AndroidHealthClinic

Glaasjes draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.
MightyDuck zei:
Echter elke psycholoog die zijn ego aan de kant schuift en progressief te werk wil gaan zal moeten erkennen dat er iig zaken zijn die zintuiglijk onverklaarbaar zijn

idd, er zijn nog zóveel dingen die nog ontdekt moeten worden door een of andere wetenschap, we weten onmogelijk alles

Nee nog nooit gedaan, en kga et ook nooit doen :P
een vriendin van me die is ook paranormaal begaafd, echt super freaky wat ze allemaal kan doen... maar ze zei een keertje dat je dat soort dingen NOOIT moet doen, omdat je met de energie die vrijkomt, ook boze geesten (jaja :P klinkt kinderachtig maar kneem et zekere voor et onzekere :P) kunt aantrekken... tog maar liever niet :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Leviathan zei:
Heb t ooit s gedaan met n ouija bord maar ik kreeg ineens een heel erg angstig gevoel waardoor ik wist dat ik maar niet verder moest gaan.

Idd.

Na, het punt is dat je niet weet wat je tegenmoet gaat, ik doe dit soort dingen vaak af als bullshit, maar ik vond het wat angstaanjagender toen ik eens in zo'n nacht terecht kwam, alleen we zijn niet verder gegaan.

Maar ik vraag me dus af wat er gebeurd als je geen grenzen stelt.

ik was ook niet van plan om dr aan te gaan beginne,, ook zat freaky shit gehoord.. ik hou het maar bij gewichten gooien.

glaasje draaien is ziek !

keb zo veel rare verhalen van mensen die ik ken gehoord dat ik
dat echt niet zou durven !

Centaur zei:
Uh...heavy shit man...ik zou er niet aan beginnen!!

En waarom niet?

Mijn verhaal...

Jaren terug was ik met een kameraad en z`n vriendin savonds thuis, en we verveelde ons een beetje, na wat geouwehoer bleek een trio er niet in te zitten, dus zouden we maar eens glaasje draaien proberen. (had ik maar die trio gedaan) Alledrie een beetje nuchter meelig en ongelovig zaten we te kloten met het glas, en na enige tijd waren we er dan toch in geslaagd een serieuze vraag te stellen (zij was lekker genoeg voor een trio hoor!!)

Ons antwoord...
De 2 kaarsen die we aan hadden gestoken gingen uit...en weer aan, en weer uit...om vervolgens een grote blauwe vlam te tevoorschijn te toveren, en daarna weer het gewone vlammetje. Uhh...wtf?? scary shit!! We keken elkaar met grote ogen en open mond aan alsof we water hebben zien branden. Veel tijd om na te denken kregen we niet...kort nadat we van de schrik waren bekomen voelde ik ineens koude rillingen over m`n rechterarm, die steeds erger werden. Toen ik vroeg of de anderen er ook last van hadden zeiden ze "nee" op een gegeven moment werd mijn arm zo koud, dat ik hem niet meer kon bewegen, en mijn vingers zelfs blauw uit begonnen te slaan. uit paniek stond ik op om het ouija boord een flinke trap de kamer door te geven, terwijl de andere twee nog steeds onbewegelijk bleven zitten, als vastgenageld aan de grond.

Ik ben in paniek met kleren en al onder een behoorlijk hete douche gesprongen, en heb daar een half uur gestaan, met m`n arm was nu niks meer aan de hand. Terug de kamer in zaten de andere twee nog steeds op de grond!! Ik heb flink aan ze moeten schudden om ze weer terug op aarde te krijgen, ze leken wel in een soort trance, en konden zich vanaf het moment met de kaarsen zich weinig meer herinneren.

Nooit heb ik meer glaasje gedraaid....wel uiteindelijk een triootje gehad. :D

Mijn advies....NIET doen!! (dat glaasje draaien dan he)

weet je wat ik denk dat er is gebeurd !?

volgens mij heb je gewoon ghb in hun drinken gegooit,, ze daarna allebei verkracht (trio) en ze daarna verteld dat jullie geesten aan het oproepen waren en dat er wat scary shit was voorgevallen, jij player die je bent ;)

Al dat para gezwets is crap. James Randi heeft al tig jaar een prijs van 1 miljoen dollar staan voor degene die onomstotelijk iets kan uitvoeren dat het tegendeel bewijst.

http://www.randi.org/

'[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Foundation is committed to providing reliable information about paranormal claims. It both supports and conducts original research into such claims.

At JREF, we offer a one-million-dollar prize to anyone who can show, under proper observing conditions, evidence of any paranormal, supernatural, or occult power or event. The prize is in the form of negotiable bonds held in a special investment account. The JREF does not involve itself in the testing procedure, other than helping to design the protocol and approving the conditions under which a test will take place. All tests are designed with the participation and approval of the applicant. In most cases, the applicant will be asked to perform a relatively simple preliminary test of the claim, which if successful, will be followed by the formal test. Preliminary tests are usually conducted by associates of the JREF at the site where the applicant lives. Upon success in the preliminary testing process, the "applicant" becomes a "claimant." To date, no one has ever passed the preliminary tests.

'

Ik zou er ook niet aan beginnen. Volgens mij er is meer dan hemel en aarde en dan moet je niet met deze shit beginnen.

zou maar oppassen komt er straks een djinn en ****t ie heel je leven op

Misschien zijn paranormale verschijnselen te verklaren doordat suggestie onze waarnemingen heel sterk kunnen beïnvloeden. Als mensen iets willen zien horen of voelen dan gebeurt dat vaak ook. :rolleyes:

Als ik de site van James Randi zo bekijk is dat een man die een groot deel van zijn leven wijdt aan het verklaren van het onverklaarbare. Als je iets perse niet wilt zien horen of voelen dan gebeurt dat vaak ook. :rolleyes:

Denk dat veel ervaringen door glaasjedraaien een samenloop van energie en onderbewustzijn is. Je moet niet voor niks heel hard concentreren, met zn allen in een kring gaan zitten en elkaar aanraken met voeten ofzo. Hierdoor kun je meer energie oproepen die mischien gestuurd wordt door je onderbewustzijn??

Als er sterfgevallen plaatsvinden in iemand zn omgeving gebeuren er ook vaak rare dingen. Zelf trouwens ook meegemaakt. Lichten die ineens heel vaak uitvallen, rare getallen op wekkers etc. Ik denk dat veel mensen onder zo'n hoge spanning staan dat die energie op een bepaalde manier een uitweg gaat zoeken.

Vind glaasje draaien btw wel scary shit.

ik denk niet dat er echt geesten of iets dergelijks zijn die voor die verschijnselen zorgen.

het komt meer doordat je jezelf dat wijsmaakt.

je gaat glaasje draaien omdat je WIL dat er iets gebeurt en dus houd je jezelf voor de gek!!

je geest kan je lichaam beinvloeden(andersom trouwens ook!) vandaar dat je zo'n koude arm krijgt....

Ik heb zelf een plaatje gezocht en een handgemaakte ouija bord laten maken.
Kaarsen zullen nooit zelf uit en aan gaan,...alleen in een film. :D
Stroom kan wel worden onderbroken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het Ouija-bord is een uitstekende divinatiemethode.
Door je af te stemmen, trek je inderdaad mentaal een overledene aan.
Alleen weet je niet wie, en waarom deze entiteit aardgebonden is gebleven, want Hogere entiteiten trek je slechts uiterst zeldzaam aan.
Ook de overledenen waarnaar je vraagt komen bijna nooit opdagen omdat zij reeds zijn overgegaan.
Zoals er goede en slechte mensen zijn, zijn er ook dus goede en slechte aardgebonden entiteiten.
Ze hechten zich echter graag vast aan het contact omdat het meestal hun enige schakel tot communicatie is met de fysieke mens.
Hoewel zij eigenlijk ook nog steeds aardbewoners zijn, worden zij niet waargenomen, en leven constant in een soort uitgetreden toestand, tot hun tijd er is dat ze kunnen overgaan.....

Ik heb het wel een keer geprobeerd, kwam helemaal niks uit en we waren toen ook allemaal knalstoned, dus het draaide enkel uit op één grote lachkick.

greetz,
Ron

hoe doe je dat? nu wil ik het proberen ook!

boogie zei:
hoe doe je dat? nu wil ik het proberen ook!

Ik zou het niet doen als ik jou was en helemaal niet uit nieuwsgierigheid,..je moet echt weten waarmee je bezig bent, en sterk in je schoenen staan.
Ze waren ooit in de speelgoed winkels te koop maar daar is nu een verbod op...er zijn een paar ongelukken mee gebeurd. :rolleyes:

Ik vind het dikke bullshit, en zou het daarom weleens willen proberen.

Extend zei:
Ik vind het dikke bullshit, en zou het daarom weleens willen proberen.

Bespaar je de moeite, als je er dus niet in op gaat en er dus niet in gelooft zal er ook niets gebeuren en is het dus idd bullshit. Hetzelfde als je het onder invloed probeerd. Je moet bloedserieus zijn en eigenlijk ook een beetje angst hebben voor hetgeen dat komen gaat.

abc zei:
Kaarsen zullen nooit zelf uit en aan gaan,...alleen in een film. :D
Stroom kan wel worden onderbroken.
Het was voor mij misschien een paar jaartjes geleden, maar ik was ook toen niet gek...die kaarsen gingen aan en uit zeg ik je!!

Hehe, dat is het mooie juist, je bent 100% nuchter en toch neem je dat soort dingen waar. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven