AndroidHealthClinic

Goede plaatsen om gear te verstoppen?

gat in muur maken achter een schilderij ofzo wees creatief:p

gat in muur maken achter een schilderij ofzo wees creatief:p

Ik denk dat de politie daar wel zal kijken :roflol:
neem aan dat veel agenten ook wel van actiefilms houden

Ik weet wel genoeg tijdelijke verstop plekken, maar denk dat TS meer op zoek is naar een permanente plek voor het geval dat de politie zonder waarschuwing langskomt (die kans is klein).

Goed topic..

Bewaar het bij iemand anders thuis. Vriendin, ouders, vrienden, werk.

I know, ik heb ook plaats moeten zoeken (in garage) maar het is net gelukt.

Reden waarom ik thuis train is trouwens eerder omdat ik dan kan trainen zoveel en wanneer ik wil + ik moet niet meer wachten tot een toestel vrij is ;-)
Jep train zelf graag in een gym gewoon omdat ik de plaats niet heb momenteel en als je alleen een garage gym begint ben je een hoop geld kwijt als je meer wil dan enkel freeweights met 3-4 man word het al iets meer betaalbaar ik denk niet dat ze in de winter veel doping controle doen is meestal voor se festival gebruikers toch?

• Topic Starter Topic Starter
ja thuis trainen zie ik niet echt zitten aangezien ik dan niet al die fancy machienen heb, heb wel al eens zitten denken over weer bij een amateurgym te gaan a la basic fit, meer als low profile bedoelt aangezien ze daar geen gebruikers zoeken.. al haat ik wel elke second dat ik daar train..Ja is echt bedoelt voor onverwachts bezoek

Urn kopen gear onderin doen en wat zand of iets dergelijks erover.

• Topic Starter Topic Starter
was ook aan het denken om het in een zak te doen, dan in een kist en dan erges op een goeje plaats 10cm te begraven in een bos dichtbij

ja thuis trainen zie ik niet echt zitten aangezien ik dan niet al die fancy machienen heb, heb wel al eens zitten denken over weer bij een amateurgym te gaan a la basic fit, meer als low profile bedoelt aangezien ze daar geen gebruikers zoeken.. al haat ik wel elke second dat ik daar train..Ja is echt bedoelt voor onverwachts bezoek
Basic fit heeft t meeste controles gehad ^^
Koop een fleshlight of vibrator steek je gear daar in niemand die t wil aanraken toch ? ^^

Zoals men hierboven zegt in je pc. Koop of zoek een desktop die niets meer waard is en je dus ook niet gebruikt, zet hem ergens in je bureau wel erna (als je voldoende plaats hebt).
Voor de rest zijn die mannen dat komen zoeken ook niet dom en zullen ze wel alle mogelijke plaatsen uitkiemen :).

In Basic Fit worden evengoed controles gedaan en ik denk dat daar veel gebruikers zitten. Er zitten in de Basic Fit zalen veel gasten waarvan je ziet dat ze regelmatig AS gebruiken.

In Basic Fit worden evengoed controles gedaan en ik denk dat daar veel gebruikers zitten. Er zitten in de Basic Fit zalen veel gasten waarvan je ziet dat ze regelmatig AS gebruiken.
Vooral jongeren ja en zeker tijdens festival periodes ^^

Verstop het bij een goede maat thuis (die niet gebruikt) of familie. Daar zullen ze niet gaan zoeken neem ik aan. Haal elke week voor 1 week op mee naar huis.

Verstop het bij een goede maat thuis (die niet gebruikt) of familie. Daar zullen ze niet gaan zoeken neem ik aan. Haal elke week voor 1 week op mee naar huis.
Als je aas gebruikt imo weet je dat je in België wen risico neemt dan moet je er ook niemand anders bij betrekken

Terug
Naar boven