XXL Nutrition

Glaasjes draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk niet dat Angelus het heeft overleefd :sad:

EDIT: Laat maar hij heeft al gepost :P

Angelus, is het gelukt? :p, Denk het niet anders had je deze post niet gemaakt hé. :D
BassD, wel raar, maar soms is het gewoon een samenloop van omstandigheden.

tuurlijk is het niet gelukt:D we leven in de realiteit hé;) niet de filmwereld:p
wel grappig om te zien wat de 'power of suggestion' met je kan doen, mn hartslag was wel een stukje hoger terwijl ik het 'ritueel' uitvoerde, terwijl ik goed en wel wist dat er niets zou gebeuren.

tuurlijk is het niet gelukt:D we leven in de realiteit hé;) niet de filmwereld:p
wel grappig om te zien wat de 'power of suggestion' met je kan doen, mn hartslag was wel een stukje hoger terwijl ik het 'ritueel' uitvoerde, terwijl ik goed en wel wist dat er niets zou gebeuren.

Aha, dus toch wel een heel klein beetje bang hé? :p
Wat heb je allemaal gezegd in de spiegel?

Aha, dus toch wel een heel klein beetje bang hé? :p
Wat heb je allemaal gezegd in de spiegel?

"bloody mary" 13 keer, toen als een idioot rondjes zitten draaien en weer 13x "bloody mary" gezegd. Toen "I killed you're baby", toen "i ****ed you're baby", toen "zin in een zoentje?"

edit: dacht zeker dat die laatste ging werken:D

Je kon ook nog "Mary Worth" proberen :p, en "Pedobear has taken your baby to Pedobearlandia".

Hehe, maar Myth Busted lijkt mij wat betreft deze "Mythe" of "Legende". Glaasjes draaien blijft natuurlijk even wat anders..

als gorrilor mij even gedetailleerd wil uitleggen hoe het moet, wil ik gerust ook eens glaasjes draaien proberen met een paar vrienden:p want heb al gegoogled, en kom enkel sites tegen waar staat "niet doen, erge dingen gaan gebeuren, blablablablabla"

Eindeloze discussies dit altijd... Zijn al meerdere topics over geweest. De Bloody Mary verhalen geloof ik niet, maar ik weet 100% zeker dat er meer speelt. Je kunt niet zeggen dat het allemaal onzin is als je zelf nog nooit iets onverklaarbaars hebt meegemaakt. Niet alles is wetenschappelijk te verklaren. Daarom zijn het ook onverklaarbare verschijnselen. Ik weet zeker dat er meer speelt tussen hemel en aarde.

OT: heb vroeger weleens glaasje gedraaid tijdens mijn basisschool-tijd. Nooit echt vreemde dingen gebeurd. Toen kwamen er alleen een paar ouders achter dat we dat deden en we moesten er onmiddelijk mee stoppen. Heb wel vreemde shit meegemaakt.

Zo gingen wij vroeger altijd met de hele familie op vakantie in de Ardennen. Onze oude buurtjes hadden daar een mooie grote villa waar we dan een paar weken verbleven. Op een avond toen ik al netjes in m'n bed lag en de rest van de familie gezellig beneden zat te borrelen, hoorde ik een irritant tikkend geluid op de gang. Ik irriteerde me er zo aan en kon er niet door slapen. Ben toen uit m'n bed gesprongen om te gaan kijken wat het was.
Mijn slaapkamer bevond zich in een lange gang met nog 3 anders kamers. Iedere kamer had een soort van harmonica deur met een handvat die je een halve slag moest draaien om het te ontgrendelen. Ik liep de gang in en zag dat mijn ouders slaapkamer deur dicht was. Alleen het handvat ging als een bezetene heen en weer!! Ik schrok me wezenloos en rende naar de andere kant van de gang, waar m'n broer sliep. Ik dacht dat het aan mezelf lag dat ik zoiets zag, en als er eentje nuchter is in dat soort dingen is het mijn broer wel. Ik m'n broer uit z'n bed getrommeld, omdat ie moest kijken. We liepen samen naar de deur van m'n ouders slaapkamer en het handvat ging nog steeds heen en weer. Toen zag ik een blik van verontwaardiging in mijn broer zijn ogen en ik kreeg in eens de rillingen over m'n lijf! Ben als een gek gillend naar beneden gerend naar m''n pa. We zijn daarna met m'n pa naar boven gegaan en toen we boven kwamen deed het handvat niks meer. We maakten de deur open en alleen het raam stond open. M'n vader zei dus ook dat het waarschijnlijk de wind was.. Die handvaten gaan alleen vrij zwaar, dus ik kon me niet voorstellen dat de beweging door de wind kwam. Tot de dag van vandaag kan ik het niet verklaren.. Blijft vreemd shit.. Heb verder (tot paar jaar terug nog iets) niks vreemds meer meegemaakt...

als gorrilor mij even gedetailleerd wil uitleggen hoe het moet, wil ik gerust ook eens glaasjes draaien proberen met een paar vrienden:p want heb al gegoogled, en kom enkel sites tegen waar staat "niet doen, erge dingen gaan gebeuren, blablablablabla"

Als je weet wat je doet, zal het allemaal reuze meevallen denk ik. Ik sluit helemaal niet uit dat er meer dan hemel & aarde is, maar volgens mij ligt het er gewoon aan hoe jij er tegenover staat. Beter gezegd: Iemand die er in gelooft en gaat glaasje draaien, roept problemen over zichzelf af, en iemand die er niet in gelooft staat er (Alweer) sceptisch tegenover.

Heb verder (tot paar jaar terug nog iets) niks vreemds meer meegemaakt...
wat was dat, dat je dan nog meegemaakt had?:)

@sniperx: degene die erin gelooft zoekt de verklaring, als ik zoiets zie gebeuren, zoals in het verhaal van Aimee, dan ga ik meteen kijken voordat het stopt. Er zal waarschijnlijk een verklaring zijn geweest, maar omdat ze te lang had gewacht, heeft ze die niet kunnen vinden.

wat was dat, dat je dan nog meegemaakt had?:)

@sniperx: degene die erin gelooft zoekt de verklaring, als ik zoiets zie gebeuren, zoals in het verhaal van Aimee, dan ga ik meteen kijken voordat het stopt. Er zal waarschijnlijk een verklaring zijn geweest, maar omdat ze te lang had gewacht, heeft ze die niet kunnen vinden.

Ja, een bewegende deurklink is nog niet ZO raar trouwens, raarder is het denk ik wanneer er een schilderij van 20 kg zo van de muur valt.

nogmaals, doe ermee wat je wil.. het kan inderdaad zo zijn dat het gewoon een toevallige samenloop van omstandigheden was vannacht. Ik vond het gewoon op zn minst een erg merkwaardig geval, omdat het zich allemaal tegelijkertijd precies op klokslag 0:00 uur heeft plaatsgevonden. Ik wou het alleen kenbaar maken aan jullie, omdat misschien anderen het ook was opgevallen

Je beseft dat het aantal bezoekers continu schommelt en dat de kans op het stuiten op een toevaligheid altijd bestaat en dus ook voorkomt? Die duizenden keren dat er naar die bezoekersaantallen wordt gekeken wordt er over het algemeen niets gezien, maar die ga je natuurlijk niet in rekening brengen.
Bovendien duurt het tijdstip 0:00 nog altijd 60 seconden en is het bezoekersaantal binnen die tijdspanne variabel dus ik zie niet in wat er zo ongelooflijk aan is dat hij bijvoorbeeld van 980 naar 1004 gaat binnen die tijdspanne waarbij jij net de pagina laadt op 999.

Dat gaat net zo als met begrip en gedachten. Je leest ergens een zeldzaam voorkomend begrip en toevallig kom je het later nog 2x tegen. Dat valt je gewoon op omdat je het al eens hebt gelezen en je er onbewust op focust als je het dan nog eens tegenkomt. Net zoals met gedachten tussen twee personen. Ze kunnen meermaals dezelfde gedachte hebben op een bepaalde periode en dat dan aan elkaar vertellen waardoor het ongelooflijk toevallig lijkt. In realiteit hebben we duizenden gedachten per dag en is de kans theoretisch gezien nog niet eens zo klein dat je meermaals op hetzelfde moment dezelfde gedachte krijgt, zeker als je elkaar goed kent en zowat dezelfde opvattingen, interesses, ... hebt omdat dat de kans op dezelfde gedachtes vergroot.

Eindeloze discussies dit altijd... Zijn al meerdere topics over geweest. De Bloody Mary verhalen geloof ik niet, maar ik weet 100% zeker dat er meer speelt. Je kunt niet zeggen dat het allemaal onzin is als je zelf nog nooit iets onverklaarbaars hebt meegemaakt. Niet alles is wetenschappelijk te verklaren. Daarom zijn het ook onverklaarbare verschijnselen. Ik weet zeker dat er meer speelt tussen hemel en aarde.

Natuurlijk zijn dit geen eindeloze discussies, teminste als de gelovige wil inzien dat hij ernaast zit. Suggestie is sterker dan de meesten vermoeden. Niets voor niets zijn er meerdere personen (zoals James Randi) die serieuze geldbedragen op het spel zetten voor mensen die kunnen bewijzen dat er een paranormale kracht is. Tot op heden is het nog niemand gelukt. Net zoals bij UFO's en het geloof zijn paranormale gaven zeer aantrekkelijk voor vele mensen omdat het een extra dimensie aan ons relatief saaie leven zou geven.

Komisch dat je zegt dat er meer is tussen hemel en waarde, gezien het bestaan van de hemel niet eens bewezen is, laat staan dat er enige wetenschappelijke aanwijzingen voor zijn.

Oja, dat van die deurklink : De kracht van tocht kan nogal hevig zijn, ga er maar van uit dat het gewoon de wind was. :o

Natuurlijk zijn dit geen eindeloze discussies, tenminste als de gelovige wil inzien dat hij ernaast zit. Suggestie is sterker dan de meesten vermoeden. Niets voor niets zijn er meerdere personen die serieuze geldbedragen op het spel zetten voor mensen die kunnen bewijzen dat er een paranormale kracht is. Tot op heden is het nog niemand gelukt.

Komisch dat je zegt dat er meer is tussen hemel en waarde, gezien het bestaan van de hemel niet eens bewezen is, laat staan dat er enige wetenschappelijke aanwijzingen voor zijn.

O ja, dat van die deurklink : De kracht van tocht kan nogal hevig zijn, ga er maar van uit dat het gewoon de wind was. :o

Het is en het blijft voorlopig gewoon niet uit te sluiten. Niemand bewees het bestaan van de hemel & paranormale verschijnselen, maar ook niemand bewees dat het niet mogelijk is. Daarom hou ik beide opties gewoon open, imo is dat het verstandigst aangezien je dan geen partijen kiest. (Gelovig en Ongelovig)

Het is en het blijft voorlopig gewoon niet uit te sluiten. Niemand bewees het bestaan van de hemel & paranormale verschijnselen, maar ook niemand bewees dat het niet mogelijk is. Daarom hou ik beide opties gewoon open, imo is dat het verstandigst aangezien je dan geen partijen kiest. (Gelovig en Ongelovig)

Het bewijzen van het niet bestaan van iets is dan ook niet mogelijk. :rolleyes:

"Ik weet 100% zeker dat er ergens in de ruimte een roze olifant rondvliegt waar SniperX van afstamt."

Bewijs maar eens het tegendeel.

Het bewijzen van het niet bestaan van iets is dan ook niet mogelijk. :rolleyes:

"Ik weet 100% zeker dat er ergens in de ruimte een roze olifant rondvliegt waar SniperX van afstamt."

Bewijs maar eens het tegendeel.

True :p, volgens mij blijft dit gewoon een onopgeloste mythe..

Nogmaals, als ik normaal al moeite heb met die deurklink omdat ie moeilijk omhoog te klikken is (ik heb het net over de normale huis/tuin en keuken deuren) kan het nooit de wind zijn gekomen (niet eens door een orkaan!). De klink maakte echt een grote beweging. Ik moet echt veel kracht zetten als ik zo'n deur open wilde maken. Vandaar dat ik dus ook 'een ongelovige' zoals m'n broer erbij had gehaald. Die gelooft nog steeds geen ****, maar dit kan hij ook nog steeds niet verklaren.

En ja, eindeloze discussies en niet omdat de gelovigen moeten toegeven dat het bullshit is! Je wilt gewoon je gelijk hebben, net als ieder ander in deze discussie. Mensen die vreemde dingen hebben meegemaakt, zullen er eerder in geloven dan mensen die niks hebben meegemaakt. So what? Laat mensen lekker geloven wat ze willen! We zullen er allemaal pas echt achter komen als we dood zijn! Tot die tijd zal het nooit bewezen worden. Alhoewel ik ergens wel hoop dat die gasten met die stoere praatjes zich ooit eens wezenloos schrikken, omdat er in eens een schim voor hun neus staat ofzo.. :D

@Angelus: paar jaar geleden was mijn toenmalige vriend stappen en ik was thuis gebleven. Hij zei dat ie alleen ff wat ging drinken en zou rond 01hr thuis zijn. Echt leuk vond ik het niet, aangezien meneer niet echt te vertrouwen was als hij alleen ging stappen. Dus vlak voordat ik naar bed ging (rond 12hr) belde ik hem nog ff.. Werd niet opgnomen... Dus ik stuur een sms... Kwartier later nog geen reactie.. Liet het maar zitten, maar begon me in mijn bed allemaal gekke dingen in m'n hoofd te halen en ik wilde hem gewoon ff horen. Inmiddels was het al iets na 01hr en hij was nog niet thuis. Dus ik bel hem nog een paar keer, want misschien hoorde hij z'n telefoon gewoon niet in een drukke discotheek ofzo.. Werd weer niet opgenomen. Toen werd ik echt pissed en dacht "nu kan je de t*ring krijgen" dus ik bleef op redial drukken. Ik denk dat ik hem wel 30x heb gebeld, maar kreeg hem niet te pakken. Toen begon ik ook ongerust te worden. Rond 3hr was hij nog niets thuis en toen werd ik echt ongerust. Had nog een paar keer gebeld, maar kreeg hem iedere keer niet te pakken. Heb toen jankend m'n telefoon weggesmeten en toen hoorde ik in eens een mannenstem zeggen "bel"! Dat was het enige wat ik hoorde,maar wel luid en duidelijk. Dus ik pak ook direct weer m'n telefoon en bel...en tadaa...ik krijg m'n vriend aan de telefoon!! Ik vond het echt doodeng en ben toen samen met m'n hond beneden tv gaan kijken en op m'n vriend wachten. Was echt heel vaag, omdat ik de hele nacht bel en hem niet te pakken krijg en als ik in eens die rare stem hoor, krijg ik met 1 telefoontje hem wél te pakken... ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven