een schijnvertoning.. Gewoon een stunt, in hoop dat de rechter dit straks ziet als goede daad. Als hij echt zo'n spijt had, dan had hij wel (op zijn minst) persoonlijk een bloemetje aangeboden aan het slachtoffer..

Met een bloemetje was het voor mij niet afgedaan, maar inderdaad.. net of hij naam en toebehoren van t slachtoffer nog niet te horen heeft gekregen. Lamme zak had allang zelf contact kunnen opnemen wss.

dit is best een slimme zet door hem, google nu op brett smits en je krijgt alleen maar artikelen over hoeveel spijt hij betuigt...

Terug
Naar boven