Enzonn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 32
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Angelus, is het gelukt?, Denk het niet anders had je deze post niet gemaakt hé.
BassD, wel raar, maar soms is het gewoon een samenloop van omstandigheden.
we leven in de realiteit hé
niet de filmwereld
tuurlijk is het niet geluktwe leven in de realiteit hé
niet de filmwereld
wel grappig om te zien wat de 'power of suggestion' met je kan doen, mn hartslag was wel een stukje hoger terwijl ik het 'ritueel' uitvoerde, terwijl ik goed en wel wist dat er niets zou gebeuren.
Aha, dus toch wel een heel klein beetje bang hé?![]()
Wat heb je allemaal gezegd in de spiegel?

, het was heb je zin in een zoentje.
., het was heb je zin in een zoentje.
Misschien komt ze dan wel.
heb het aangepast
Je kon ook nog "Mary Worth" proberen, en "Pedobear has taken your baby to Pedobearlandia".

of ik had deze van markW moeten lenen en opspelden terwijl ik haar naam in de spiegel zei
http://www.atalude.net/wp-content/uploads/2008/04/pedobear_seal_of_approval.jpg
Hehe, maar Myth Busted lijkt mij wat betreft deze "Mythe" of "Legende". Glaasjes draaien blijft natuurlijk even wat anders..
want heb al gegoogled, en kom enkel sites tegen waar staat "niet doen, erge dingen gaan gebeuren, blablablablabla"als gorrilor mij even gedetailleerd wil uitleggen hoe het moet, wil ik gerust ook eens glaasjes draaien proberen met een paar vriendenwant heb al gegoogled, en kom enkel sites tegen waar staat "niet doen, erge dingen gaan gebeuren, blablablablabla"
wat was dat, dat je dan nog meegemaakt had?Heb verder (tot paar jaar terug nog iets) niks vreemds meer meegemaakt...

wat was dat, dat je dan nog meegemaakt had?
@sniperx: degene die erin gelooft zoekt de verklaring, als ik zoiets zie gebeuren, zoals in het verhaal van Aimee, dan ga ik meteen kijken voordat het stopt. Er zal waarschijnlijk een verklaring zijn geweest, maar omdat ze te lang had gewacht, heeft ze die niet kunnen vinden.
nogmaals, doe ermee wat je wil.. het kan inderdaad zo zijn dat het gewoon een toevallige samenloop van omstandigheden was vannacht. Ik vond het gewoon op zn minst een erg merkwaardig geval, omdat het zich allemaal tegelijkertijd precies op klokslag 0:00 uur heeft plaatsgevonden. Ik wou het alleen kenbaar maken aan jullie, omdat misschien anderen het ook was opgevallen
Eindeloze discussies dit altijd... Zijn al meerdere topics over geweest. De Bloody Mary verhalen geloof ik niet, maar ik weet 100% zeker dat er meer speelt. Je kunt niet zeggen dat het allemaal onzin is als je zelf nog nooit iets onverklaarbaars hebt meegemaakt. Niet alles is wetenschappelijk te verklaren. Daarom zijn het ook onverklaarbare verschijnselen. Ik weet zeker dat er meer speelt tussen hemel en aarde.

Natuurlijk zijn dit geen eindeloze discussies, tenminste als de gelovige wil inzien dat hij ernaast zit. Suggestie is sterker dan de meesten vermoeden. Niets voor niets zijn er meerdere personen die serieuze geldbedragen op het spel zetten voor mensen die kunnen bewijzen dat er een paranormale kracht is. Tot op heden is het nog niemand gelukt.
Komisch dat je zegt dat er meer is tussen hemel en waarde, gezien het bestaan van de hemel niet eens bewezen is, laat staan dat er enige wetenschappelijke aanwijzingen voor zijn.
O ja, dat van die deurklink : De kracht van tocht kan nogal hevig zijn, ga er maar van uit dat het gewoon de wind was.![]()
Het is en het blijft voorlopig gewoon niet uit te sluiten. Niemand bewees het bestaan van de hemel & paranormale verschijnselen, maar ook niemand bewees dat het niet mogelijk is. Daarom hou ik beide opties gewoon open, imo is dat het verstandigst aangezien je dan geen partijen kiest. (Gelovig en Ongelovig)

Het bewijzen van het niet bestaan van iets is dan ook niet mogelijk.
"Ik weet 100% zeker dat er ergens in de ruimte een roze olifant rondvliegt waar SniperX van afstamt."
Bewijs maar eens het tegendeel.
, volgens mij blijft dit gewoon een onopgeloste mythe..