AndroidHealthClinic

Ghetto Workout ,voor de jongens zonder gym

• Topic Starter Topic Starter
Het enigste wat ik kan zeggen is zielig . Sommige hier zijn echt kortzichtig maar dat wist ik wel al langer . Maar dit bewijst het dan nog maar eens :) Superdude's

Ja en? Kap toch eens met dat gezeik over dat onderlichaam. Ik train mijn benen zelf ook, maar sommige mensen vinden hun onderlichaam blijkbaar niet zo belangrijk. Nou, laat ze lekker en beoordeel dan alleen hun bovenlichaam.

idd en je kunt hun benen nog eens niet zien , jij weet toch niet hoe heel hun dag verloopt stelletje ....

Stelletje wat? Ik daag je uit om je zinnetje af te maken, knul. :)

Dit is een bodybuiding forum. Dus de beentjes worden netjes getraind. En ik ga er vanuit dat je in een trailer alle stukjes van je film laat zien. Kortom, er worden gewoon geen benen getraind.

ja knul :D

Als je alle stukjes van je film laat zien, is het dan nog wel een trailer? :p

Een Wammes of Van Gelder doen ditzelfde op turntoestellen...

Dit heeft weinig te maken met een workout. Het zijn gewoon wat acrobaten uit de 'hood'

Nou geef toe. Het zijn gewoon beachboys uit afrika. Ze trainen totaal niets van het onderlichaam.

ik daag je om dat zinnetje bij dat stelletje beachboys af te maken knul :).

ik vind dat ze een goed fysiek hebben, leuke tips hebben voor als je niet in een gym kan trainen en dat is het . daarom heb ik dit filmpje gepost

maar dan beginnen jullie met die domme opmerkingen van aapen en wat dan nog .

als je dat nog volwassen vind ok doe je gang maar verpest het niet voor de mensen die dit gewoon leuk willlen bekijken mischien wat tips van gebruiken en dan verder gaan met hun leven

niet zo serieus doen !

als ik dit wil zien ga ik wel naar de apenheul

you_fail.jpg

jij met je fail tototjes toch volens mij moet je jezelf eens goed bekijken in de spiegel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die filmpjes zijn idd cool, maar wat heeft het voor zin om elke 2 weken opnieuw er een topic aan te wijden?

gebruik zoekfunctie eens!!
:o

intro-tekst.jpg

kga het niet eens lezen....What Eva!!111!!

hehe , heb jij ff geluk ik weet nog eens niet wat er in stond :p

ik daag je om dat zinnetje bij dat stelletje beachboys af te maken knul :).

ik vind dat ze een goed fysiek hebben, leuke tips hebben voor als je niet in een gym kan trainen en dat is het . daarom heb ik dit filmpje gepost

maar dan beginnen jullie met die domme opmerkingen van aapen en wat dan nog .

als je dat nog volwassen vind ok doe je gang maar verpest het niet voor de mensen die dit gewoon leuk willlen bekijken mischien wat tips van gebruiken en dan verder gaan met hun leven

niet zo serieus doen !

Waar denk je waar een punt voor staat in een zin? :D

om te vervolgen met een hoofdletter. Jwt

Nou geef toe. Het zijn gewoon beachboys uit afrika. Ze trainen totaal niets van het onderlichaam.

Ja dus? Dat is hun ding toch ook niet. Waarom ben je een beachboy als je geen benen traint? Afgezien van het feit dat het er niet uit ziet.

Waarom maakt heel dbb zich druk over mensen die geen benen trainen?

Terug
Naar boven