XXL Nutrition

Glaasjes draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dan moet ik vooral denken aan deze gozer..die je veel ziet als je je tv S'nachts om 1 uur aan zet..Bruno Santanera met zn biostabiel 2000 :rolleyes:
V4lrtfnMtf0G03bdsAuDhcZUIOgbmkyi.jpeg

Centaur zei:
Daar kan ik je geen ongelijk in geven, er zijn er te veel die er gewoon misbruik van maken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dieeeeeeeeee Biostabieeeeeeeeellllll en dan ook nog die troll van een Tineke er bij in die reclame. Maar het werkt echt hoor volgens de familie van Bruno (die speelden dus mee in de eerste reclames). Iemand nog een foto van Jomanda ? :D

rob12345 zei:
DE ZWARTE SPIEGEL.

( deze paranormale oefening is niet geschikt voor personen beneden de 18 jaar )
( op eigen risico )

Benodigd: 1 persoon met een spiegel in een duistere stille ruimte.

Neem de spiegel mee in een ruimte waar het volledig donker is. Houdt de spiegel ongeveer 40 centimeter van je gezicht af en kijk in de spiegel. In het donker zul je je eigen gezicht natuurlijk niet kunnen zien in de spiegel.

Blijf op een gefixeerd punt in de spiegel kijken voor een aantal minuten. Het kan even duren maar opeens zul je van uit de verte, iemand naar je toe zien lopen in de spiegel.

Als die persoon genoeg dichtbij gekomen is zul je er een dierbaar iemand in herkennen die overleden is. De herkenning is altijd wederzijds en de dierbare zal je lachend en zwaaiend tegemoet treden.

Dan verdwijnt de persoon in de spiegel weer langzaam uit beeld en wordt het weer donker.

hie heb ik ook al vaker verhalen over gehoord,, alleen dat er een gezellig zwaaiend persoon kwam klopte niet helemaal,, ook weer freaky shit!! had iemand trouwens laatst op hart van nederland gezien over dat spookgebeuren in een kasteel, wat ze ook serieus aan het onderzoeken waren ?!!?

Tja hele discussie weer. Mogen we er maar weer eens op wijzen dat ontkenning van onbewezen zaken vaak een angstig teken is van het niet wíllen weten. Wanneer je zo zeker bent van je zaak... probeer het dan maar eens oprecht uit, de stront zal je vast en zeker dun door de broek lopen als het er op aan komt :D

And again is het een onderwerp waar men ervaring mee moet hebben om er iets zinnigs over te kunnen zeggen dat enigzins niets mee loopt in de rij van speculaties en bangmakerijen. :)

MightyDuck zei:
Tja hele discussie weer. Mogen we er maar weer eens op wijzen dat ontkenning van onbewezen zaken vaak een angstig teken is van het niet wíllen weten. Wanneer je zo zeker bent van je zaak... probeer het dan maar eens oprecht uit, de stront zal je vast en zeker dun door de broek lopen als het er op aan komt :D

And again is het een onderwerp waar men ervaring mee moet hebben om er iets zinnigs over te kunnen zeggen dat enigzins niets mee loopt in de rij van speculaties en bangmakerijen. :)
Zoiets als ontkennen dat je eigenlijk gay bent Duckie ;) Ik durf best een seance aan of welke sessie dan ook. Heb trouwens ooit in een grijs verleden wel eens wat geprobeerd, maar goed we waren toen een jaar of 12 en meer dan elkaar een beetje bang maken was het niet. Ik deed net alsof ik een geest zag en sommigen scheten inderdaad in de broek.

Het blijft voor mij allemaal onbewezen bullshit, helemaal als ik zie wat voor labiele groeperingen er soms in dat wereldje rondhangen. Niet bedoeld als flame overigens. Zelfde figuren houden zich vaak ook bezig met kaartje leggen (taror), handlezen, reiki, astrologie etc. En ja ik heb wel genoeg ervaring met dat soort zweefkezerij en vind die groeperingen vaak meer lijken op een sekte dan op rationele mensen die weten waar ze mee bezig zijn.

Man-Mountain zei:
zou maar oppassen komt er straks een djinn en ****t ie heel je leven op

lol had gisteravond nog een horrorfilm gezien over paar mensen die een djinn hadden opgeroepen. scary shit al is het maar een film natuurlijk.

toch heb ik ook zoiets over dat bewijzen, misschien laat het zich niet zien voor bewijzen, omdat het dat zelf bepaald. weet ook niet hoe ik het anders moet zeggen.

al is het natuurlijk allemaal giswerk.

Ik weet niet wat ik er van moet geloven. Ben zelf wel gelovig en weet ook wel zeker dat er dan ook echt ''geesten'' bestaan. Zou het zelf nooit aandurven je moet de dode laten rusten vind ik.

Maar ja ik kan ook 99% van Hans klok niet verklaren bijvoorbeeld als ie wijffies in 2en hakt etc. Er zullen best mensen zijn die paranormaal zijn maar denk dat er veeel ook misbruik van maken.

Van deze thread zou trouwens wel goed een film gemaakt kunnen worden. Alle members die erin gepost hebben verdwijnen op mysterieuze wijze in volgorde op de tijd in de post's :D

whaha hilarisch deze thread :roflol:

t*ring man krijg er kippevel van als ik dit lees.

ik geloof er wel in

Laatst bewerkt:
scary shit iig...
kwil het ook wel eens meemaken, ik hou wel van die unexplained phenomenons :D

den_dimi zei:
scary shit iig...
kwil het ook wel eens meemaken, ik hou wel van die unexplained phenomenons :D
Ook als je savonds in het donker het in je eentje alleen mee moet maken?

Been there, done that..

Geloof me, het is geen pretje.

zou het wel eens willen proberen met een ervaren iemand die weet wat hij/zij doet. zelf zou ik er nooit aan beginnen

nu maak je me nog nieuwsgieriger :D

Centaur zei:
Ik heb zelf een schoolfoto van de basisschool, het was een kleine klas van 14 kinderen, nadat we de foto`s hadden gekregen viel ons op dat er in de achterste rij een 15`de kind stond waarvan niemand wist wie hij was.

Ikzelf was toen pas een jaar of 11, samen met die 13 andere kinderen, maar ook het volledige schoolpersoneel wist niet wie dat kind was.

Aangezien deze foto in het klaslokaal was gemaakt, is de kans zeer klein dat dat kind zomaar toevallig langs liep om ook maar even naar het vogeltje te lachen.

Ook was hij niet afkomstig uit andere klassen, zoals ik al zei...niemand wist wie hij was.

Probeer dat dan eens te verklaren als je er niet in geloofd. :rolleyes:
Zou je die foto misschien eens willen posten? Daar ben ik wel ERG benieuwd naar.

greetz,
Ron

Centaur zei:
Ik deed niks...ik kwam het tegen..op straat...ik zal maar niet in details treden, anders word ik hier voor gek verklaard. :rolleyes:
Vertel maar, ik ben er geïnteresseerd in.

greetz,
Ron

ik ook

een aantal jaar geleden liep ik savonds rond een uur of half 12 over straat naar huis, waarbij ik langs een verlaten speeltuintje liep, met een aantal half afgebroken ruitjeshuizen erachter (ze waren nog bezig met slopen).

De straat waar ik doorheen liep was tegenover het speeltuintje, met enkel een sloot er tussen, en de speeltuin zo`n 50 meter van mij af.

Toen ik mijn naam hoorde roepen door een kinderstem en na achterom gekeken te hebben naar de overkant keek, zag ik op de schommel een meisje zitten, ik denk een jaar of 9, het enige licht op de speeltuin kwam van de enige lantaarnpaal die er nog stond aan de overkant, dus ik schat haar kleding een beetje vuilwit tegen grijs aan.

Het was niet haar kleding waarvoor ik als een bezetene naar huis rende zonder om te kijken, maar het feit dat ik dwars door haar heen kon kijken. tijdens het rennen kon ik nog steeds haar ogen in m`n rug voelen priemen, het was een gevoel van angst die ik nog nooit heb gehad.

Creepy man, altijd interresant dit soort dingen!

Zou ons verstand ons stiekem voor de gek houden? Kun je door overtuiging dingen zien, of zijn dit bepaalde werkelijke verschijnselenen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven