XXL Nutrition

GHB ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Colombo zei:
Ik zou 't toch niet elke dag nemen. 't Blijft tenslotte illegale hard-drugs! Ikzelf gebruik redelijk veel in't weekend. Het goed doe ik meestal in een flugel flesje; daarin zit 20 ml. Kan je gerust een hele avond met 1 a 2 mensen van feesten.

't Spul is ongevaarlijk voor 't lichaam, maar let op je gaat snel tegen de grond, zonder dat je het beseft! Eerst begin je te zweten en te draaien, misschien moet je braken, dan ga je zitten en val je in slaap tot iemand je wakker maakt (meestal de buitenwipper) of je plots wakker schiet. Ik val redelijk veel in slaap, omdat het zo moeilijk is om te doseren, je pakt iedere x een beetje bij, vooraleer je 't beseft is er een uur voorbij.
Als je bijkomt, ben je behoorlijk aggressief!
'k Heb al een paar keer met schuim op m'n mond zitten stuiptrekken, 't is echt gevaarlijk spul!

Je neemt 't vooral om je goed te voelen en om je zelfvertrouwen te geven.

Vroeger had ik geen afkick, sinds een tijdje wel, 't is echt vreselijk; ik kan er niet meer van slapen en je voelt je de volgende dag echt depressief! xD

Afblijven dus!

een paar tips:
- iedere dag ghb nemen is oer stom.
- koop bij de smartshop een leeg ghb buisje, is makkelijk te doseren. of gebruik t dopje van je flugel flesje.
- indien jij een hele avond feest met een flugel flesje dan ben je verkeerd bezig
- niet kunnen slapen de dag erna ed heb ik nooit last van. depressief voelen ook echt niet, voel me de dag erna juist altijd top

heeft er misschien mee te maken dat ik na gebruik altijd wakker wordt naast een vrouw:cool: :D

dopke van flugel fleske? zot, das niks! Ja met GBL is dat mss te doen want das supersterk. Na 5 minuten begin je dat al te voelen :eek:

Ja 't is echt zo, de volgende dag voel'k me echt shit! Vroeger had ik dat niet.. Wacht maar tot je wat langer gebruikt..

Je komt ook bloedgeil van dat spul, de coïtus is wel heftig O.O

Natuurlijk doe ik niet een hele avond met 1 flugel, maar een halve heb ik wel uit, niet in 1 X natuurlijk!

Colombo zei:
Ik zou 't toch niet elke dag nemen. 't Blijft tenslotte illegale hard-drugs! Ikzelf gebruik redelijk veel in't weekend. Het goed doe ik meestal in een flugel flesje; daarin zit 20 ml. Kan je gerust een hele avond met 1 a 2 mensen van feesten.

't Spul is ongevaarlijk voor 't lichaam, maar let op je gaat snel tegen de grond, zonder dat je het beseft! Eerst begin je te zweten en te draaien, misschien moet je braken, dan ga je zitten en val je in slaap tot iemand je wakker maakt (meestal de buitenwipper) of je plots wakker schiet. Ik val redelijk veel in slaap, omdat het zo moeilijk is om te doseren, je pakt iedere x een beetje bij, vooraleer je 't beseft is er een uur voorbij.
Als je bijkomt, ben je behoorlijk aggressief!
'k Heb al een paar keer met schuim op m'n mond zitten stuiptrekken, 't is echt gevaarlijk spul!

Je neemt 't vooral om je goed te voelen en om je zelfvertrouwen te geven.

Vroeger had ik geen afkick, sinds een tijdje wel, 't is echt vreselijk; ik kan er niet meer van slapen en je voelt je de volgende dag echt depressief! xD

Afblijven dus!

Ben je niet tevreden met jezelf ofzo?
Als je er zoals jouw idd niet mee kunt omgaan en zulke bijwerkingen krijgt zou ik dat ook adviseren ;)

Topic ontspoort een beetje.

Het gaat hier om GHB voor BODYBUILDING doeleinden, niet als recreatieve drug.

2hard2die zei:
Hier zou ik echt angst voor hebben, gezien de gevaarlijke ingrediënten die erin gaan...
en als het misgaat, krijg je echt een dodelijk goedje. Ik zou liever nm geen gootsteenontsopper drinken, maar als je weet wat je doet, suc6!
En als je twijfelt of het wel goed gelukt geef je eerst een paar ml als test aan die vervelende buurjongen! :D :D

Van de NaOh zijn 2 toegepaste versies van: 1 voor het cosmetisch gebruik zonder tot op heden ontdekte bijwerkingen OF de NaOH 12M ( Glycerol en zeep) welke gebruikt wordt in gootsteenontstopper en dus niet in GHB Jij hebt de klok wel eens horen luiden maar de klepel is ver te zoeken.

Laatst bewerkt:
Black Knight zei:
Topic ontspoort een beetje.

Het gaat hier om GHB voor BODYBUILDING doeleinden, niet als recreatieve drug.

Alsof er verschil zit in de samenstelling, eventuele uitwerking of !?
Oke, de een neemt het voor ie gaat slapen in een kleine hoeveelheid tezamen met z'n eiwittenshake ls bodybuilding doeleind terwijl de ander het neemt om er lekker vaag van te worden, te verkeren in en roes waarin de muziek mooier en beter klinkt, plus het feit dat je er nog ongelooflijk geil van kan worden ook.....was het verschil? GHB = en blijft GHB
Tís niet bewezen dat het slecht is voor de gezondheid zoals roken dat ook is, maar slechte bewijzen zijn er ook niet behalve dan ongewenste bijwerking bij langdurig gebruik op lange termijn, maar is dat niet met bijna alle "drugs" en / of stimulerende middelen zo?

Ook de voedingssupplementenmarkt maakt dankbaar gebruik van de keiharde wetenschappelijek feiten ( die er nog niet zijn!!!) rondom GHB :
Gamma amino boterzuur, of zoals bekent GABA, verdween bijna net zo snel van het toneel als dat het kwam. Dit tegelijkertijd met de introductie van zijn grotere broer GHB, waaruit GABA is onttrokken. Het effect van GHB is zoals bekent 'drastisch' en het leidt uiteindelijk tot onderschatting en onwetendheid van GABA. Maak niet de onderschatting van GABA want het heeft de voordelen van GHB maar niet de gevaarlijke bijwerkingen. Vele medische experimenten hebben aangetoond dat het oraal toedienen van GABA een veel betekende verhoging geeft van groeihormoon. Let wel GABA doet dit via een ander mechanisme dan GHB. Dit Bewijst dat het product op zich staat en niet alleen maar een verdunde versie is. GABA heeft ook bewezen dat het effect heeft op de Hypothalmas-Hypofyse-Testikel spil bij regulering van het terugkoppel mechanisme. Verhoging van leitenizing hormoon wat resulteert in een hoger testosteron gehalte. Het beïnvloedt de ACTH en TSH en leid ook tot een verlaging in cortisone en verhoging in schildklier hormoon. Dit al betekent gewoonweg meer spiermassa, meer spierkracht en minder vet. Verbetering van spier ontspanning en je REM slaap zijn ook waargenomen.

Als je goed door de regels heen leest zijn het meerendeel bijwerkingen dus die zouden er dan voor zouden zorgen dat je meer zou groeien?

• Topic Starter Topic Starter
DIe LANGE je weet wel waar over je praat maar toch heb je het fout.
Je einconclusie "Als je goed door de regels heen leest zijn het meerendeel bijwerkingen dus die zouden er dan voor zouden zorgen dat je meer zou groeien?" klopt niet maat.

Het is wetenschappelijk bewezen dat ghb de hoeveelheid groeihormoon verhoogt. Kijk maar op de link hieronder.
http://www.ergogenics.org/ghb.html

Maar dit topic was gestart om over gebruikerservaringen te praten en te leren over ghb gebruik in de bodybuilding wereld. Maar de laatste posts zijn een beetje off topic geraakt.

GHB is uitgevonden door Dr.Wermuth, in Frankrijk 1961. Na de ontdekking kwam GHB snel op de Franse markt als slaapmiddel en was zonder dokters-recept verkrijgbaar.
GHB valt sinds 1 januari 2002 onder de Opiumwet. Voorheen onder de Wet op de Geneesmiddelenvoorziening. Tot 7 mei 1996 was het middel verkrijgbaar in smartshops als legale chemische drug. De Inspectie voor de Gezondheidszorg heeft de verkoop verboden op grond van de Wet op de Geneesmiddelenvoorziening.

GHB verdubbelt de aanmaak van groeihormoon???

Verlies van spiermassa en kracht, meer vet en minder slaap. Dat staat je te wachten als je ouder wordt. Volgens Amerikaanse onderzoekers zijn dat de gevolgen van het inzakken van je aanmaak van groeihormoon. Met GHB is er wat aan te doen. Denken ze.
Dit heb ik letterlijk gekopieerd net: met de nadruk op DENKEN ZE

Daarnaast wordt er als je verder gelezen hebt dan de positieve grafiekjes ook duidelijk vermeld dat het de afgifte van het hormoon Cortisol bevorderd, hetgeen wij hier allemaal bang voor zijn dacht ik zo.....en dat de afgifte van GH hormonen veroorzakt naar alle waarschijnlijk heid iverband wordt gebracht door Metabolieten........

In dit geval bedoelen ze met metabolieten reststoffen welke overblijven na inname van GHB. Het gaat tenslotte wel door het zelfde systeem als je eiwittenshake.........
Hoe je het ook went of keert, de effecten op LANGE TERMIJN zijn alleen meetbaar OP LANGE TERMIJN, en niet tijdens een uurtje slaap, waarin we even een GH afgifte omhoog zien gaan, dat gebeurt namelijk ook bij bepaalde voedingsmiddelen, slaap in z'n algemeenheid, en het verouderingsproces.

Maar wat betreft het uitwijken van dit topiconderwerp; jullie hebben gelijk, bedoeling was om gebruikerservaringen uit te wisselen, sorry jongens ;)

Laatst bewerkt:
Maar DIE LANGE waar heb je die info vandaan ??? Ergogenics is een betrouwbare non profit organisatie waar ik echt al veel mooie tips heb gevonden.

Nee lange jij hebt tenminste nog iets moois toe proberen te voegen wat van belang is. Maar als ik nu weet waar het vandaan komt zou ik het welkeens na willen lezen....

Goeie posts, "Die Lange"!! Hier doelde ik dus op. Een verhoging van cortisol zit inderdaad niemand op te wachten.

WINSTROLST zei:
Maar DIE LANGE waar heb je die info vandaan ??? Ergogenics is een betrouwbare non profit organisatie waar ik echt al veel mooie tips heb gevonden.

Nee lange jij hebt tenminste nog iets moois toe proberen te voegen wat van belang is. Maar als ik nu weet waar het vandaan komt zou ik het welkeens na willen lezen....

Die info komt mede uit jouw link kerel; nogmaals ik citeer een stukje van jouw link!, als je beter gelezen had had dat van het cortisol verhaal ook kunnen lezen. T staat er gewoon letterlijk.

Ik had het tijden terug al eens gelezen, de meeste info staat er ook al jaren, wat dat betreft lijkt die site wel op bodypage.nl ;) Ik wil niet suggereren dat het beide klotesites zijn, er staat zeker wel bruikbare info op! Alleen moet je wel goed "filteren"........en in sommige gevallen twijfel ik wel eens aan de betrouwbaarheid of conlusies die je zou moeten trekken uit een artikel of onderzoek, wel of niet van een non-profit organisatie.
Zelfs onderzoeken blijven maar onderzoeken, meestal op ratten ook nog, al kan ik dat soms zelf ook wel zijn ;)
Daarnaast er zijn talloze "parameters" of "uitzonderingen" of zelfs "bevindingen" die de "geconstateerde feiten??" weer tegen spreken, zo ook in jouw mooie stukje text. Als 20 mensen gek worden van een bepaalde stof zegt dat iets over die 20 mensen en zou je idd kunnen verwachten dat dat jouw ook gaat overkomen, maar maybee ben jij wel die uitzondering! Snappiej?

De rest wat ik je net vertel is gewoon kennis...........of gewoon........hoe ik er aan kom? Je leest wel eens wat, verdiept je ergens in, hebt zelf ervaring met productie en inname, en kent zat anderen gebruikers(ervaringen)........

Sommigen hebben verstand van auto's, anderen hebben verstand van goudvissen en Die Lange weet wel wat van GHB ;)

@D., onze pionier aan het Anti-Ecto front is dus wel een beetje trots op Die Lange ecto?? ;)

Back ontopic jongens!

Laatst bewerkt:
Die Lange zei:
Van de NaOh zijn 2 toegepaste versies van: 1 voor het cosmetisch gebruik zonder tot op heden ontdekte bijwerkingen OF de NaOH 12M ( Glycerol en zeep) welke gebruikt wordt in gootsteenontstopper en dus niet in GHB Jij hebt de klok wel eens horen luiden maar de klepel is ver te zoeken.

klopt, zoals ik al aangaf heb ik hier de know how niet voor en zal ik dit dus daarom ook nooit zelf maken. ik moet er niet aan denken dat ik na een foutje een giftig brouwsel te maken.

maar als je het wel kan, moet je het vooral doen.

Wat ben ik toch een lul he ik heb weer alleen het interessante gelezen. Lange we zijn zeker back on topic!!!

Relaxt dat ik zoveel van dit topic kan leren.

Goede topickick. :rolleyes:

't Topic is dik 1,5 jaar oud en je replied om iemand die gebanned is. Slotje maar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven