XXL Nutrition

Ghetto Workout ,voor de jongens zonder gym

Ja dus? Dat is hun ding toch ook niet. Waarom ben je een beachboy als je geen benen traint? Afgezien van het feit dat het er niet uit ziet.

Waarom maakt heel dbb zich druk over mensen die geen benen trainen?
Die ghettoboys trainen hun benen wel een beetje ,als ze elkaars kont nken in zo een black gay gangbang (downlow).

Deden ze ook al toen ze in jail zaten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Cause that's the life in the ghetto, gheeeettoo..
:p

laatste filmpje is cool, de rest is bull

Ja dus? Dat is hun ding toch ook niet. Waarom ben je een beachboy als je geen benen traint? Afgezien van het feit dat het er niet uit ziet.

Waarom maakt heel dbb zich druk over mensen die geen benen trainen?

Ach das gewoon een vast term geworden hier op dbb wanneer de beentjes niet getraind worden. Je mag het noemen zoals je wilt. :D

fitnes trainen kan iedereen stelt niet veel voor in vergelijking met andere sporten en mensen praten hier ook over benen trainen terwijl ze zelf vaak niks hebben en dat mensen hier snel kinderachtigen rasistische opmerkingen geven die door jongetjes komen die zelf niet vaak met bruine jongetjes omgaan is ook allemaal een feit:P:P egt losers dus en sommige mensne kunnen vier bijna nooit een vraag serieus beantworde alsof ze gefrustreerd zijn en het niet in het egte leve kunnen uiten dus maar wat op een forum brulle dat wilde ik even kwijt:p

sure, keep telling youre self that ;)

fitnes trainen kan iedereen stelt niet veel voor in vergelijking met andere sporten en mensen praten hier ook over benen trainen terwijl ze zelf vaak niks hebben en dat mensen hier snel kinderachtigen rasistische opmerkingen geven die door jongetjes komen die zelf niet vaak met bruine jongetjes omgaan is ook allemaal een feit:P:P egt losers dus en sommige mensne kunnen vier bijna nooit een vraag serieus beantworde alsof ze gefrustreerd zijn en het niet in het egte leve kunnen uiten dus maar wat op een forum brulle dat wilde ik even kwijt:p

Zitten enorme taalfouten in je verhaal,is gewoon humor man,iedereen heeft respect hier voor elkaar.

haha man oh man, wie is nou de gefrustreerde hier... ;)

ik heb zoizo respect vor mensen die ook respect terug tonen maar rasistche apen grapjes haha:p soms moet ik er ook om lachen maar eigenlijk kan dat niet voral schaam ik me er meestal om omdat het bijna altijd 16jarge zijn die het roepe maar in het egt dan hoorje ze nooit

ik heb zoizo respect vor mensen die ook respect terug tonen maar rasistche apen grapjes haha:p soms moet ik er ook om lachen maar eigenlijk kan dat niet voral schaam ik me er meestal om omdat het bijna altijd 16jarge zijn die het roepe maar in het egt dan hoorje ze nooit

nou dan, als ze blank waren en die klimrek troep deden had ik ze ook apen genoemd. Maarja...dat is OOK racistisch toch???

Gouda is toch een kaasstad? lijkt me erg boers.

Terug
Naar boven