Colombo zei:Ik zou 't toch niet elke dag nemen. 't Blijft tenslotte illegale hard-drugs! Ikzelf gebruik redelijk veel in't weekend. Het goed doe ik meestal in een flugel flesje; daarin zit 20 ml. Kan je gerust een hele avond met 1 a 2 mensen van feesten.
't Spul is ongevaarlijk voor 't lichaam, maar let op je gaat snel tegen de grond, zonder dat je het beseft! Eerst begin je te zweten en te draaien, misschien moet je braken, dan ga je zitten en val je in slaap tot iemand je wakker maakt (meestal de buitenwipper) of je plots wakker schiet. Ik val redelijk veel in slaap, omdat het zo moeilijk is om te doseren, je pakt iedere x een beetje bij, vooraleer je 't beseft is er een uur voorbij.
Als je bijkomt, ben je behoorlijk aggressief!
'k Heb al een paar keer met schuim op m'n mond zitten stuiptrekken, 't is echt gevaarlijk spul!
Je neemt 't vooral om je goed te voelen en om je zelfvertrouwen te geven.
Vroeger had ik geen afkick, sinds een tijdje wel, 't is echt vreselijk; ik kan er niet meer van slapen en je voelt je de volgende dag echt depressief! xD
Afblijven dus!
een paar tips:
- iedere dag ghb nemen is oer stom.
- koop bij de smartshop een leeg ghb buisje, is makkelijk te doseren. of gebruik t dopje van je flugel flesje.
- indien jij een hele avond feest met een flugel flesje dan ben je verkeerd bezig
- niet kunnen slapen de dag erna ed heb ik nooit last van. depressief voelen ook echt niet, voel me de dag erna juist altijd top
heeft er misschien mee te maken dat ik na gebruik altijd wakker wordt naast een vrouw