MuscleMeat

GHB ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
lunatic zei:
Joh de zuurgraad is nog tot daar aan toe. Maar ga jij lekker iedere dag pure gbl opzuipen, dan wens ik je veel plezier.
Dat doe ik niet hoor, zoals ik zei; het zekere voor het onzekere nemen.

lunatic zei:
En voor de rest; het is een middel waar je bijna alle troep mee kan laten oplossen, tot het vreten in je maag aan toe, terwijl ghb dat totaal niet doet.
Wat bedoel je, cola? ;)
lunatic zei:
Ik kwam er zelf achter dat het nogal slecht voor me fl**ker was, omdat ik na een dag wat meer (veel) gebruikt te hebben, last kreeg van mijn milt toen ik wakker werd.
Beetje snelle conclusie als je het mij vraagt.
lunatic zei:
Met ghb geen last van gehad.
Dat was voor mij de conclusie dat het slecht is, dus ging er ghb van maken en wat info zoeken hier en daar.
Ik ben heel benieuwd naar je info. Ik heb zelf niks sluitends kunnen vinden, namelijk.

Ik heb net even met een geneeskunde k*tje erover gehad en volgens haar kon ph-waarde nooit enig invloed hebben op je gestel. Zoals ik zelf al zei; de ph-waarde van het totale drankje dat je binnenkrijgt (gbl+frisdrank oid) is gewoon heel normaal.

ps; Natuurlijk is geen enkel genotsmiddel goed voor je en zodra je er geestelijk of lichamelijk afhankelijk van raakt, ben je verkeerd bezig. Maar dat wil niet zeggen dat het lichamelijk schadelijk is!! Ik bij het ghb gbl geval het idee dat iedereen elkaar lekker napraat. Ik zou echter dolgraag het tegendeel bewezen zien en harde cijfers voor me krijgen, maar tot dusver ben ik nog niet overtuigd.

Weet zeker dat het niet verslavend is bij sporadisch gebruik, ook al wil je het wel op een gegeven moment ieder weekend gebruiken.

D...? Gebruik jij het alleen omdat het je groei zou bevorderen of gewoon omdat je het heel lekker vindt?

Omdat ik het lekker vind. Ik neem gbl ipv xtc, wiet of (nog meer) alcohol omdat het niet katabool werkt en andere gezondheidsgevolgen er niet zijn of niet bekend zijn.

D zei:
Omdat ik het lekker vind. Ik neem gbl ipv xtc, wiet of (nog meer) alcohol omdat het niet katabool werkt en andere gezondheidsgevolgen er niet zijn of niet bekend zijn.
Ik ben ook benieuwd als je er een jaartje vanaf zou kunnen blijven DAT is nou DE verslaving bro ;) vooral geestelijk omdat het ZO lekkaaa is.

Junkieeeeeeeeee :D

kevinlorenzin zei:
Ik ben ook benieuwd als je er een jaartje vanaf zou kunnen blijven DAT is nou DE verslaving bro ;) vooral geestelijk omdat het ZO lekkaaa is.

Junkieeeeeeeeee :D
True, maar ZOOO lekkaaa is het nu ook weer niet, het is geen coke ofzo. Bovendien neem ik het niet iedere dag, hoor. Tijdens mijn stage in het buitenland heb ik een halfjaar zonder gezeten, is dat genoeg? Ik heb het trouwens altijd in huis, maar het kan weken onaangeroerd blijven staan. Maar goed, ontkenning is de eerste fase van een verslaving.... ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar kevinlorenzin de gemiddelde aas gebruiker blijft ook niet een jaartje clean hoor. Iedereen zweert hier ghb af terwijl de meeste jaarlijks 7 of meer verschillende steroiden in hun lichaam spuiten. Ik zelf ook dus. Dus wanneer praat je dan over verslaving.

Ik heb zelf ook VEEL ghb gebruikt gehad, maar dan als feest middel.
En ik kan je wel vertellen, als jij elke dag flink aan de ghb gaat hangen, jij na een tijdje er niet van af kan blijven, en als het op is flink wat nachtjes in je bed aan het zweten bent omdat je niet in slaap kan komen!! dus moet het zelf weten

ghb schijnt op langere termijn verslavender te werken dan heroine .

en je kan pech hebben , schijnt meestal 12-20% zuiver te zijn . iemand bij me in de buurt is gestorven na een kleine dosis die 80% zuiver bleek te zijn .

D zei:
Welke risico's dan winstrolst? Doseren is inderdaad moeilijk. Ik geef zelf dus ook de voorkeur aan pure gbl die ik doseer met een injectienaald. Maar goed ik heb al zo vaak gezegd wat ik ervan vind :). Zolang er nog geen duidelijk aantoonbare nadelen zijn, blijf ik het gebruiken. Ik kan me inderdaad voorstellen dat je er verslaafd aan raakt en als je kuren als een excuus ziet, doe je iets verkeerd.
Maar ik vind wel dat wanneer je wilt weten wat de voordelen zijn van de verhoogde gh-afgifte tijdens je kuur, je dit gewoon moet kunnen doen, mits je zeker weet dat je niet verslaafd raakt. Ik weet dat dit moeilijk te zeggen is, daarom is het alleen aan te raden aan doorgewinterde G gebruikers.

Jullie drinken het toch wel he? Omdat je zegt het te doseren met een injectienaald? Er zijn namelijk hele mooie plastic pijpjes met schroefdopje voor GHB op de markt.........dat is de gangbare dosis voor de gemiddelde gebruiker.
Kan me niet voorstellen dat jullie die niet kennen? ???

of gewoon mooie flugel flesjes :D........

Bij welke winkel haal je die shit?

bij de c1000 ...........

staat meestal gekoeld, vaak bij de melk......

Persoonlijk vind ik ghb een gevaarlijk goedje ivm het grote risico op overdosering.
Dit is zo omdat het werkzame en lekkere gevoel pas optreed bij een dosis die op het randje ligt van in slaapvallen. Dit is nog niet zo erg, als iemand je even goed in de gaten houdt (en zorgt dat je niet je tong inslikt) en even regelmatig je ademhaling controleert.
Nog iets meer en je raakt in een wel héél diepe slaap. (coma)
Er zijn in mijn omgeving een beetje teveel ongelukken gebeurt met GHB.
Ja, een aantal zijn gewoon door minder deskundig en ongecontroleerd gebruik, maar dan nog is het gewoon risico vol.

Het voordeel van GHb is dat het weinig tot geen schadelijke gevolgen voor je lichaam heeft. (Geen hersencellen afbreekt, geen spieren afbreekt, enz enz.)
Maar met een avondje xtc moet je het wel heel bont maken wil je een overdosis nemen. Met ghb kan dit na de eerste dosering al mis gaan.
Je weet immers niet altijd hoe zuiver de ghb is en hoeveel ml je dan moet nemen, tevens is het gewoon gokken of je daarna nog een "shooter" aankan.
Als je een xtc-pil heb die extreem hoog gedoseerd is, ga je hooguit een paar uurtje lekker hard, maar bij een "foutje" met ghb beland je geheid in het ziekenhuis.

2hard2die zei:
Persoonlijk vind ik ghb een gevaarlijk goedje ivm het grote risico op overdosering.
Dit is zo omdat het werkzame en lekkere gevoel pas optreed bij een dosis die op het randje ligt van in slaapvallen. Dit is nog niet zo erg, als iemand je even goed in de gaten houdt (en zorgt dat je niet je tong inslikt) en even regelmatig je ademhaling controleert.
Nog iets meer en je raakt in een wel héél diepe slaap. (coma)
Er zijn in mijn omgeving een beetje teveel ongelukken gebeurt met GHB.
Ja, een aantal zijn gewoon door minder deskundig en ongecontroleerd gebruik, maar dan nog is het gewoon risico vol.

Het voordeel van GHb is dat het weinig tot geen schadelijke gevolgen voor je lichaam heeft. (Geen hersencellen afbreekt, geen spieren afbreekt, enz enz.)
Maar met een avondje xtc moet je het wel heel bont maken wil je een overdosis nemen. Met ghb kan dit na de eerste dosering al mis gaan.
Je weet immers niet altijd hoe zuiver de ghb is en hoeveel ml je dan moet nemen, tevens is het gewoon gokken of je daarna nog een "shooter" aankan.
Als je een xtc-pil heb die extreem hoog gedoseerd is, ga je hooguit een paar uurtje lekker hard, maar bij een "foutje" met ghb beland je geheid in het ziekenhuis.

Mee eens... heb die rommel vroeger ook genomen toen ik ging stappen. Na er meerdere keren niets van te hebben gevoeld wou ik het nog eens proberen; had evenveel uit een Flugel flesje gehaald als de keren ervoor maar zat blijkbaar veel meer GHB in; had het gevoel dat ik elke moment ging flauwvallen en heb er 2 uur aan een stuk mn longen uitgekotst. Een tip: als je dit wil gebruiken, zorg dat je dan zeker bent hoeveel werkzame stof er inzit, wat niet evident is!

flex170578 zei:
Mee eens... heb die rommel vroeger ook genomen toen ik ging stappen. Na er meerdere keren niets van te hebben gevoeld wou ik het nog eens proberen; had evenveel uit een Flugel flesje gehaald als de keren ervoor maar zat blijkbaar veel meer GHB in; had het gevoel dat ik elke moment ging flauwvallen en heb er 2 uur aan een stuk mn longen uitgekotst. Een tip: als je dit wil gebruiken, zorg dat je dan zeker bent hoeveel werkzame stof er inzit, wat niet evident is!

Dan moet je het dus zelf maken.......;)

• Topic Starter Topic Starter
Zelf maken is echt makkelijk daarom is het ook zo goedkoop. Ik overweeg ook om het zelf te maklen zijkn maar 4 ingredienten en het proces is simpel. Ik ken iemand die het in zijn eigen schuurtje mmaakt.

:p

heb er genoeg zien vallen (maakt niet uit al lopen ze midden op de weg voor de discotheek) en dan nog elke week iemand naar het ziekenhuis....maarja je moet het allemaal zelf weten. even drankje weg zetten....100 ml ghb erin...knock...afvoeren ...ziekenhuis. ok 4 ml is minder ...ik raad het je af maar heb er persoonlijk geen ervaring mee. in mijn omgeving is het alleen de allernormaalste zaak om knock te gaan van de ghb

Tommyboy zei:
heb er genoeg zien vallen (maakt niet uit al lopen ze midden op de weg voor de discotheek) en dan nog elke week iemand naar het ziekenhuis....maarja je moet het allemaal zelf weten. even drankje weg zetten....100 ml ghb erin...knock...afvoeren ...ziekenhuis.

je weet duidelijk niet waarover je praat, met 100ml naar t ziekenhuis:D :D :D
dan mag je meteen naar de koelcel. 100ml is veel!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven