Fitness Seller

GHB ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
ja 100ml pure g betekent dood en net of je drankje dan niet op een pot met stroop lijkt 20 ml is genoeg voor het ziekenhuis of jou g moet 90 % behangplak zijn:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :eek: :eek: :eek:

ik heb ook regelmatig mensen out zien gaan van de g,rare stuiptrekkingen
schuimbekken enz, ik hou het gewoon bij x

Ja maarreh henky na een avond aan de xtc lijkt je lichaam net een chemische fabriek. Ik heb ooit een x 2 pillen op nou bah bah de andere dag was ik halfd dood. Met ghb heb je dat dus niet LEKKA LEKKA. En je moet weten hoeveel je doseert. !!!! :rolleyes: :eek: :p

wie maakt hier allemaal zijn ghb zelf klaar?

en hoe weet je dan hoe hoog de dosis is?

WINSTROLST zei:
Ja maarreh henky na een avond aan de xtc lijkt je lichaam net een chemische fabriek. Ik heb ooit een x 2 pillen op nou bah bah de andere dag was ik halfd dood. Met ghb heb je dat dus niet LEKKA LEKKA. En je moet weten hoeveel je doseert. !!!! :rolleyes: :eek: :p

ik voel me juist door die x de volgende dag fit! alleen wel slecht voor de spiertjes en ook idd slechter voor je lichaam dan g. maar ja 6 dagen in de week hard werken en sporten, 1 dag feest.

henky, wees toch verstandig manneke....
en 6 dagen hard werken ;), ja. met t vrouwtje zekers....:P

dennis999 zei:
je weet duidelijk niet waarover je praat, met 100ml naar t ziekenhuis:D :D :D
dan mag je meteen naar de koelcel. 100ml is veel!!!!!![/QUOTE

ik ken persoonlijk een tiental mensen die grote hoeveelheden "per ongeluk"" toegediend kregen en in het ziekenhuis belandden ...of ze daar ook een koelcel hebben weet ik niet. ik kom er nooit

maarja als 20 ml al dood zou betekenen...dan zou ik ook zeker niet 4ml gaan spuiten..maar heej ..have fun

De dosis van genot en out gaan liggen dicht bijelkaar maar ik neem 3 ml voor het slapen gaan dat is niet iets waar je van uit je dak gaat. En zeker zal het geen dodelijke afloop hebben.

Voor het slapen gaan waarom?

Nou mars check deze link daar staat een artikel GHB het gh (groei hormoon) vriendelijke slaapmutsje.

http://www.ergogenics.org/ghb.html

Bij juiste dosering verdubbel je de hoeveelheid groeihormoon die in je slaap vrij komt.

WINSTROLST zei:
Zelf maken is echt makkelijk daarom is het ook zo goedkoop. Ik overweeg ook om het zelf te maklen zijkn maar 4 ingredienten en het proces is simpel. Ik ken iemand die het in zijn eigen schuurtje mmaakt.

:p

Hier zou ik echt angst voor hebben, gezien de gevaarlijke ingrediënten die erin gaan...
en als het misgaat, krijg je echt een dodelijk goedje. Ik zou liever nm geen gootsteenontsopper drinken, maar als je weet wat je doet, suc6!
En als je twijfelt of het wel goed gelukt geef je eerst een paar ml als test aan die vervelende buurjongen! :D :D

Je kunt je ghb ook naar dezelfde plaats brengen als waar je je pillen kunt laten testen, ggd ofzo.

Jammer dat deze thread weer is uitgelopen op een geschreeuw van hearsay verhalen, in plaats van dat er wat wetenschap aan te pas komt.
Er is echt niks gevaarlijks aan ghb en je moet echt heel raar doen wil je in coma raken. In slaap vallen doe je inderdaad wel vrij snel, maar dan echt niet in een staat waarbij je bang moet zijn te stikken in je tong of je kots. Het is inderdaad heel erg belangrijk om te weten hoe sterk je g is, daarom gebruik ik dus pure gbl (áltijd dezelfde sterkte) en geen ghb, die je bij een of andere thuismixende loser koopt.

Iemand vroeg mij of ik g injecteerde? Neen, die naald gebruik ik om te doseren. Ik trek er 1,5ml gbl in en dat spuit ik in mn drankje.

D. ik begrijp je reactie maar waar maak je uit op dat de ghb die ik drink daarvandaan komt ;)

En ja het is jammer dat deze hele thread weer nergens over gaat. :o ::(

Oh dat weet ik natuurlijk niet, maar de meeste ghb komt bij sukkels vandaan. Daarom is zelfmaken een hele goede optie, maar zolang ik nog niet overtuigd ben van de hogere toxiciteit van gbl dan ghb, zie ik geen reden om NaOH en weet ik wat voor chemische shit in mijn gbl te gooien.

Ja klopt wel zelf maken is een hele goede optie want dan weet je tenminste wat er in zit. Maarja dan moet je wel eerst de juiiste ingredienten hebben. Gelukkig heb ik het recept hier :D

Kun je dat eens posten?

moet je eens op party-flock kijken is een hele thread eraan gewijd

Ik zou 't toch niet elke dag nemen. 't Blijft tenslotte illegale hard-drugs! Ikzelf gebruik redelijk veel in't weekend. Het goed doe ik meestal in een flugel flesje; daarin zit 20 ml. Kan je gerust een hele avond met 1 a 2 mensen van feesten.

't Spul is ongevaarlijk voor 't lichaam, maar let op je gaat snel tegen de grond, zonder dat je het beseft! Eerst begin je te zweten en te draaien, misschien moet je braken, dan ga je zitten en val je in slaap tot iemand je wakker maakt (meestal de buitenwipper) of je plots wakker schiet. Ik val redelijk veel in slaap, omdat het zo moeilijk is om te doseren, je pakt iedere x een beetje bij, vooraleer je 't beseft is er een uur voorbij.
Als je bijkomt, ben je behoorlijk aggressief!
'k Heb al een paar keer met schuim op m'n mond zitten stuiptrekken, 't is echt gevaarlijk spul!

Je neemt 't vooral om je goed te voelen en om je zelfvertrouwen te geven.

Vroeger had ik geen afkick, sinds een tijdje wel, 't is echt vreselijk; ik kan er niet meer van slapen en je voelt je de volgende dag echt depressief! xD

Afblijven dus!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven