XXL Nutrition

Ghetto Workout ,voor de jongens zonder gym

alleen je hoeft niet "ghetto " te zijn om aan AAS te komen, je moet alleen google hebben :roflol:

Wat een haters hier en niemand die het hun nadoet :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
**** dat is ziek :o zo zie je maar je moet niet een hoog technologische gym hebben als je echt wil kan je overal wat spieren kweken . ( sommige in dat filmpje gebruiken mischien wel anabolen maar dat betekent nog niet dat de gewone dude niet zo kan gaan trainen )

ik weet nu wel wat ik doe als ik een dagie niet bij de gym geraak :)

Laatst bewerkt:
ja onderlichaam trainen ze mischien niet in de videotjes maar toch heb ik respect voor ze je hebt genoeg mensen die gewoon op hun luie reet tv zitten te kijken dus ik vind niet dat je nu hier op beachboys moet gaan zeggen want daar ben ik het helemaal niet mee eens . kijk je wel naar die clipjes? die kerels zijn groter dan de meeste mensen hier op het forum including me :p

jaloers op een aap :roflol:

Ik vind het best knap, maar het is niet echt een totale workout (benen)!

Wat een stelletje mafkezen zijn jullie, hoe wil je op een klimrek je benen trainen?
Verder hebben ze gewoon aanleg en de oefeningen die ze doen zijn heel goed.

Nou geef toe. Het zijn gewoon beachboys uit afrika. Ze trainen totaal niets van het onderlichaam.

Ja en? Kap toch eens met dat gezeik over dat onderlichaam. Ik train mijn benen zelf ook, maar sommige mensen vinden hun onderlichaam blijkbaar niet zo belangrijk. Nou, laat ze lekker en beoordeel dan alleen hun bovenlichaam.

Ja en? Kap toch eens met dat gezeik over dat onderlichaam. Ik train mijn benen zelf ook, maar sommige mensen vinden hun onderlichaam blijkbaar niet zo belangrijk. Nou, laat ze lekker en beoordeel dan alleen hun bovenlichaam.

idd en je kunt hun benen nog eens niet zien , jij weet toch niet hoe heel hun dag verloopt stelletje ....

uiteraard, na deze monkey training gaan ze naar goldsgym 300kg squatten

:roflol:

Genoeg professionele strongmen die dat niet kunnen.Waarbij ze hun hele leven als een mother****er trainen grote hoeveelheden aas gebruiken en een goed dieet hebben, plus begeleiding.En jij zegt dat een paar n**gers op een klimrek belachelijk zijn omdat ze niet in staat zijn om zo'n prestatie te leveren.

Terug
Naar boven