XXL Nutrition

Goede plaatsen om gear te verstoppen?

• Topic Starter Topic Starter
Nu ik dan toch een antwoord heb gekregen op men vraag, hoe maak je best een holte in een deur zonder een nieuwe deur te moeten kopen?? met een gewone boor???

Nu ik dan toch een antwoord heb gekregen op men vraag, hoe maak je best een holte in een deur zonder een nieuwe deur te moeten kopen?? met een gewone boor???

Met een boor lijkt mij een goede optie. Of hamer en bijtel. Maar is de deur wel dik genoeg om er minstens de diameter van de vial uit te halen? Zo ja zou ik gewoon met een boor meerdere gaten naast elkaar boren die elkaar overlappen, zo krijg je er een langwerpige sleuf in. Of je regelt even iemand met een vreesmachine..

Inb4 Dan komt straks de politie langs wegens geluidsoverlast, vinden ze je AAS en ben je nog de zak.

Vooral jongeren ja en zeker tijdens festival periodes ^^
Dat hangt af van zaal tot zaal en van stad tot stad. Bij ons zitten er die serieus trainen en die al jaren trainden in andere zalen. Je ziet bij ons ook redelijk wat mannen die squatten, deadliften en zich optrekken en die zich niet teveel met de toestellen bezighouden. Geen wedstrijdgasten zoals in de hardcore zalen maar goedgespierde gasten waarvan er duidelijk aan de AS zitten. Natuurlijk lopen er ook veel fitnessers rond die meer met hun smartphone bezig zijn en trainen als p*ssy's.

Denk ook idd even ruimte maken met een grote butplug

En dan daarna daar verstoppen

Als je toch het deurplan wil uitvoeren: koop een holle sierlijst of laat er 1 maken voor op een voordeur en laat er 2 deuvels in maken en boor 2 gaatjes in je deur, op deze manier kun je de lijst er makkelijk opzetten en eraf halen.

Dan kan je toch beter een valse bodem maken in je groentebak van je koelkast imo

TuindeurenNL-weldorpels-cat-prod.jpg

De urn leek me ook makkelijker haha

Google: hinding your stash

Staan beste leuke ideeën bij

Terug
Naar boven