MuscleMeat

Goede sportschool in Enschede?

de rots dat is toch voor probleemjongeren? is tegenover mijn studentenhuis naast dat oude museum met die hoge schoorsteen :D

EEehm de rots is niet alleen voor probleem jongeren man is wel voor iedereen gewoon al loopt er soms wel wel beste tuig rond :p

Een tip: ook al ben je UT student, mijdt de UT fitness. (Dat heet geen sportschool, dat heet fitnesssss.)

Vind ik wel meevallen. Ten eerste kun je voor 5 euro per maand trainen, ten tweede is het aanbod wel klein maar de basis dingen zijn er: squatrek, dumbbells tot 32kg (wordt aan gewerkt), 2 platte banken, 1 incline en 1 decline, 3 instelbare losse banken, smith machine en meer...

dat er bijna alleen maar mietjes met 22cm armen rondlopen, tja das een ander verhaal... lijk je zelf wel groter haha :)

Weet iemand een goede sportschool in Enschede met goede begeleiding (aangezien ik zeer goed op mijn rug moet letten, vanwege mijn slechte houding en mijn lengte) waar de mensen ook verstand hebben van voedingsschema's? Ik weet dat ik veel informatie kan vinden op dit forum, maar vind het toch wel enigszins handig om met vragen ook in de sportschool zelf terecht kan komen. Aangezien de laatste reactie uit 2009 is, ben ik toch benieuwd of er nog nieuwe ervaringen zijn over sportscholen.

Weet iemand een goede sportschool in Enschede met goede begeleiding (aangezien ik zeer goed op mijn rug moet letten, vanwege mijn slechte houding en mijn lengte) waar de mensen ook verstand hebben van voedingsschema's? Ik weet dat ik veel informatie kan vinden op dit forum, maar vind het toch wel enigszins handig om met vragen ook in de sportschool zelf terecht kan komen. Aangezien de laatste reactie uit 2009 is, ben ik toch benieuwd of er nog nieuwe ervaringen zijn over sportscholen.
Zit zelf bij club fit, wat mij betreft een goede sportschool.
Zit een trainer (Kin) die veel verstand heeft van de verschillende oefeningen. Volgens mij kun je ook een voedingsschemalaten maken, weet alleen niet of dit extra geld kost.
Laat je trouwens niks wijs maken met die trainingschemas die zei je willen voorschotelen, die bestaan voor het merendeel uit machine oefeningen.
Zoek zelf uit met welk traingschema je bezig wilt gaan (5x5 bijv.) en vraag dan aan Kin om begleiding bij oefeningen, zo heb ik het ook gedaan.

Terug
Naar boven