Beste mensen!
Zal me even voorstellen aangezien ik nieuw ben hier.
Ik ben Wesley, 19 jaar en me eindelijk maar is toegewijd aan het ''spieren kweken''.
Van mezelf ben ik nooit echt dun geweest, en had altijd wel ''wat'' maar het was nooit echt goed zichtbaar en mocht naar mijn mening wel wat meer zijn
.
Heb me de afgelopen maanden vaak op het internet uit zitten storten om informatie te vergaren over hoe je het beste alles kan aanpakken etc. etc. maar nog blijft het toch een moeilijk vak om het maar zo te noemen
.
Mijn doel is dus vooral vetverbranding en toename in spiermassa (niet extreem veel). Heb mij dus ook al ingeschreven bij de sportschool en ben van plan minimaal 3/4 x per week een uurtje te gaan sporten.
Had dus net ff snel een trainingsschema bedacht maar zou graag jullie meningen/kritiek erop willen hebben!
Maandag:
- Rug
- Benen
- Buik
- Biceps + triceps
- Cardio 30 minuten (Treadmill 15 min. & Crosstrainer 15 min.)
Dinsdag:
- Cardio 60 minuten (Treadmill 30 min. & Crosstrainer 30 min.)
Woensdag:
- Borst
- Buik
- Schouders
- Deltaspier
Donderdag:
RUST
Vrijdag:
- Rug
- Benen
- Buik
- Biceps + triceps
Zaterdag:
- Borst
- Buik
- Schouders
- Deltaspier
Zondag:
RUST
Alvast bedankt!
Zal me even voorstellen aangezien ik nieuw ben hier.
Ik ben Wesley, 19 jaar en me eindelijk maar is toegewijd aan het ''spieren kweken''.
Van mezelf ben ik nooit echt dun geweest, en had altijd wel ''wat'' maar het was nooit echt goed zichtbaar en mocht naar mijn mening wel wat meer zijn
.Heb me de afgelopen maanden vaak op het internet uit zitten storten om informatie te vergaren over hoe je het beste alles kan aanpakken etc. etc. maar nog blijft het toch een moeilijk vak om het maar zo te noemen
.Mijn doel is dus vooral vetverbranding en toename in spiermassa (niet extreem veel). Heb mij dus ook al ingeschreven bij de sportschool en ben van plan minimaal 3/4 x per week een uurtje te gaan sporten.
Had dus net ff snel een trainingsschema bedacht maar zou graag jullie meningen/kritiek erop willen hebben!
Maandag:
- Rug
- Benen
- Buik
- Biceps + triceps
Dinsdag:
- Cardio 60 minuten (Treadmill 30 min. & Crosstrainer 30 min.)
Woensdag:
- Borst
- Buik
- Schouders
- Deltaspier
Donderdag:
RUST
Vrijdag:
- Rug
- Benen
- Buik
- Biceps + triceps
Zaterdag:
- Borst
- Buik
- Schouders
- Deltaspier
Zondag:
RUST
Alvast bedankt!