Fitness Seller

wat vinden jullie van dit schema

Hoe vaak kan je en welke dagen & voor hoe lang per keer? Dit word mijn allerlaatste reactie trouwens dus hoop dat je er iets mee doet, ben er zat van dat dit topic steeds weer opnieuw naar de top gebumpt wordt

Hoe veel mag ik er dan doen met 16 kg?
Kan soms te zwaar zijn 16 kg
Zie deze post nu pas.

Het idee is dat als je 12 reps kan met 14kg je het gewicht verhoogt. Dan doe je zoveel reps met 16kg als je goed kan uitvoeren. De volgende keer probeer je daar weer meer reps mee te doen. Net zo lang tot je bij 12 reps met 16kg kg bent. Dan verhoog je weer.

• Topic Starter Topic Starter
ok dacht dat ook al
Graag zou ik een schema willen.
Want doe nu maar wat

• Like
Waarderingen: RLS
Waarom steeds dat 5x5 nog niet door dat ik dat niet wil
Zoek een combinatie van losse gewichten en toestellen
En heb al genoeg aangegeven dat ik zo een schamen Never wil.
En wat vinden jullie van het schema van de fitness

Waarom steeds dat 5x5 nog niet door dat ik dat niet wii
5x5 staat voor alle spiergroepen;
Borst
Rug
Benen
Schouders
Armen

Dmv 5 oefening voor elk van bovenstaande spier te doen word je jacked, vandaar “5x5” wat tevens 25 is en ook het getal hoeveel weken je dit schema moet volhouden.

Succes

Is mijn schema goed?
Nee..
Wat kan ik beste doen?
5x5...
Dat wil ik niet horen!
Wat kan ik beste doen?
5x5...
Wil ik niet....
Nu antwoord zonder zever...
Is mijn schema goed?
Nee....
Wat kan ik beste doen?
Etc.....

Dit gaat al 8 pagina's zo....🙄

Denk je nu niet:
"als dat zo vaak aangeraden wordt zal dat zijn wat ik het beste kan doen."

Wat kan ik beste doen?
5x5...
I.m.h.o. is 5x5 niet het beste programma om mee te beginnen voor een 50 plusser zonder ervaring, als er geen goede begeleiding aanwezig is in de sportschool (wat niet het geval lijkt te zijn al ik zijn berichten goed lees).

Marina voor de 75 x nee wil u schema niet
Je luisterd niet naar wat ik wil
Je pucht enkel naar wat jij wilt
De ander totaal niet
Ik wil een schema met losse gewichten en toestellen.
Niet enkele Losse gewichten.
Mij biceps zijn al 35’5 geworden op die tijd.
En het laatste wat ik er over zeg is niemand doet dat bij ons.
Dus ik ook niet punt
U manier van werk is niet aan mij besteed pushen pushen en nog eens pushen.
Kan niet goed bankdrukken en squatten.
Ben totaal klaar met je

Laatst bewerkt:
Mister little ken dat maar zoals ik in mijn vorige post zei wil een combinatie van toestellen en losse gewichten
Wil een schema door jullie gemaakt geen van een site

Mister little ken dat maar zoals ik in mijn vorige post zei wil een combinatie van toestellen en losse gewichten
Het staat je uiteraard vrij om die machine shoulder press met losse dumbbells te doen, of de seated cable row te vervangen door een dumbbell row, of de machine chest press door een dumbbell chest press.

Een door chatGPT gegenereerd schema, zoals ik vanochtend heb gedaan, is ook niet toegestaan? Aangezien je dat bericht volledig hebt genegeerd. Je bent wel veeleisend hoor!

Ik weet niet waar jij jou nu denkt te bevinden?

Volgens mij heb ik het in een ander topic al gezegd, maar ga überhaupt lekker sporten. De stress die jij jouzelf hebt opgelegd met het discussiëren hier over het perfecte schema voor twee uurtjes trainen per week heeft jou al meer spierverlies bezorgd dan jij op vijftig plus jarige leeftijd nog gaat opbouwen.

Denk dat je ondertussen wel snapt dat niemand hier een schema voor je gaat maken ?

Ben totaal klaar met jullie.
Luister eens naar de mens inlaatspruitstuk van dwaze niks opbouwende comentaar tevgeven. Elk schema dat ik geef 3n zal de fitness geeft trekt op niks. Inlaatspruitstuk van te zeggen ik zou dit weg laten en dit in de plaats doen maar nee.
Ben het echt kots beu

Waar vind ik zo een 5x5 programma's

Bij moet doet die het wel. Heb je toevallig Ziggo? Die doet altijd moeilijk met links openen. Gewoon een paar keer klikken.

5x5 schema
Komt er op neer dat in Uw geval het een goede optie zou zijn dat je een 5x5 of soortgelijk schema gaat volgen, U heeft ook gewoon internet en google dus als links hier gegeven niet werken is het een reeele mogelijkheid dit zelf op te zoeken.
de volledige beschrijving van dit soort programma's staat erbij en het is heel simpel om te doen
...
succes.

5x5 staat voor alle spiergroepen;
Borst
Rug
Benen
Schouders
Armen

Dmv 5 oefening voor elk van bovenstaande spier te doen word je jacked, vandaar “5x5” wat tevens 25 is en ook het getal hoeveel weken je dit schema moet volhouden.

Succes
🙄
En vermoed dat je in pm met de tig anderen die je al benaderd hebt dit ook al eens hebt gehoord.

5x5 is één van de bewezen schema... en ik heb dit enkel aangehaald als voorbeeld.
Staan ook zat andere schema's op t forum die bewezen zijn.
UB/LB schmema's...
2x per week is nooit ideaal.
Maar starten en volhouden blijft punt 1.

Terug
Naar boven