El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Ik heb het gedaan. Ga er verder niet teveel op in want anders krijg je hier een discussie die eindeloos wordt van 'is niet waar, is gelul' terwijl ik 1000% zeker weet wat er toen gebeurde.
Als je jezelf lief hebt, doe het dan niet. De tekst die hierboven is gezet door abc sluit helemaal aan op wat ik ervan weet en wat ik heb meegemaakt.
Alles klopte. Het duurde bijna een uur maar de entiteit kwam en inderdaad je weet niet wie het is. Ook al roep je een bekende overledene op.
Je kan voelen als een ander draait. Maar je kan ook het verschil voelen als er door 'iets' gedraaid wórdt, en dat was doodeng.
Alle antwoorden op de vragen klopten, en na de sessie was ik dood -en doodop.
We deden het onder begeleiding van een paranormaal iemand.
Maar dit is 'niet goed'. Het is niet juist om deze entiteiten aan te roepen.
mensen die zeggen dat het dikke onzin is, sorry EricR lieve vriend, maar zolang je zéf niet zoiets hebt meegemaakt, dan is het pure botte arrogantie om te roepen dat het onzin is.
Ik sta 100% met beide benen op de grond maar wat er toen gebeurde vergeet ik m'n leven niet meer.
Als je jezelf lief hebt, doe het dan niet. De tekst die hierboven is gezet door abc sluit helemaal aan op wat ik ervan weet en wat ik heb meegemaakt.
Alles klopte. Het duurde bijna een uur maar de entiteit kwam en inderdaad je weet niet wie het is. Ook al roep je een bekende overledene op.
Je kan voelen als een ander draait. Maar je kan ook het verschil voelen als er door 'iets' gedraaid wórdt, en dat was doodeng.
Alle antwoorden op de vragen klopten, en na de sessie was ik dood -en doodop.
We deden het onder begeleiding van een paranormaal iemand.
Maar dit is 'niet goed'. Het is niet juist om deze entiteiten aan te roepen.
mensen die zeggen dat het dikke onzin is, sorry EricR lieve vriend, maar zolang je zéf niet zoiets hebt meegemaakt, dan is het pure botte arrogantie om te roepen dat het onzin is.
Ik sta 100% met beide benen op de grond maar wat er toen gebeurde vergeet ik m'n leven niet meer.

j/k
maargoed daar hoef je neit per se glaasjes voor te draaien