- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fout, niet van toepassing op op hobbysporters.Toegang tot de sportschool en in de toekomst dus van wedstrijden, evenementen etc.
Goed idee man bedankt!! das nog es originaliteitEen sleuf in de bovenkant van een deur frezen (wel een deur in huis natuurlijk). Dus een holle ruimte in je deur die vanaf boven toegankelijk is. Kan je aardig wat gear in verstoppen en daar gaan ze nooit zoeken
Een sleuf in de bovenkant van een deur frezen (wel een deur in huis natuurlijk). Dus een holle ruimte in je deur die vanaf boven toegankelijk is. Kan je aardig wat gear in verstoppen en daar gaan ze nooit zoeken

Fout, niet van toepassing op op hobbysporters.
Alleen op competitieve athleten en elitesporters.
Je zult hooguit beboet worden op het illegaal bezit van geneesmiddelen.
Volgens de regelgeving kan al wie in georganiseerd verband aan sport doet (van de recreatieve fitnesser tot de elitesporter) op elk ogenblik gecontroleerd worden.
Ja, als je al zoveel x gepakt bent en ze vinden thuis 100 vials ofzo, dan loopt dat op, vorig jaar was er in onze gym één gepakt, die moest finaal 2000 betalen
Ja, als je al zoveel x gepakt bent en ze vinden thuis 100 vials ofzo, dan loopt dat op, vorig jaar was er in onze gym één gepakt, die moest finaal 2000 betalen

Haha je zou zo nog beginnen twijfelen heJa geloof dat de sacties vanaf 1000 euro zijn, dus een keer niet willen plassen levert je 4 jaar schorsing op van wedstrijden of enige sportactiviteit en een flinke geldboete.
Aan de andere kant is de schorsing en het geldbedrag voor aantoonbaar gebruik in de urine veel hoger.
Conclusie:
Toch maar naar Nederland verhuizen![]()
maar zoals jij en drunkenmaster zeggen, beter niet plassen en een gewone geldboete dan wel en anabolengebruik op je strafblad hebben met al kosten en toekomst gezever erbijHaha je zou zo nog beginnen twijfelen he![]()
maar zoals jij en drunkenmaster zeggen, beter niet plassen en een gewone geldboete dan wel en anabolengebruik op je strafblad hebben met al kosten en toekomst gezever erbij
Ben jij dan natty4lifeNja ik zeg, beter gewoon niet gebruiken
Als je eenmaal een urinemonster weigert, zullen ze je wel in de gaten gaan houden.
??Ok dat is wel mooi, het verbaasde me gewoon dacht dat de AAS sectie alleen maar gebruikers aantrokJa.
Sowieso heb ik het zelf gewoon niet op middelengebruik, prima als iemand anders het wilt doen, maar ik hoef dat niet in mijn lijf, daarbij doe ik mee aan powerlifting wedstrijden met een dopingbeleid. Ik hou te veel van powerliften om het te verpesten door doping te gaan gebruiken.
Ok dat is wel mooi, het verbaasde me gewoon dacht dat de AAS sectie alleen maar gebruikers aantrok

bij weigeren mogen ze geen huiszoeking doen er is geen reden voor als ze dit doen kun je ze aanklagenHet ligt er een beetje aan wat de vraag is. Als iemand vraagt welke AAS hij/zij het beste kan nemen, want ''hij/zij groeit niet meer terwijl hij/zij zo min mogelijk vet eet en geen schema heeft, maar wel echt al heel veel eet, namelijk paar boterhammen en wat kwark'', dan reageer ik ook gewoon
Je ziet ook regelmatig bodybuilders rondhangen in het powerlifting/strongman/gewichthef subforum, kan prima.
Ik heb je niet echt aan een verstop plek geholpen, maar je weet nu in ieder geval wel de gevolgen van het weigeren van een urine test.
Plus een huiszoeking krijg je niet zomaar en onverwacht. Als jij een urine test weigert, dan kan je eventueel wel een huiszoeking verwachten, nadat je deze hebt geweigerd en de politie deze kan eisen via een andere weg. Als het zo ver is, ben jij er al wel van op de hoogte dat je een huiszoeking kan krijgen.
bij weigeren mogen ze geen huiszoeking doen er is geen reden voor als ze dit doen kun je ze aanklagen

ja maar als je niet plast hebben ze ook helemaal geen bewijs voor een huiszoeking,en zelfs als je plast en positief test krijg je meestal gewoon een geldboete en je betaald de test er dan nog eens bij ook 350euro dacht ik,ze hebben hier een aantal maanden geleden getest in een gym en iedereen die ik ken is er vanaf gekomen met een geldboete .Ze mogen een huiszoeking aanvragen bij jou, dit mag je weigeren. Vervolgens mogen ze een huiszoekingsbevel aanvragen, maar de kans is klein dat ze die krijgen bij een geval van urine test weigeren, maar het kan wel. Hoe dan ook is er een kans dat ze een huiszoeking mogen doen, met een bevel, zonder jouw toestemming.
Anders kan iedereen wel allerlei illegaal spul in huis bewaren he![]()
Dit. Gewoon een frontload doen met je hele kuur