XXL Nutrition

Goede sportschool in Enschede?

:D
Ik denk dat ik volgend jaar ook bij Fitform ga trainen omdat ze Dumbbells hebben tot 50 kg. Maar hebben ze daar wel olympische stangen ? Lijkt me sterk dat het niet zo is maar ff voor de zekerheid ;). Maar ik heb gehoord dat de begeleiding flut is en dat de sfeer er niet lekker is, is dit ook zo?

ga er dan gewoon een weekje trainen zijn al je vragen beandtwoord......:D

ik train er zelf ook

Ik ben een paar keer met vrienden mee geweest om bij Fitform te trainen en ik moet zeggen dat die sportschool echt niets voor mij is, het is er altijd super druk. Daarentegen hebben ze wel 2 banken voor bankdrukken en een squatrek. Begeleiding die vrienden van mij daar hebben gehad is echt ondermaats (studenten als begeleiders???). Een minpunt is ook de super kleine kleedkamer.

Zelf train ik bij Bodygym, begeleiding moet je inderdaad vaak naar vragen. Veel kennis van voeding (Alex) en trainen. Dumbbells tot 50kg, squatrek aanwezig, alleen maar 1 bank voor het bankdrukken. :( Er komen best veel grote jongens daar, de meeste zijn ook bereid om hun kennis te delen :D. Voordeel is dat hier een grote kleedkamer is.
Onbeperkt abo kost 37 euro.

Ik zou zelf niet naar Fitform gaan, trekt mij totaal niet.

he mijn vader is lang bodybulder geweest en je moetecht naar daina gaan die is goed help je over mee zitten goede gasten en alemaal gericht op bodybulding en niet met chicks zoals overall :P maja succes

hey, wat veel mensen nog hier uit de buurt, leuk. Heb ook wel s wat gehoord over 'de rots', dat daar veel bb over de vloer komen, maar ben r zelf nooit geweest, train zelf in almelo.

De rots, ik heb gehoord dat ze nieuwe apparatuur hebben en dat je er nu wel een beetje kan redden. maar voorheen is het voor de hardcore niet te doen i.v.m te weinig gewichten. Voor een goede bodybuilding school moet je toch echt naar Deiana gaan of fitform maar daar kan ik ook niet echt hardcore ivm de sfeer en ze hebben een zware k*t bank met bankdrukken. Voor mij Deiana :D leuke lekkere hardcore sfeer, genoeg gewichten, 50 kg dumbbells geen breezers en alles wat je nodig hebt op het gebied van bodybuilding.

GreetZ europe,

Trouwens in welke stad woon je dan roberto ?

De rots, ik heb gehoord dat ze nieuwe apparatuur hebben en dat je er nu wel een beetje kan redden. maar voorheen is het voor de hardcore niet te doen i.v.m te weinig gewichten. Voor een goede bodybuilding school moet je toch echt naar Deiana gaan of fitform maar daar kan ik ook niet echt hardcore ivm de sfeer en ze hebben een zware k*t bank met bankdrukken. Voor mij Deiana :D leuke lekkere hardcore sfeer, genoeg gewichten, 50 kg dumbbells geen breezers en alles wat je nodig hebt op het gebied van bodybuilding.

GreetZ europe,

Trouwens in welke stad woon je dan roberto ?

nouja, stad, stad...almelo-)
Maar train bij Kin Mitchell, en dat is echt een top sportschool..!

Bump, iemand die een goede sportschool in Enschede-zuid het liefste weet? zit nu bij fit for free, wat een baggertent...

Bump, iemand die een goede sportschool in Enschede-zuid het liefste weet? zit nu bij fit for free, wat een baggertent...

Nooit naar Fit For Free gaan man, Toppunt van flut sportschool

Healthcity - Leuk voor in het begin maar zou het niet doen ook kost het 50 euro per maand

Fitform - Goede sportschool, Dumbbells tot 50 kg, Leuke sfeer 35 euro per maand

Deiana - Goede sportschool, Dumbbells tot 50 kg, Leuke sfeer Alleen een minpunt is de tijden hij is smiddags van volgends mij 13:00 tot 16:00 Dicht. 30 euro per maand

Bodygym - Weet ik nog niet ga ik binnenkort jaartje trainen.

Succes ;)

ik heb bij Fit Form zelf nog nooit echt BB-ers gezien, ja 1 oude maar die is meer aan het schreeuwen, lullen en aandacht trekken van de dametjes in plaats van te trainen haha

Als je serieus bent, kun je aan Charles wel advies vragen.

is een ervaren sporter van 56jaar.

redelijk grote donkere man.

Weet iemand iets over die sportschool in de stad? Volgens mij een best kleine, als je doorrijdt langs de bieb in dat straatje.

Nee dat is Boksclub Twente, die bedoel ik niet, ik bedoel dat straatje daarvoor. Als je langs de bibliotheek rijdt, komen volgens mij alleen maar beesten wat ik altijd zie. Ik heb er ook nog nooit een vrouw gezien:p

Dat is de Rots, Redelijk kleine sportschool, volgends mij helemaal gratis alleen mij zie je er nooit meer terug.

1. vet kleine omkleedkamer
2. ik en mijn kameraad gingen bankdrukken en ik gooide wat platen aan de stang kwam die begeleider die vroeg na mijn 2e set volgens mij 110 KG 6x of ik wilde ophouden want was zogenaamd te zwaar voor mij.
Ik ben gewoon doorgegaan natuurlijk :P training afgemaakt en weggegaan.
K*tbende daar :P

de rots dat is toch voor probleemjongeren? is tegenover mijn studentenhuis naast dat oude museum met die hoge schoorsteen :D

Terug
Naar boven