AndroidHealthClinic

Goede sportschool gezocht Amsterdam West

cultivate

Novice
Waardering
0
Yo gasten,

Ben opzoek naar een nieuwe goeie sportschool in Amsterdam. Ik woon op Admiraal de Ruijterweg in Bos en Lommer en werk op het Leidseplein. Het zou dus wel fijn zijn als me sportschool ergens onderweg naar me werk zal zijn...

Vind prijs en beschikbaarheid van de apparatuur (voornamelijk dumbbells en bench press) belangrijk.

Er zit wel een Splash in de buurt, maar die zyn volgens my best prijzig. Had ook http://www.fitness4me.nl/ gevonden, maar zit op bos en lommerplein en is wel heel goedkoop, dus weet niet of er een beetje 'relaxte gasten' rondlopen.

Iemand hier misschien wat goeie tips?? Thnx alvast...

ohja had ook nog ergens wat gelezen op een forum over Easy Scratch Gym op de Nieuwpoortstraat. Dat is egt 2 sec lopen van me huis, maar kan me niet egt herinneren dat daar een sportschool zit.. kan ook geen website vinden ofzo??

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

Geef ze is een belleke.

your health is toch vlak bij jou. zitten veel rekaxcte gasten. dumbbells gaan tot 40kilo en abbo is 15pm.

• Topic Starter Topic Starter
your health is toch vlak bij jou. zitten veel rekaxcte gasten. dumbbells gaan tot 40kilo en abbo is 15pm.

woon pas net in west, dus had er nog nooit van gehoord. heb net hun website ff gecheckt en ziet er goed uit! is 5 minuten fietsen en 15 euro per maand idd... ga strax ff kyken daar... thnx man!

no thnx kerel, we motten elkaar wel een beetje helpen natuurlijk.

Terug
Naar boven