Fitness Seller

wat vinden jullie van dit schema

OHP -->kan met BB los of in SHOULDER PRESS MACHINE
BP -->kan los of in smith MACHINE
SQUAT --> kan los of in SMITH MACHINE of vervan met LEGPRESS MACHINE
DEADLIFT --> kan los met barbell --> IN SMITH MACHINE of andere variant GOBLET SQUAT
BB ROW --> kan los of vervang met SEATED ROW MACHINE/CABLE ROW MACHINE
Etc....

Het gaat om de bewegingen. Alles kan los maar bijna overal zijn machines voor.
Ik zeg nergens dat 5x5 moet. Het is een voorbeeld.
Je geeft zelf aan te willen benchpressen. Je geeft zelf aan kan ik starten met squatten.

En nogmaals dit geldt ook voor UB/LB schema's --> bewegingen.

Ben totaal klaar met jullie.
Luister eens naar de mens inlaatspruitstuk van dwaze niks opbouwende comentaar tevgeven. Elk schema dat ik geef 3n zal de fitness geeft trekt op niks. Inlaatspruitstuk van te zeggen ik zou dit weg laten en dit in de plaats doen maar nee.
Ben het echt kots beu

:roflol: nu is hij het beu mensen. Jullie zijn te ver gegaan met jullie dwaze hulp. Met dat onbegrijpelijk goed taalgebruik en advies is hij niets hoor!

Inlaatspruitstuk?

2x per week PT met een coach is mijn advies

glda19 heeft het account verwijdering proces gestart
Reden verwijdering: Omdat jullie niks anders doen dan pushen of negatieve commentaar geven.
Zelf niet mee denken om bestaande schema's dat ik geef te ver beteren
Datum verwijdering: 27 sep 2024

Jongens jongens. Dit slaat natuurlijk nergens op als we nou met zijn allen gewoon ophouden met die zever.

Oh ik miste een hele pagina met berichten. Maar blijf er bij dat voor een persoon als deze een persoonlijke begeleiding 1 van de weinige opties is. Hij zal het vast nog wel nalezen wat er nu gezegd wordt.

Voor de liefhebbers

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

• Haha
Waarderingen: GruX
Wat een bizar topic dit.
Welterusten allemaal!

• Heart
Waarderingen: GruX
Ik heb een paar serieuze pogingen gedaan, maar hij negeert mijn bijdragen volledig. Voelt alsof je tegen een muur zit te praten. I'm out.

Talk Talking To Myself GIF by Facepunch Studios

@glda19 misschien als je een selfie maakt in je sportlegging en hempje dat @Bullshark wel een schema voor je maakt.

Ik heb een paar serieuze pogingen gedaan, maar hij negeert mijn bijdragen volledig. Voelt alsof je tegen een muur zit te praten. I'm out.

Talk Talking To Myself GIF by Facepunch Studios
Jij negeert ook alle tips en blijft ook nog eens stug doorgaan op een doodlopend pad, terwijl je bovendien ook nog een ver boven gemiddeld IQ hebt; dus kijk eerst maar eens in de spiegel.

Jij negeert ook alle tips en blijft ook nog eens stug doorgaan op een doodlopend pad, terwijl je bovendien ook nog een ver boven gemiddeld IQ hebt; dus kijk eerst maar eens in de spiegel.
Ik reageer inderdaad niet op alle adviezen. Doorgaans zijn dat de ongevraagde adviezen / inkoppertjes van het niveau "als je aan wilt komen moet je meer eten!". TS daarentegen vraagt zelf expliciet om hulp.

Lief zijn
TS had wellicht een trainingsprogramma kunnen maken met onze hulp maar dan nog zal het weinig effect hebben als deze niet correct wordt uitgevoerd (en bang voor ben.) Wellicht is PT de beste optie als je het mij vraagt. Misschien heeft @Wengstertje nog wel een gaatje vrij😜

Deze clown is toch gewoon een smurf van een viva forum? Niemand kan zo’n onwijs grote debiel zijn…

Ik heb ze ook meegemaakt maar niet die 9 pagina’s doorgingen. Meestal na 8 snapte ze het wel 🤷‍♂️
Weet nog heel goed dat tegen de mong**l in kwestie waar ik mee te maken had de geweldige zin is uitgesproken: als dom zijn pijn deed zat jij heel de dag aan de morfine. Zeek in me broek van het lachen toen.

Weet nog heel goed dat tegen de mong**l in kwestie waar ik mee te maken had de geweldige zin is uitgesproken: als dom zijn pijn deed zat jij heel de dag aan de morfine. Zeek in me broek van het lachen toen.
"In kwestie waar ik mee te maken had"

Terug
Naar boven