- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Xzxyizxi toch?computer kast
Wie deed dat ook alweer?
Anus ook goede plek.
Anders gewoon naar NL gaan![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xzxyizxi toch?computer kast
Wie deed dat ook alweer?
Anus ook goede plek.
Anders gewoon naar NL gaan![]()
Geen een hardcore gym gaat je niet meer binnen laten hiervoor zijn de commerciële liever een boete en geschorst dan een boete ,huiszoeking en strafbladschorsing van wat? ..je bent toch een hobby sporter, wat valt er dan te schorsen?
gat in muur maken achter een schilderij ofzo wees creatief![]()

Niet iedereen heeft plaats voor een homegym^^ anders meteen
Niet iedereen heeft plaats voor een homegym^^ anders meteen
Jep train zelf graag in een gym gewoon omdat ik de plaats niet heb momenteel en als je alleen een garage gym begint ben je een hoop geld kwijt als je meer wil dan enkel freeweights met 3-4 man word het al iets meer betaalbaar ik denk niet dat ze in de winter veel doping controle doen is meestal voor se festival gebruikers toch?I know, ik heb ook plaats moeten zoeken (in garage) maar het is net gelukt.
Reden waarom ik thuis train is trouwens eerder omdat ik dan kan trainen zoveel en wanneer ik wil + ik moet niet meer wachten tot een toestel vrij is ;-)
was ook aan het denken om het in een zak te doen, dan in een kist en dan erges op een goeje plaats 10cm te begraven in een bos dichtbij
Basic fit heeft t meeste controles gehad ^^ja thuis trainen zie ik niet echt zitten aangezien ik dan niet al die fancy machienen heb, heb wel al eens zitten denken over weer bij een amateurgym te gaan a la basic fit, meer als low profile bedoelt aangezien ze daar geen gebruikers zoeken.. al haat ik wel elke second dat ik daar train..Ja is echt bedoelt voor onverwachts bezoek
In Basic Fit worden evengoed controles gedaan en ik denk dat daar veel gebruikers zitten. Er zitten in de Basic Fit zalen veel gasten waarvan je ziet dat ze regelmatig AS gebruiken.ja thuis trainen zie ik niet echt zitten aangezien ik dan niet al die fancy machienen heb, heb wel al eens zitten denken over weer bij een amateurgym te gaan a la basic fit, meer als low profile bedoelt aangezien ze daar geen gebruikers zoeken.. al haat ik wel elke second dat ik daar train..Ja is echt bedoelt voor onverwachts bezoek
Vooral jongeren ja en zeker tijdens festival periodes ^^In Basic Fit worden evengoed controles gedaan en ik denk dat daar veel gebruikers zitten. Er zitten in de Basic Fit zalen veel gasten waarvan je ziet dat ze regelmatig AS gebruiken.
Als je aas gebruikt imo weet je dat je in België wen risico neemt dan moet je er ook niemand anders bij betrekkenVerstop het bij een goede maat thuis (die niet gebruikt) of familie. Daar zullen ze niet gaan zoeken neem ik aan. Haal elke week voor 1 week op mee naar huis.