MuscleMeat

goede wax (haar)

Koop die poeder van got 2 be daarna nog beetje wax (American Crew fiber ofzo).

Murrays

Gatsby schijnt ook goed te zijn idd

Hema gelwax probeerde ik toen ik nog medium long hair had en dat is een van de enige goedkope producten die ik goed vind.
Met kort haar werkt het ook goed overigens,
Oranje murrays werkt goed met gel erbij gegarandeerd mooiboilook.

groter is beter

nice. waar haal je dat spul en wat kost t?

Hier hebben ze het zowel bij de Etos als bij de Kruidvat, kost volgens mij een euro of 4 voor een potje maar ik doe er wel een maand of 2 mee. Je hebt er lang niet zoveel van nodig als bijvoorbeeld van gel ofzo.

Are you ****ing kidding me? :p ik heb jaren geleden overal op internet gezocht hoe ik dat spul hier kan krijgen, en nu is het gewoon in de etos te koop? :roflol:

Ik voel me nu wel een beetje stupid

zoek niet verder
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En om nog steviger te maken , haarlak zonder glans bammmmmmmmmmmm

example [Afbeelding niet meer beschikbaar] lekker warrig met niet die ''oh zoveel gel'' look.

Waar haal je haarlak zonder glans ? Merk en winkel ?

dt lijkt toch nergens naar.. net alsof je zo uit bed stapt....

ot zon klein zwart potje taft voor 4.99 zou ik niet halen, gebruik ik nu en is niets

Waar haal je haarlak zonder glans ? Merk en winkel ?
Weet ik niet meer kzal s ff kijken waar dat was, nu heb ik gewn willekeurig swarzkopf eerst poeder, dan spuit ik lak op me handen en dan pas in haar.. veel beter

---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 18:01 ----------

dt lijkt toch nergens naar.. net alsof je zo uit bed stapt....

ot zon klein zwart potje taft voor 4.99 zou ik niet halen, gebruik ik nu en is niets
Je kan het modelleren, het hoeft niet zo. Example was meer dan kan je zien dat het ''droog effect'' heeft.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 18:02 ----------

Poeder? Hoe moet ik me dat voorstellen in gebruik?

Eerst haar droog hebben (Werkt best op wat stijler haar, anders even je haar met een stijltang stijlen) Poeder op hoofd eerst, dan modelleren, daarna poeder op handen, modelleren daarna eventueel haarspray op handen en modelleren voor extra stevigheid.

hmm ik zoek al een tijdje naar haarlak zonder glans. Elke keer heeft het een k*t glans of wet look.

ik gebruik ook murrays, heb ong 20cm lang haar en dat is echt het enige wat het een beetje bijelkaar houdt.

zie er wel elke ochtend tegen op om het weer van mn handen te krijgen ;p
mn handvaten van mn fiets plakken nu ook als de t*ring van die murrays

showtime wax is een eindbaaz, ultimed hold en het was heel makkelijk uit. niet zoals die troep murrays

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Srs.

Mensen vragen altijd aan mij '' Welk product van Loreal gebruik jij? ''... Lal, 5 euro voor een pot neertellen waar ik binnen een week doorheen ben.

Deze gebruik ik altijd:

http://www.nivea.nl/producten/Haarverzorging/create-and-fix/creme-gel

Kost 5 euro per potje maar is bijna altijd wel in de aanbieding bij het kruidvat voor de helft van het geld. Echt super relaxed spul. Als je het in je haar smeert als je haar nat is wordt het wat harder, in driog haar krijg je meer een wax effect.

DOOP is het beste spul wat er is:
[Link niet meer beschikbaar]

Fudge Matt head is voor mij tot nog toe het beste!

Leuk altijd dit. 20+ reacties en 20+ verschillende merken. Heb je ook niks aan. Alle gel en wax is toch troep. Je kan 10 euro voor een potje betalen. Of een paar euro voor een liter. De basis stoffen die erin zitten zijn vaak hetzelfde. Je kan het ook zelf maken. Dit heb ik al jaren gedaan. Supergoedkoop.

Terug
Naar boven