MuscleMeat

Glaasjes draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het gedaan. Ga er verder niet teveel op in want anders krijg je hier een discussie die eindeloos wordt van 'is niet waar, is gelul' terwijl ik 1000% zeker weet wat er toen gebeurde.
Als je jezelf lief hebt, doe het dan niet. De tekst die hierboven is gezet door abc sluit helemaal aan op wat ik ervan weet en wat ik heb meegemaakt.

Alles klopte. Het duurde bijna een uur maar de entiteit kwam en inderdaad je weet niet wie het is. Ook al roep je een bekende overledene op.
Je kan voelen als een ander draait. Maar je kan ook het verschil voelen als er door 'iets' gedraaid wórdt, en dat was doodeng.
Alle antwoorden op de vragen klopten, en na de sessie was ik dood -en doodop.

We deden het onder begeleiding van een paranormaal iemand.

Maar dit is 'niet goed'. Het is niet juist om deze entiteiten aan te roepen.
mensen die zeggen dat het dikke onzin is, sorry EricR lieve vriend, maar zolang je zéf niet zoiets hebt meegemaakt, dan is het pure botte arrogantie om te roepen dat het onzin is.

Ik sta 100% met beide benen op de grond maar wat er toen gebeurde vergeet ik m'n leven niet meer.

weet je zeker dat die eigengemaakte tren goed is gegaan:) j/k

DBC01 zei:
Ik heb het gedaan. Ga er verder niet teveel op in want anders krijg je hier een discussie die eindeloos wordt van 'is niet waar, is gelul' terwijl ik 1000% zeker weet wat er toen gebeurde.
Als je jezelf lief hebt, doe het dan niet. De tekst die hierboven is gezet door abc sluit helemaal aan op wat ik ervan weet en wat ik heb meegemaakt.

Alles klopte. Het duurde bijna een uur maar de entiteit kwam en inderdaad je weet niet wie het is. Ook al roep je een bekende overledene op.
Je kan voelen als een ander draait. Maar je kan ook het verschil voelen als er door 'iets' gedraaid wórdt, en dat was doodeng.
Alle antwoorden op de vragen klopten, en na de sessie was ik dood -en doodop.

We deden het onder begeleiding van een paranormaal iemand.

Maar dit is 'niet goed'. Het is niet juist om deze entiteiten aan te roepen.
mensen die zeggen dat het dikke onzin is, sorry EricR lieve vriend, maar zolang je zéf niet zoiets hebt meegemaakt, dan is het pure botte arrogantie om te roepen dat het onzin is.

Ik sta 100% met beide benen op de grond maar wat er toen gebeurde vergeet ik m'n leven niet meer.

LOL

Dit was járen voordat ik van Tren gehoord had! :D

haha lache man, als je al zwaar paranoia van het smoken bent :D

nee ik geloof er niet in, maar ga et ook niet proberen... ik geloof namelijk wel dat je goed parra kan worden ;) maargoed daar hoef je neit per se glaasjes voor te draaien :D

DBC01 zei:

haha het valt gewoon niet te verklaren, zoals zoveel dingen die in onze hersens 'rondspoken' zeker met betrekking op waarnemingen

iedereen zijn mening toch...

Heeft niemand een site waarop staat wat je nodig bent en wat je moet doen?
Ik wil dit namelijk wel een keer proberen! :cool:

rob12345 zei:
Heeft niemand een site waarop staat wat je nodig bent en wat je moet doen?
Ik wil dit namelijk wel een keer proberen! :cool:
Heb je nou nog niet genoeg gelezen? niet doen!

Het is gewoon niet verstandig...het kan flink mis gaan, niet alleen geestelijk, maar ook lichamelijk. In mijn geval was een schop tegen het boord genoeg om ervanaf te zijn, maar er zijn ook gevallen waarbij de entiteit in huis blijft, en profesioneel uitgecreven moet worden.

Als je na onze waarschuwingen toch door wilt gaan moet je het zelf weten, maar ik ga je geen informatie erover geven om vervolgens medeplichtig te zijn aan het vergallen van jou leven.

Ook als je er op internet naar op zoek gaat zal je overal eerst pagina`s dik waarschuwingen krijgen met redenen waarom je er niet aan zou moeten beginnen.

Ik heb hier wat dingen gevonden....klinkt erg unreal allemaal moet ik zeggen

PARANORMALE OEFENING -1-

LEVITATIE

( deze paranormale oefening is niet geschikt voor personen beneden 18 jaar. )
( op eigen risico )

Benodigd: vijf personen en een (eettafel) stoel in een stille omgeving.

De eerste persoon neemt plaats op de stoel met zijn rug recht tegen de leuning en zijn armen recht naast het lichaam naar beneden gericht. Hij sluit zijn ogen en concentreerd zich op wat komen gaat.

De anderen gaan rondom de stoel staan en plaatsen om beurtelings 1 gespreide vlakke hand boven het hoofd van de persoon in de stoel. Nadat alle 8 handen, op elkaar rustend, geplaatst zijn een minuut stilte en concentratie in acht nemen om energie op te laden.

Dan plaatsen twee personen de beide wijsvingers gestrekt onder de oksels van de persoon in de stoel. De overige twee personen doen hetzelfde, maar dan onder de knieholtes van de persoon in de stoel.

Dan telt 1 van de vier personen rond de stoel af van 1 tot en met 3, bij het horen van tel 3 gaan de 4 personen de persoon in de stoel uit de stoel tillen door met de gestrekte wijsvingers gelijktijdig lichtjes druk uit te oefenen in opwaartse riching.

Licht als een veertje zal de persoon in de stoel omhoog gaan. Nadat hij zo'n 75 cm boven de stoel is getild de zittende persoon enige seconden in balans houden en hem gelijktijdig terug laten zakken in de stoel.

PARANORMALE OEFENING -2-

DE ZWARTE SPIEGEL.

( deze paranormale oefening is niet geschikt voor personen beneden de 18 jaar )
( op eigen risico )

Benodigd: 1 persoon met een spiegel in een duistere stille ruimte.

Neem de spiegel mee in een ruimte waar het volledig donker is. Houdt de spiegel ongeveer 40 centimeter van je gezicht af en kijk in de spiegel. In het donker zul je je eigen gezicht natuurlijk niet kunnen zien in de spiegel.

Blijf op een gefixeerd punt in de spiegel kijken voor een aantal minuten. Het kan even duren maar opeens zul je van uit de verte, iemand naar je toe zien lopen in de spiegel.

Als die persoon genoeg dichtbij gekomen is zul je er een dierbaar iemand in herkennen die overleden is. De herkenning is altijd wederzijds en de dierbare zal je lachend en zwaaiend tegemoet treden.

Dan verdwijnt de persoon in de spiegel weer langzaam uit beeld en wordt het weer donker.

rob12345 zei:
DE ZWARTE SPIEGEL.

( deze paranormale oefening is niet geschikt voor personen beneden de 18 jaar )
( op eigen risico )

Benodigd: 1 persoon met een spiegel in een duistere stille ruimte.

Neem de spiegel mee in een ruimte waar het volledig donker is. Houdt de spiegel ongeveer 40 centimeter van je gezicht af en kijk in de spiegel. In het donker zul je je eigen gezicht natuurlijk niet kunnen zien in de spiegel.

Blijf op een gefixeerd punt in de spiegel kijken voor een aantal minuten. Het kan even duren maar opeens zul je van uit de verte, iemand naar je toe zien lopen in de spiegel.

Als die persoon genoeg dichtbij gekomen is zul je er een dierbaar iemand in herkennen die overleden is. De herkenning is altijd wederzijds en de dierbare zal je lachend en zwaaiend tegemoet treden.

Dan verdwijnt de persoon in de spiegel weer langzaam uit beeld en wordt het weer donker.
????????????

Voor mij zijn al die parazwetsers een stelletje charlatans die er vaak nog geld aan verdienen ook. Natuurlijk moet iedereen geloven waar hij zin in heeft maar die paracrap wordt te vaak misbruikt om zich ten koste van zwakkeren te verrijken.

Misschien ben ik te rationeel, maar het is voor mij duidelijk genoeg dat er weinig meer is als er nog nooit een onomstotelijk bewijs is gevonden voor de werkelijkheid van seances en andere para mumbo jumbo. De kracht van suggestie kan een hoop met de menselijke geest doen en zeker als je er voor openstaat zie je al snel wat je wilt zien.

Elk parafiguur kan de Randi uitdaging aangaan voor een 1 miljoen dollar en tot nu toe heeft er geen 1 de test doorstaan, zelfs niet de voorbereidende tests. Het lijkt mij toch dat die groep paranormalen er veel aan gelegen is om erkenning te krijgen voor de waarheid van hun beweringen, maar als het er op aan komt valt er dus niks te bewijzen.

Ericr zei:
Voor mij zijn al die parazwetsers een stelletje charlatans die er vaak nog geld aan verdienen ook. Natuurlijk moet iedereen geloven waar hij zin in heeft maar die paracrap wordt te vaak misbruikt om zich ten koste van zwakkeren te verrijken.

Misschien ben ik te rationeel, maar het is voor mij duidelijk genoeg dat er weinig meer is als er nog nooit een onomstotelijk bewijs is gevonden voor de werkelijkheid van seances en andere para mumbo jumbo. De kracht van suggestie kan een hoop met de menselijke geest doen en zeker als je er voor openstaat zie je al snel wat je wilt zien.

Elk parafiguur kan de Randi uitdaging aangaan voor een 1 miljoen dollar en tot nu toe heeft er geen 1 de test doorstaan, zelfs niet de voorbereidende tests. Het lijkt mij toch dat die groep paranormalen er veel aan gelegen is om erkenning te krijgen voor de waarheid van hun beweringen, maar als het er op aan komt valt er dus niks te bewijzen.
Als een visuele bevestiging geen bewijs is omdat de kracht van suggestie een hoop doet met de menselijke geest, wat is dan nog wel een keihard bewijs?

Okay...ik zal eerst nog even wat verder lezen...
Hoewel ik niet echt onder de indruk ben van de verhalen interesseert het me wel...
maar jij bent dus van mening dat het niet allemaal onzin is?
En wat bedoel je met "maar er zijn ook gevallen waarbij de entiteit in huis blijft"?

Centaur zei:
Heb je nou nog niet genoeg gelezen? niet doen!

Het is gewoon niet verstandig...het kan flink mis gaan, niet alleen geestelijk, maar ook lichamelijk. In mijn geval was een schop tegen het boord genoeg om ervanaf te zijn, maar er zijn ook gevallen waarbij de entiteit in huis blijft, en profesioneel uitgecreven moet worden.

Als je na onze waarschuwingen toch door wilt gaan moet je het zelf weten, maar ik ga je geen informatie erover geven om vervolgens medeplichtig te zijn aan het vergallen van jou leven.

Ook als je er op internet naar op zoek gaat zal je overal eerst pagina`s dik waarschuwingen krijgen met redenen waarom je er niet aan zou moeten beginnen.

Centaur zei:
Als een visuele bevestiging geen bewijs is omdat de kracht van suggestie een hoop doet met de menselijke geest, wat is dan nog wel een keihard bewijs?
Een visuele bevestiging op camera bijvoorbeeld. Een camera die geplaatst is door een onafhankelijke buitenstaander. Of vallen die paranormale verschijnselen ook nog eens buiten alle natuurwetten en wordt de waarneming qua licht niet door fotonen overgebracht ? Het lijkt mij in ieder geval zo dat als iemand visueel iets waarneemt dit zelfde verschijnsel ook door camera's kan worden waargenomen.

Hetzelfde geld natuurlijk voor audio.

En ik ben niet te arrogant voor dit verschijnselen zoals DBC01 stelt, maar waarom zou ik iets gaan uitvoeren wat voor mij 100% onzin is ? Sta voor genoeg dingen open, maar hetgene wat ik doe moet wel iets zijn waar ik achter sta.

Als iemand mij wil overtuigen van mijn ongelijk, graag. Lijkt me wel gezellig om weer eens met mijn opa te praten :D

rob12345 zei:
Okay...ik zal eerst nog even wat verder lezen...
Hoewel ik niet echt onder de indruk ben van de verhalen interesseert het me wel...
maar jij bent dus van mening dat het niet allemaal onzin is?
En wat bedoel je met "maar er zijn ook gevallen waarbij de entiteit in huis blijft"?

entiteit = geest/energie

Ericr zei:
Een visuele bevestiging op camera bijvoorbeeld. Een camera die geplaatst is door een onafhankelijke buitenstaander. Of vallen die paranormale verschijnselen ook nog eens buiten alle natuurwetten en wordt de waarneming qua licht niet door fotonen overgebracht ? Het lijkt mij in ieder geval zo dat als iemand visueel iets waarneemt dit zelfde verschijnsel ook door camera's kan worden waargenomen.

Hetzelfde geld natuurlijk voor audio.

En ik ben niet te arrogant voor dit verschijnselen zoals DBC01 stelt, maar waarom zou ik iets gaan uitvoeren wat voor mij 100% onzin is ? Sta voor genoeg dingen open, maar hetgene wat ik doe moet wel iets zijn waar ik achter sta.

Als iemand mij wil overtuigen van mijn ongelijk, graag. Lijkt me wel gezellig om weer eens met mijn opa te praten :D
Er zijn genoeg spookfoto`s op het internet te vinden, alhoewel er getwijfeld wordt over de echtheid zou dit dus betekenen dat ze wel vast te leggen zijn.

Ik weet niet of je zelf ooit iets hebt meegemaakt, ik denk van niet als ik zo je reacties lees.
Ik heb zelf wel het 1 en ander meegemaakt en gezien...niet op tv of in een boekje, maar met m`n eigen ogen, en ook op momenten waarop je het helemaal niet verwacht, dus ook niet geestelijk beinvloed kan zijn.

Je hebt gelijk als je zegt "waarom is niemand dat miljoen op komen eisen"
Maar je hebt ongelijk als je zegt dat er niks is, puur omdat je geen eigen ervaringen hebt.

Ik kan geen eigen ervaring hebben, simpel genoeg omdat er niks is. Ben van weinig dingen 100% zeker, maar dit zijn zaken die voor mij tot het fabeltjesrijk horen.

Centaur zei:
Er zijn genoeg spookfoto`s op het internet te vinden, alhoewel er getwijfeld wordt over de echtheid zou dit dus betekenen dat ze wel vast te leggen zijn.
Dat is ook het probleem, foto's van abnormale verschijnselen zijn of zeer vaag of overduidelijk bewerkt.

Ericr zei:
Dat is ook het probleem, foto's van abnormale verschijnselen zijn of zeer vaag of overduidelijk bewerkt.
Ik heb zelf een schoolfoto van de basisschool, het was een kleine klas van 14 kinderen, nadat we de foto`s hadden gekregen viel ons op dat er in de achterste rij een 15`de kind stond waarvan niemand wist wie hij was.

Ikzelf was toen pas een jaar of 11, samen met die 13 andere kinderen, maar ook het volledige schoolpersoneel wist niet wie dat kind was.

Aangezien deze foto in het klaslokaal was gemaakt, is de kans zeer klein dat dat kind zomaar toevallig langs liep om ook maar even naar het vogeltje te lachen.

Ook was hij niet afkomstig uit andere klassen, zoals ik al zei...niemand wist wie hij was.

Probeer dat dan eens te verklaren als je er niet in geloofd. :rolleyes:

Centaur zei:
Probeer dat dan eens te verklaren als je er niet in geloofd. :rolleyes:
Centaur ik hoef niks te verklaren. Jij gelooft duidelijk wel in paranormale verschijnselen en ik niet. Prima en we doen er beiden niemand kwaad mee.

Probleem wat ik heb met die paranormale wereld is dat er veel figuren in rondlopen die misbruik maken van de goedgelovigheid van anderen. En wat dat betreft heb ik wel ervaring, ken wel wat zweefkezen die blindelings geloven wat anderen ze wijs maken op dat gebied. Of het nou seances zijn, reiki, toekomst voorspellen of wat dan ook, er wordt grof geld aan verdiend terwijl de bewijsvoering voor de waarheid van die praktijken flinterdun is.

Als mensen er baat bij hebben is het ook nog prima, maar je moet ze de kost geven die zich in die wereld begeven en helemaal gehersenspoeld rondlopen.

Laatst bewerkt:
Ericr zei:
Probleem wat ik heb met die paranormale wereld is dat er veel figuren in rondlopen die misbruik maken van de goedgelovigheid van anderen. En wat dat betreft heb ik wel ervaring, ken wel wat zweefkezen die blindelings geloven wat anderen ze wijs maken op dat gebied. Of het nou seances zijn, reiki, toekomst voorspellen of wat dan ook, er wordt grof geld aan verdiend terwijl de bewijsvoering voor de waarheid van die praktijken flinterdun is.

Als mensen er baat bij hebben is het ook nog prima, maar je moet ze de kost geven die zich in die wereld begeven en helemaal gehersenspoeld rondlopen.
Daar kan ik je geen ongelijk in geven, er zijn er te veel die er gewoon misbruik van maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven