- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weet er iemand goede wax voor het haar, geen moeilijk spul gewoon om het sterk "in model" te houden (geen glans etc.) ik heb nu zo'n rood studio line potje alleen die zooi duurt 4 douchebeurten om eruit te wassen
![]()
Voor mij net zo goed als murrays, maar uitwasbaar. Heb het aan meerdere mensen aangeraden, bijna iedereen is enthousiast![]()
weet er iemand goede wax voor het haar, geen moeilijk spul gewoon om het sterk "in model" te houden
Beste vind ik echt "ShowTime" ! Is maar op een aantal plaatsen tekoop helaas.. en is vrij prijzig.. 10euro voor 200ml. MAAR: haar zit in 1x perfect en is gemakkelijk uit te wassen, ook makkelijk te verwijderen van de handen.Wit potje met zwarte letters erop
deze is idd baasDeze gebruik ik altijd:
http://www.nivea.nl/producten/Haarverzorging/create-and-fix/creme-gel
Kost 5 euro per potje maar is bijna altijd wel in de aanbieding bij het kruidvat voor de helft van het geld. Echt super relaxed spul. Als je het in je haar smeert als je haar nat is wordt het wat harder, in driog haar krijg je meer een wax effect.
ik heb wel een goed natuurproduct, duurt ongeveer een kleine 10 minuten om te bereiden en wordt in warme toestand (37°C voor het beste resultaat) gemengd met het haar.
wanneer het is afgekoeld heb je een look waar elke man of vrouw u tegen zegt.

ook ooit gehad, wel niet bij een mocro gekocht.
witte pot met zwarte deksel? 1x gebruikt meteen weg geflikkerd is net of je srs kauwgom in je haar smeert![]()