MuscleMeat

Gezonde voeding een must?

Die belgen toch ook altijd met hun woorden.

Ken je het programma 10 voor taal?
Daar kregen de Nederlanders vaak op hun donder.
Maar wij gebruiken nu eenmaal graag onze eigen woorden... Want zeg nu zelf, bv broodje kroket is nu ook niet bepaald het mooiste woord e

En préparé komt van het Frans. :-)

Maar wij gebruiken nu eenmaal graag onze eigen woorden... Want zeg nu zelf, bv broodje kroket is nu ook niet bepaald het mooiste woord e
Nee maat broodje kroket zegt gewoon wat het is. Een broodje met een kroket. Een tas koffie heb ik ook wel eens gehoord.

alcohol is het slechts probeer zo weinig mogelijk te drinken, maar ik zelf heb nu en dan eens een boefkick en dan ga ik helemaal open en eet ik soms 4 kommen cornflakes of 6 boterhammen me prepare bovenop mijn dagelijkse "uitgerekende" voeding:P en ik heb nog nooit gemerkt dat dit nadelig invloed heeft gehad , integendeel zelf ik krijg er altijd een goeie energieboost van. alcohol daarentegen merk ik wel de dag erna als ik ga trainen, ik drink 1 avond per 2 weken. maar af en toe rook ik een joint en vandaar de boefkicks maar van dit merk ik nooit iets nadelig de dag erna :D

What?

Eigen woorden? Alle woorden die jullie gebruiken zijn van ons gepikt! :(

Wij pikken niets, wij maken het eenvoudiger :D
Nederland tas.
5z2w4975.jpg

België tas, Nederland kopje
kopje-groot-rood-tp_3871852161487410039f.png

Ik ben nu 4 maanden onderweg met gezonde voeding.
Ik zie dat ik al aardige progress aan het maken ben.
Ik eet alleen in het weekend 2 cheatmeals, dat is dan bijvoorbeeld een kapselon of patat ofzo...
Doordeweeks is het vooral: Eieren, broodjes pindakaas, en de avondmaaltijd wat vaak bestaat uit kip, rijst en groente. Verder drink ik alleen maar water.

Is het echt nodig om gezond te eten om gains te maken?
Ik wil graag weten hoe strikt je hier in moet zijn. Aangezien ik af en toe op mijn stage bijvoorbeeld wel is een saucijzenbroodje aangeboden krijg ik die ik dan altijd weiger. En op feestjes van vrienden vind ik het ook wel leuk om een beetje naar de klote te gaan.

Ik hoor het graag :D

Ik at in het begin zeker niet strikt, vooral veel en vaak!
Sinds vorig jaar wat bewuster gaan eten, maar cheat gewoon wanneer zich dat voordoet.
Ik laat niks, maar vul mijn voeding wel aan met vis, kip, eiwitten etc.
Ben toch al een heel eind gekomen! Succes

Probeer wat het beste voor je werkt, maar ik zou snelle koolhydraten, transvet en alcohol zoveel mogelijk mijden. Zolang je genoeg complexe koolhydraten eet en je bloedsuiker spiegel in balans is zal je lichaam niet zo snel hunkeren naar suiker. Beetje spelen met je macros en kcal en ervaar waar jij zelf het hardste van groeit.

Terug
Naar boven