- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Men moeder had het in haar jonge jaren gedaan,
het bord zei dat er iets heel erg ging gebeuren, dezelfde nacht overleed haar zus door een auto accident
ok
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Men moeder had het in haar jonge jaren gedaan,
het bord zei dat er iets heel erg ging gebeuren, dezelfde nacht overleed haar zus door een auto accident
Heeft iemand dit ooit eens gedaan en zo ja, wat heb je ervaren?
Aaaaw heeft je moeder je enge verhalen voor het slapengaan verteldMen moeder had het in haar jonge jaren gedaan,
Nee, al moet ik wel zeggen dat er misschien wel iets is, en ontkennen we dat nu net zo erg als dat we vroeger zeiden dat de aarde plat was.yeah right LOLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
LOLZZORRRRRRRRRRRRRRRR
zal dan wel toeval zijn , geloven jullie echt in deze shit?
zou het wel eens willen proberen met een ervaren iemand die weet wat hij/zij doet. zelf zou ik er nooit aan beginnen
.Zelf heb ik ervaring met glaasje draaien ( geesten oproepen).
Met alle plezier zou ik dat nog eens willen doen.
De mensen waarmee ik dat eerst gedaan heb die vonden het te schokkend om te ervaren dat geesten oproepen echt werkt.
Hierdoor hebben ze het lef niet meer om nog eens mee te doen.
Het geesten oproepen op zich is niet zo spectaculair maar de gebeurtenissen die in de omgeving plaats vinden als gevolg van het glaasje draaien zijn echt wel heftig.
Wie zou nog willen mee doen? (Welke bezoeker van dit bodybuilding forum kan zich ten alle tijden serieus houden )