Uh...heavy shit man...ik zou er niet aan beginnen!!
En waarom niet?
Mijn verhaal...
Jaren terug was ik met een kameraad en z`n vriendin savonds thuis, en we verveelde ons een beetje, na wat geouwehoer bleek een trio er niet in te zitten, dus zouden we maar eens glaasje draaien proberen. (had ik maar die trio gedaan) Alledrie een beetje nuchter meelig en ongelovig zaten we te kloten met het glas, en na enige tijd waren we er dan toch in geslaagd een serieuze vraag te stellen (zij was lekker genoeg voor een trio hoor!!)
Ons antwoord...
De 2 kaarsen die we aan hadden gestoken gingen uit...en weer aan, en weer uit...om vervolgens een grote blauwe vlam te tevoorschijn te toveren, en daarna weer het gewone vlammetje. Uhh...wtf?? scary shit!! We keken elkaar met grote ogen en open mond aan alsof we water hebben zien branden. Veel tijd om na te denken kregen we niet...kort nadat we van de schrik waren bekomen voelde ik ineens koude rillingen over m`n rechterarm, die steeds erger werden. Toen ik vroeg of de anderen er ook last van hadden zeiden ze "nee" op een gegeven moment werd mijn arm zo koud, dat ik hem niet meer kon bewegen, en mijn vingers zelfs blauw uit begonnen te slaan. uit paniek stond ik op om het ouija boord een flinke trap de kamer door te geven, terwijl de andere twee nog steeds onbewegelijk bleven zitten, als vastgenageld aan de grond.
Ik ben in paniek met kleren en al onder een behoorlijk hete douche gesprongen, en heb daar een half uur gestaan, met m`n arm was nu niks meer aan de hand. Terug de kamer in zaten de andere twee nog steeds op de grond!! Ik heb flink aan ze moeten schudden om ze weer terug op aarde te krijgen, ze leken wel in een soort trance, en konden zich vanaf het moment met de kaarsen zich weinig meer herinneren.
Nooit heb ik meer glaasje gedraaid....wel uiteindelijk een triootje gehad.
Mijn advies....NIET doen!! (dat glaasje draaien dan he)