Bill Splate
Cool Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice. waar haal je dat spul en wat kost t?
Hier hebben ze het zowel bij de Etos als bij de Kruidvat, kost volgens mij een euro of 4 voor een potje maar ik doe er wel een maand of 2 mee. Je hebt er lang niet zoveel van nodig als bijvoorbeeld van gel ofzo.
Are you ****ing kidding me?ik heb jaren geleden overal op internet gezocht hoe ik dat spul hier kan krijgen, en nu is het gewoon in de etos te koop?
Ik voel me nu wel een beetje stupid
zoek niet verder
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Weet ik niet meer kzal s ff kijken waar dat was, nu heb ik gewn willekeurig swarzkopf eerst poeder, dan spuit ik lak op me handen en dan pas in haar.. veel beterWaar haal je haarlak zonder glans ? Merk en winkel ?
Je kan het modelleren, het hoeft niet zo. Example was meer dan kan je zien dat het ''droog effect'' heeft.dt lijkt toch nergens naar.. net alsof je zo uit bed stapt....
ot zon klein zwart potje taft voor 4.99 zou ik niet halen, gebruik ik nu en is niets
Eerst haar droog hebben (Werkt best op wat stijler haar, anders even je haar met een stijltang stijlen) Poeder op hoofd eerst, dan modelleren, daarna poeder op handen, modelleren daarna eventueel haarspray op handen en modelleren voor extra stevigheid.
?
Alle mooiboys gebruiken tegenwoordig een stijltang, alleen ligt hij achterin het badkamerkastje zodat niemand het weer