Fitness Seller

Ghetto Workout ,voor de jongens zonder gym

was gister trouwens harold and kumar escape from quantanamobay aan het kijken die is namelijk net op retail dvd uit in de VS maargoed in die film komt die kumar (dat is beetje donkere gast) dus bij het vliegveld en moet hij door die controle/detectiepoortjes die poortjes piepen niet ofzo maar toch moet hij meekomen voor een controle die gast die hem meeneemt is dus naar eigen zeggen ook n*ger maar was gewoon blank met beetje n*ger haar en platte neus enzo dus die kumar zegt zo van dit is racistisch alleen omdat ik zwart ben moet ik gecontroleerd worden waarop die beveiliger dus zegt he wtf is dit ik ben zelf ook zwart en dan zegt die kumar weer je bent helemaal niet zwart ban je ben niet eens bruin je bent matthew perry (die van friends) waarop die beveiliger dus boos wordt en em wel slaan maar dan komt er net een meerdere aan die hem tot de orde roept want dan kan natuurlijk niet zo beetje racistische shit op het vliegveld kom nou toch.

hun moeten gewoon een stalen stang vinden en dan moete ze die gebruike om te SQUATEN BABY GEWOON MET ZIJN 2je ERAAN DAN GAAN HANGEN DAS PAS OLDSKOOL

Laatst bewerkt:
Yuri van Gelder:rolleyes:.... undercover in da street.;)

je kan zn benen niet eens goed zien jo maar hij heeft voor de rest wel een groffe lichaam door een ghetto training gekweekt ofniet!! ik bedoel arnold in het begin had hij ook geen benen..

Je gelooft toch niet serieus dat hij dit fysiek puur met bodyweight oefeningen heeft gebouwd?

Terug
Naar boven