AndroidHealthClinic

goede wax (haar)

Beste van het beste = TIGI matt seperation wax:
[Link niet meer beschikbaar]

weet er iemand goede wax voor het haar, geen moeilijk spul gewoon om het sterk "in model" te houden (geen glans etc.) ik heb nu zo'n rood studio line potje alleen die zooi duurt 4 douchebeurten om eruit te wassen

ik zelf gebruik murrays maar je heeft ook wel wat was beurten nodig haha maar showtime is de beste wax wit potje rood spul en goed spul!!!

749246.gif

Voor mij net zo goed als murrays, maar uitwasbaar. Heb het aan meerdere mensen aangeraden, bijna iedereen is enthousiast:cool::rolleyes:

Hema..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:trollface:

Beste vind ik echt "ShowTime" ! Is maar op een aantal plaatsen tekoop helaas.. en is vrij prijzig.. 10euro voor 200ml. MAAR: haar zit in 1x perfect en is gemakkelijk uit te wassen, ook makkelijk te verwijderen van de handen. :) Wit potje met zwarte letters erop

Beste vind ik echt "ShowTime" ! Is maar op een aantal plaatsen tekoop helaas.. en is vrij prijzig.. 10euro voor 200ml. MAAR: haar zit in 1x perfect en is gemakkelijk uit te wassen, ook makkelijk te verwijderen van de handen. :) Wit potje met zwarte letters erop

waar haal je die?

out of bed wax, van studio ook, wast makkelijk er uit.

Showtime wax kun je halen bij de kruidvat. Ik gebruik het nu ook al enige tijd. Probleem met Showtime is echter dat het de wax enigszins "smelt" en op je voorhoofd komt (vraag me niet hoe). Vooral in een warme omgeving. Dan lijkt het net alsof je zweet als een otter. Ik ben verder niet de persoon die snel last krijg van een zwetend voorhoofd o.i.d. Los daarvan is het een wax om aan te raden, maar om de bovengenoemde reden ben ik nu toch op zoek naar iets nieuws.

Die van syoss, grijs potje zwarte dop, super strong ofzoiets

There can only be one..

l%27%20oreal%20studio%20line%20remix%20150ml%203.50.jpg

ik heb wel een goed natuurproduct, duurt ongeveer een kleine 10 minuten om te bereiden en wordt in warme toestand (37°C voor het beste resultaat) gemengd met het haar.

wanneer het is afgekoeld heb je een look waar elke man of vrouw u tegen zegt.

Hee die gebruik ik ook vaak!

Ik haal de mijne altijd bij een lokale marokkaanse kapper.

Een blauwe wax met een bubblegum geur.

Heeft iemand tips om de wax eruit te halen?

Bij shampoo en conditioner voel ik nog steeds restjes soms

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze werkt prima. Valt in één keer uit te wassen en geeft een wat droger effect.

ook ooit gehad, wel niet bij een mocro gekocht.

witte pot met zwarte deksel? 1x gebruikt meteen weg geflikkerd is net of je srs kauwgom in je haar smeert :rolleyes:

ja precies hehehe

ja toch wel een speciale geur, maar wel de enige die mijn haren in de lucht houden hehe

Terug
Naar boven