- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Ik vind het bijzonder onwaarschijnlijk, maar het principe blijft overeind.
Dan ga je door tot je bijvoorbeeld 15 reps met 14 kg kan en dan probeer je het nog wens met 16.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het bijzonder onwaarschijnlijk, maar het principe blijft overeind.
Dan train je niet hard genoeg.
Zie deze post nu pas.Hoe veel mag ik er dan doen met 16 kg?
Kan soms te zwaar zijn 16 kg
Ja. Maar nog niet het antwoord dat hij wil horen, dus hij vraagt het nog een keerIn dit topic heb je nu zo een 10x dezelfde vraag gesteld. Je hebt veel antwoorden gehad. Maar doe er wat mee.

5x5 staat voor alle spiergroepen;Waarom steeds dat 5x5 nog niet door dat ik dat niet wii
I.m.h.o. is 5x5 niet het beste programma om mee te beginnen voor een 50 plusser zonder ervaring, als er geen goede begeleiding aanwezig is in de sportschool (wat niet het geval lijkt te zijn al ik zijn berichten goed lees).
Het staat je uiteraard vrij om die machine shoulder press met losse dumbbells te doen, of de seated cable row te vervangen door een dumbbell row, of de machine chest press door een dumbbell chest press.Mister little ken dat maar zoals ik in mijn vorige post zei wil een combinatie van toestellen en losse gewichten
Een door chatGPT gegenereerd schema, zoals ik vanochtend heb gedaan, is ook niet toegestaan? Aangezien je dat bericht volledig hebt genegeerd. Je bent wel veeleisend hoor!Wil een schema door jullie gemaakt geen van een site
Ik weet niet waar jij jou nu denkt te bevinden?Mister little ken dat maar zoals ik in mijn vorige post zei wil een combinatie van toestellen en losse gewichten
Wil een schema door jullie gemaakt geen van een site
Denk dat je ondertussen wel snapt dat niemand hier een schema voor je gaat maken ?Mister little ken dat maar zoals ik in mijn vorige post zei wil een combinatie van toestellen en losse gewichten
Wil een schema door jullie gemaakt geen van een site
Bij moet doet die het wel. Heb je toevallig Ziggo? Die doet altijd moeilijk met links openen. Gewoon een paar keer klikken.
5x5 schema
Komt er op neer dat in Uw geval het een goede optie zou zijn dat je een 5x5 of soortgelijk schema gaat volgen, U heeft ook gewoon internet en google dus als links hier gegeven niet werken is het een reeele mogelijkheid dit zelf op te zoeken.
de volledige beschrijving van dit soort programma's staat erbij en het is heel simpel om te doen
...
succes.
🙄5x5 staat voor alle spiergroepen;
Borst
Rug
Benen
Schouders
Armen
Dmv 5 oefening voor elk van bovenstaande spier te doen word je jacked, vandaar “5x5” wat tevens 25 is en ook het getal hoeveel weken je dit schema moet volhouden.
Succes