MuscleMeat

Goed trainingsschema?

wesk19

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
72kg
Beste mensen!

Zal me even voorstellen aangezien ik nieuw ben hier.
Ik ben Wesley, 19 jaar en me eindelijk maar is toegewijd aan het ''spieren kweken''.
Van mezelf ben ik nooit echt dun geweest, en had altijd wel ''wat'' maar het was nooit echt goed zichtbaar en mocht naar mijn mening wel wat meer zijn :).
Heb me de afgelopen maanden vaak op het internet uit zitten storten om informatie te vergaren over hoe je het beste alles kan aanpakken etc. etc. maar nog blijft het toch een moeilijk vak om het maar zo te noemen :p.
Mijn doel is dus vooral vetverbranding en toename in spiermassa (niet extreem veel). Heb mij dus ook al ingeschreven bij de sportschool en ben van plan minimaal 3/4 x per week een uurtje te gaan sporten.
Had dus net ff snel een trainingsschema bedacht maar zou graag jullie meningen/kritiek erop willen hebben!

Maandag:
- Rug
- Benen
- Buik
- Biceps + triceps
- Cardio 30 minuten (Treadmill 15 min. & Crosstrainer 15 min.)

Dinsdag:
- Cardio 60 minuten (Treadmill 30 min. & Crosstrainer 30 min.)

Woensdag:
- Borst
- Buik
- Schouders
- Deltaspier

Donderdag:
RUST

Vrijdag:
- Rug
- Benen
- Buik
- Biceps + triceps

Zaterdag:
- Borst
- Buik
- Schouders
- Deltaspier

Zondag:
RUST

Alvast bedankt!

Paar dingen die me opvallen : Je pakt je buik vier keer in de week? Je buik heeft net als elke andere spiergroep rust nodig om te herstellen, ik zou ej beperken tot een keer in de week buik aangezien je ze ook al pakt bij andere oefeningen.

Verder pak je idioot veel spiergroepen op een dag. Beperk je tot twee of drie.

Je zal ook serieus aan de slag moeten met je voeding om (sneller) resultaten te boeken iets dat vaak door beginners ( ook door mij) onderschat wordt.

Doelstellingen aanpassen anders blijf je maat wat doen met als gevolgd geen motivatie en een abb die nog 10 maanden doorloopt

Terug
Naar boven