AndroidHealthClinic

Glaasjes draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, zeker labiel :p. Ik neem die mediums altijd met een korreltje zout. Om voor mij te bewijzen dat ze niet nep zijn zou ik ze moeten kunnen bellen, en dat ze dan vervolgens direct naar mij zouden komen om me dingen te zeggen die alleen m'n familie weet.

Sorry, je bent al goedgelovig genoeg als ik het zo lees. Als jij bij hem in de zaal zit, zal je het geloven. You lose.

Sorry, je bent al goedgelovig genoeg als ik het zo lees. Als jij bij hem in de zaal zit, zal je het geloven. You lose.

Nee. Het moet zo lopen dat hij direct komt, zonder dat hij überhaupt iets heeft kunnen opzoeken. Anders geloof ik het uiteraard niet.

Nee. Het moet zo lopen dat hij direct komt, zonder dat hij überhaupt iets heeft kunnen opzoeken. Anders geloof ik het uiteraard niet.

1. Je weet dat zoiets niet gaat gebeuren.
2. Laat de hoop maar varen.
3. Bestrijd alle idioten die er heilig in geloven.
4. I like turtles.
5. ....
6. Profit!

Ja, vaak proberen mensen met problemen steun te zoeken bij mediums, om op die manier in contact te komen met bijv. overledenen..
Toch vind ook ik die mediums 99% nep. Zoals Char kan ik het ook;"Is it someone with an A, a B, a C, a D, an E," etc..
Derek Ogilvie (Goed gespeld toch?) geloof ik iets meer, die loopt tenminste niet elke letter van het alfabet op te noemen. :rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=UhdmigdGBX0

http://www.youtube.com/watch?v=oONaQ1SrmNk&feature=related

you said? :cool:;)

Oja, de enige reden waarom hij door zoveel idioten (ja nu heb ik het over idioten, er is immers bewezen dat hij liegt over zijn kracht) wordt erkend is omdat hij uitsluitend met baby's werkt (of alleszins het grootste deel en waarmee hij bekend werd met het tv-programma) en aangezien die hem nogal moeilijk kunnen tegenspreken is het natuurlijk een koud kunstje met een beetje cold en hot reading.

Laatst bewerkt:
Meeste mediums moeten dat per definitie al zijn aangezien zij in veel gevallen heilig geloven dat ze inderdaad kunnen praten met de doden enz. Derek lijkt me zo`n gevalletje. Zielig hoopje mens. Char is een realdeal oplichtster.

Als je zelf je eigen leugens geloofd, is het makkelijker om anderen ze ook te laten geloven.

:roflol: Geweldig, wat een basketcase is het ook. Normaal gesproken iemand die onder dagtherapie staat of is opgesloten in isolatie.

Janken als ze aan je twijfelen, priceless. Kunnen praten met baby's en claimen dat het waar is, schandalig.

hij moet gewoon aan ze geld komen, als mensen naief genoeg zijn om hierin te trappen, more power to him :P
ik vermoed dat meedoen aan deze test, het huilen etc etc alleen maar een sterkere band gaat scheppen met de mensen die er al in geloofden

ik heb wel eens iets vreemds meegemaakt. Heeft niet noodzakelijk met geesten ofzo te maken maar was wel behoorlijk geschrokken.

Ik ging een dikke 5jaar geleden op bezoek bij een vriend thuis om een jointje te rollen. Kerel was uiteindelijk niet thuis dus had maar besloten alleen te gaan wat verderop tussen de velden. Ik hoor jullie al zeggen 'hij was stoned' maar op dat moment was ik broodnuchter (de joint moest tenslotte nog gerold worden). Ik zette me op een bankje langs een landweggetje en begon de vloeitjes te nemen etc... Achter mij was een huis met een grasveld en een hek errond (zo'n tuinhek uit staaldraad). Opeens hoorde ik achter mij precies het geluid van iemand die hout aan het zagen was. Ik draaide me om om te kijken (klonk van dichtbij) en meteen stopte het geluid. Nadat ik me terug had omgedraaid begon het geluid meteen opnieuw. Weer draaide ik me om en weer stopte het. Er was niemand te bespeuren. Ik maakte even een fluitend geluid zo van 'hallo?'
Geen reactie. Nadat ik mijn hoofd weer omdraaide begon opeens het hek te schudden en er was niet eens wind. Heb mijn spullen snel terug bijeen gepakt en ben als een halve gek op mijn fiets gesprongen en weggereden.
Ik was op dat moment helder van geest en vond het een vreemde ervaring.

edit; bericht gepost op 12:22 dus weeral 222! je zou nog beginnen denken dat het steek houdt

ik heb wel eens iets vreemds meegemaakt. Heeft niet noodzakelijk met geesten ofzo te maken maar was wel behoorlijk geschrokken.

Ik ging een dikke 5jaar geleden op bezoek bij een vriend thuis om een jointje te rollen. Kerel was uiteindelijk niet thuis dus had maar besloten alleen te gaan wat verderop tussen de velden. Ik hoor jullie al zeggen 'hij was stoned' maar op dat moment was ik broodnuchter (de joint moest tenslotte nog gerold worden). Ik zette me op een bankje langs een landweggetje en begon de vloeitjes te nemen etc... Achter mij was een huis met een grasveld en een hek errond (zo'n tuinhek uit staaldraad). Opeens hoorde ik achter mij precies het geluid van iemand die hout aan het zagen was. Ik draaide me om om te kijken (klonk van dichtbij) en meteen stopte het geluid. Nadat ik me terug had omgedraaid begon het geluid meteen opnieuw. Weer draaide ik me om en weer stopte het. Er was niemand te bespeuren. Ik maakte even een fluitend geluid zo van 'hallo?'
Geen reactie. Nadat ik mijn hoofd weer omdraaide begon opeens het hek te schudden en er was niet eens wind. Heb mijn spullen snel terug bijeen gepakt en ben als een halve gek op mijn fiets gesprongen en weggereden.
Ik was op dat moment helder van geest en vond het een vreemde ervaring.

edit; bericht gepost op 12:22 dus weeral 222! je zou nog beginnen denken dat het steek houdt

misschien permanente schade van teveel joints te hebben gerookt in het verleden?:D

vind het trouwens erg ongeloofwaardig, (minder dan 100 mensen die gepost hebben in dit topic en een stuk of 8 hebben al een 'encounter' met een geest gehad) dus bijna 10%, je zou denken als deze cijfers op de totale bevolking zouden gelden, dat er teminste 1 iemand zou zijn met sluitend bewijs...

Oké, een ander gedeelte:

Hoe staan jullie tegenover Telekinese? En andere Kinese soorten?

- Het paranormaal doen bewegen van voorwerpen, - hoe noemt men het doen bewegen van voorwerpen zonder ze aan te raken?

Oké, een ander gedeelte:

- Het paranormaal doen bewegen van voorwerpen, - hoe noemt men het doen bewegen van voorwerpen zonder ze aan te raken?

Onmogelijk. Maar goed paranormale verschijnselen bestaan dan ook niet. Mensen met een hersenafwijking wel.

Oké, een ander gedeelte:

als het bestond, was die prijs (voor paranormaliteit te bewijzen) van 1 miljoen dollar allang uitgeloofd:). Dus het bestaat niet.

@ eric R:roflol:

Ik wil er liever niks mee te maken hebben en probeer het altijd te vermijden, maar heb veel dingen meegemaakt die je moeilijk kunt verklaren.

S'avonds als ik in mijn bed lig en het doodstil is zie ik vaak dingen bewegen en krijg ik een vaag gevoel, en dan weet ik dat er "stront aan de knikker" is om het zo maar te zeggen. Je lichaam word als het ware meegezogen, wat de eerste keren facking eng is. Je vecht om te bewegen, maar je kan niks, je staat aan de grond genageld, je kan jezelf niet bewegen. Het is alsof je lichaam slaapt maar jij alles kan meemaken. Ik zag tijdens zo'n fase dingen op de muur en stemmen, toen ik een jaar of 14 was schreef ik altijd de dingen op die ik s'nachts hoorde. Mijn ouders verklaarde me altijd voor gek. Ik vertelde dit een keer tegen een vriend en die vertelde me over het fenomeen: "Sleeping paralysis" waarbij veel dingen overeenkomen. Nu heb ik het onder controle en slaap ook meestal met mp3 in mijn oren zodat ik ergens anders mijn focus op heb, maar als ik op mijn bed ga liggen en mij er voor open stel gebeurt het weer.

Raar maar Waar.

Ik heb het zelfde gehad als ik bij mijn moeder op zolder sliep.. .alleen daar had ik het.

Kon nix roepen of zeggen en werd af en toe door de kamer heen gesleept aan mijn voeten!!!

Krijg nu rillingen over mijn hele lijf tijdens het schrijven!!

Ja ik had ook een keer toen ik wakker keek ik recht in de ogen van een zombie, ik rook zijn adem gewoon en voelde dat hij echt was, ik deed me ogen dicht en weer open toen was die ineens 2 meter boven mij bijna bij het dak, hij bleef me strak aanstaren. Deed ik me ogen weer open toen was die weg. Was wel eng :(

Ik moet het eerste bewijs nog zien komen hoor, dat er meer is...

Zoals Southpark het zo mooi zei: Wil je echt geloven, dat als je dood bent, dat je blijft rond vliegen om tegen zulke idioten praten?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Men moeder had het in haar jonge jaren gedaan,
het bord zei dat er iets heel erg ging gebeuren, dezelfde nacht overleed haar zus door een auto accident

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven