Dat doe ik niet hoor, zoals ik zei; het zekere voor het onzekere nemen.lunatic zei:Joh de zuurgraad is nog tot daar aan toe. Maar ga jij lekker iedere dag pure gbl opzuipen, dan wens ik je veel plezier.
Wat bedoel je, cola?lunatic zei:En voor de rest; het is een middel waar je bijna alle troep mee kan laten oplossen, tot het vreten in je maag aan toe, terwijl ghb dat totaal niet doet.

Beetje snelle conclusie als je het mij vraagt.lunatic zei:Ik kwam er zelf achter dat het nogal slecht voor me fl**ker was, omdat ik na een dag wat meer (veel) gebruikt te hebben, last kreeg van mijn milt toen ik wakker werd.
Ik ben heel benieuwd naar je info. Ik heb zelf niks sluitends kunnen vinden, namelijk.lunatic zei:Met ghb geen last van gehad.
Dat was voor mij de conclusie dat het slecht is, dus ging er ghb van maken en wat info zoeken hier en daar.
Ik heb net even met een geneeskunde k*tje erover gehad en volgens haar kon ph-waarde nooit enig invloed hebben op je gestel. Zoals ik zelf al zei; de ph-waarde van het totale drankje dat je binnenkrijgt (gbl+frisdrank oid) is gewoon heel normaal.
ps; Natuurlijk is geen enkel genotsmiddel goed voor je en zodra je er geestelijk of lichamelijk afhankelijk van raakt, ben je verkeerd bezig. Maar dat wil niet zeggen dat het lichamelijk schadelijk is!! Ik bij het ghb gbl geval het idee dat iedereen elkaar lekker napraat. Ik zou echter dolgraag het tegendeel bewezen zien en harde cijfers voor me krijgen, maar tot dusver ben ik nog niet overtuigd.

. Zolang er nog geen duidelijk aantoonbare nadelen zijn, blijf ik het gebruiken. Ik kan me inderdaad voorstellen dat je er verslaafd aan raakt en als je kuren als een excuus ziet, doe je iets verkeerd.