MuscleMeat

goed trainingsschema nodig!

ypjwz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
58kg
Vetpercentage
3%
Hallo,

Ik ben Youri, ben 18 jaar, 1.78 groot, weeg 58 kilo en heb een vetpercentage van 2.9%.
graag wil ik zo snel mogelijk een zichtbare sixpack, is dat binnen 4/6 weken mogelijk? zo ja, heeft iemand dan een goed trainingsschema voor me?

By voorbaad dank

[Link niet meer beschikbaar]
of check de immer fantastische website fitness island :D
toedeloe!

..3% :eek: dan moet je allang een lange tak met wasbordje zijn:cool:

3% BF vraagt om een foto, dus ben benieuwd.

Als jij 2.9% vet hebt en je wasbordje niet zichtbaar is dan heb je dus toch geen 2.9% vet.

Hallo,

Ik ben Youri, ben 18 jaar, 1.78 groot, weeg 58 kilo en heb een vetpercentage van 2.9%.
graag wil ik zo snel mogelijk een zichtbare sixpack, is dat binnen 4/6 weken mogelijk? zo ja, heeft iemand dan een goed trainingsschema voor me?

By voorbaad dank

Je kunt buikspieren pas zichtbaar laten worden als je vetpercentage omlaag gaat, ik denk dat je moet gaan cutten tot je onder de 1% zit.

• Topic Starter Topic Starter
hy is wel zichtbaar maar naar myn mening absoluut niet genoeg..
daarom heb ik een schema nodig waardoor ze beter zichtbaar worden

abtronic pro is het beste om je buikspieren te trainen :)

waarom altijd 6 pack? er is veel meer dan alleen dat
ik ben 3 jaar jonger ongeveer 15 kilo zwaarder en ongeveer 6 cm groter en ik ben redelijk dun dan vraag ik me af of jij thuis wel genoeg eten krijgt

abtronic pro is het beste om je buikspieren te trainen :)

:roflol:

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Hallo,

By voorbaad dank
:stupid:

Laat me is raden, je wilt zeker snel een sixpack omdat het zomer is?
Als je dat wilt om meisjes te versieren kun je beter heel je lichaam trainen.
58 kilo @ 178cm.. jij zal wel beest zijn :eek:
De volgende keer begin er iets eerder mee als je gespierder wilt worden voor de zomer.

• Topic Starter Topic Starter
haha nee daar gaat het niet om, maar ik doe ook andere spieren trainen, alleen men stofwisseling is veel te snel daarom kom ik niet snel by.. eet gemiddeld 3500 kcal per dag dus daar zal het niet aan liggen;)

haha nee daar gaat het niet om, maar ik doe ook andere spieren trainen, alleen men stofwisseling is veel te snel daarom kom ik niet snel by.. eet gemiddeld 3500 kcal per dag dus daar zal het niet aan liggen;)

Dan zal ik dat nog maar even nachecken, ik was 2,5 weken geleden 57 kilo en ik ben 1.75. Nu zit ik tegen 62,5 aan ( still rising). Eten eten eten eten

Terug
Naar boven